Hakutulokset

  1. Tammenterho

    Tarvitaan apuja ja vinkkejä

    Moi, oon ensi kesän morsiamen kaaso. Ja nyt kaipailen neuvoja ja vinkkejä polttareihin ja häihin leikkeihin. Huumoria löytyy eli voisi melkein sanoa että taivas vaan rajana.....muttei kuitenkaan nyt ihan mauttomuuksiin mennä :D
  2. Tammenterho

    Antakaa neuvoja ja vinkkejä!!!!!!

    Hyvä ystäväni on menossa naimisiin ja minä saan kunnian toimia kaasona! Nyt kaipaan muilta joko kaasona toimineilta tai itse morsiamelta vinkkejä häiden ohjelmistoon....niin ja polttareihin......huumorintajua löytyy eli vain taivas on rajana =)
  3. Tammenterho

    Yksinhuoltajat tai kaksinhuoltajat PK-seudulta

    Olemme helmikuussa kivikkoon muuttanut pieni perhe,äiti ja 10 kk poika. Päivämme kuluu kaupassa käydän,itiksessä pyörien ja kotona häärien. Kaipaamme seuraa muista äideistä tai isistä ikää katsomatta. Kunhan vaan kriteerinä teillä on että haluatte tutustua uusiin ihmisiin ja olette avoimia...
  4. Tammenterho

    Koska teillä on ruvettu konttaamaan?

    Me kävimme tuossa kolme viikkoa sitten yhdeksän kuukauden neuvolassa ja neuvola täti kysyi että mites teillä mennään eteenpäin? Siihen sitten :ashamed: vähän niinku nolona että ei meillä mennä eteenpäin kuin kävelytuolilla. No siitähän sitten neuvola täti riemastui heti kävelytuoli pois ja...
  5. Tammenterho

    Odottavia ja jo synnyttäneitä äitejä hesasta

    Heipparallaa, olen syksyllä muuttanut helsinkiin ja nyt odotan neljättä lasta ja kaikki ystävät hukassa.Olet sitten saanut ensimmäisen,neljännen tai kuudennen lapsesi tai et niitä enää meinaa tehdä,ota yhteyttä.Kaikilla äideillä on aina jotain yhteistä =) ! Olen...

Yhteistyössä