Hakutulokset

  1. SiNiLiLJA

    jatkuva huono olo..

    up :snotty:
  2. SiNiLiLJA

    jatkuva huono olo..

    välillä vatsaa kääntää ja vääntää ja se on ihan kivikova ja täynnä ilmaa, mut mitään ei tuu pihalle. "taustalla" koko ajan sellainen pieni huononolon tunne joka sit välillä paisuu lähes kramppimaiseksi kuvotukseksi ja sit taas "vetäytyy taka-alalle", mitään ideoita mitä vois olla?? jatkunu...
  3. SiNiLiLJA

    Millä teillä herkutellaan jos tarkotus herkutella?

    harvemmin nautittu koko perheen herkku on tortillavuoka :p :p :p
  4. SiNiLiLJA

    apua, mitä vois ostaa reilu 3kk ikäiselle tyttövauvalle...??

    no en, sehän tästä ongelman tekeekin :D ja jos kysyn äidiltään niin se alkaa esteleen et mä en sais ostaa mitää ja mä HALUAN :D oli syntyessään vajaa 3,5kg ja oliko alta 50cm..
  5. SiNiLiLJA

    apua, mitä vois ostaa reilu 3kk ikäiselle tyttövauvalle...??

    apuaa, älä nyt sekota mua :D kumman mä nyt ostan, kolmosen vai nelosen? :o :snotty:
  6. SiNiLiLJA

    onko noiden naapureiden PAKKO

    ihan vieressä, kokoajan näen makuuhuoneen ikkunastani kun äijiä kiipeilee sen autotallin katolla :xmas:
  7. SiNiLiLJA

    apua, mitä vois ostaa reilu 3kk ikäiselle tyttövauvalle...??

    kiitos, eli koko 3 :D jotain herkkuja voiskin viedä :p
  8. SiNiLiLJA

    apua, mitä vois ostaa reilu 3kk ikäiselle tyttövauvalle...??

    mennään tänään extempore tervehtiin ystäväpariskuntaa ja heidän vauvaansa, mut mä en ole ehtinyt / muistanut ostaa vielä mitään viemistä!! :ashamed: mietin et vaippapaketti olis käytännöllisin ja helpoin kun ei ole kun toi lähikauppa auki näillä tienoilla.. MUTTA minkä kokosia vaippoja 3kk...
  9. SiNiLiLJA

    Minusta tuli täti!

    onnea!!! :heart: :flower: mustakin tulee täti toistamiseen ihan näillä viikoilla =)
  10. SiNiLiLJA

    onko noiden naapureiden PAKKO

    mä en ihan totta voi ymmärtää miten voi autotallia rakentaa MONTA KUUKAUTTA kun siellä o joka päivä aamusta iltaan miehiä enemmän ja vähemmän ja kai ne jotain hommiakin metelistä päätellen tekee, miten se voi vieläkin olla kesken??????!!!!!!!!!! :headwall: kiva lähtee kotoo evakkoon kun ei...
  11. SiNiLiLJA

    onko noiden naapureiden PAKKO

    rakentaa tota autotalliaan myös sunnuntaiaamuisin???????????!!!!!!!!!!!!!!!!! mä oon ihan kypsä siihen et sitä perkeleen tallia on rakennettu ku iisakin kirkkoo ties kuinka kauan niin et aamulla klo6 ajaa raksamiehet pihaan ja sit lähtee sirkkelit, sahat ja vasarat soimaan ja kaikki jotka asuu...
  12. SiNiLiLJA

    tuli ihan teiniolo :D <3

    olen mun vanhemmilla yökylässä muksun kanssa ja ihan hirvee ikävä kotiin ja miehen luo :o siis herrasiunaa oikeesti, yks hikinen yö pitäs olla erossa niin oon ihan tuskissani täällä :ashamed: :snotty: en varmaan saa ees unta kun on liikaa tilaa sängyssä eikä ketään kenen kainaloon...
  13. SiNiLiLJA

    onhan taas tylsää!! (huonepelaajia???!!)

    mulla se peli katkes enkä jaksanu alottaa uudestaa.. jos löytyy parempi niin mukana olen :)
  14. SiNiLiLJA

    Suositelkaa hyvää luettavaa!

    seppo jokisen komisario koskiset, anna-leena härkösen kirjat on loistavia, ilkka remeksiä olen nyt hiljattain lukenut muutaman ja tänään aloitan uusimman kay scarpettan :)
  15. SiNiLiLJA

    onhan taas tylsää!! (huonepelaajia???!!)

    http://www.gamershood.com/9421/room-escape/projector-room
  16. SiNiLiLJA

    onhan taas tylsää!! (huonepelaajia???!!)

    sunnuntait on aina tylsiä, viikon paskin päivä :xmas: oon tässä mun vanhempien luona eikä oo mitää tekemistä, tää palstakin on ihan kuollu.. tai sit on vaan aiheita mihin mulla ei oo mitään sanottavaa.. tympii... vois pelata huonepeliä pitkästä aikaa??!! =)
  17. SiNiLiLJA

    walking with dinosaurs - hartwall areena

    en mä huuto.netistä ala kyl ostelee... :/ :snotty: oon soitellu kavereita läpi, mut tuntuu et kaikilla on sp :headwall:
  18. SiNiLiLJA

    Mitäs teillä tapahtuu?

    mun äiti katsoo telkkaria, mun lapsi nukkuu mun isän vieressä, mun mies ja mun koira on mun kotona enkä tiedä mitä ne just nyt tekee,mut itse palstailen äitini läppärillä :D
  19. SiNiLiLJA

    toisinaan mä voisin sponssata ton oman isäni avaruuteen, niin paljon kun sitä rakastankin.

    ollaan tosi paljon mun vanhemmilla, nytkin yökylässä. ja mä en voi sietää sitä, että mun isä tunkee joka asiaan väliin mitä mä sovin tai puhun lapseni kanssa. perkele kun se ei ymmärrä vaikka sille sanois! äskenkin lapsi sai hirveen uhmahuutoitkupotkuraivarin ja kilju kun päätä vietäis...
  20. SiNiLiLJA

    walking with dinosaurs - hartwall areena

    piti tilata meille liput, mutta eipä ollutkaan säästöpankkia maksuvaihtoehdoissa, miten saan nyt liput? en mielestäni löytäny sieltä.. kaikilla perheenjäsenillä sama pankki, eli säästöpankki.. tarvii varmaan jonkun kaverin tillle siirtää se summa ja kaveri sit tilaa ne liput omilla...

Yhteistyössä