Hakutulokset

  1. K

    Suosikkiblogisi

    Aniina Motherfuckin' fashion l a t e n i g h t s a n d e a r l y m o r n i n g s Pallontaikaa
  2. K

    Helmikuun hippuset 2012 *elokuussa*

    Unohtunut ilmoittaa että mut voi poistaa listasta, keskenmeno melkein kuukausi sitten. Onnea teille muille odotukseen ja toivottavasti kaikki menee hyvin! :)
  3. K

    Helmikuun hippuset 2012 **heinäkuussa**

    Kiitos talvikki. Laskimpa illalla että ei voi olla mitenkään rv 7+1, ei olisi voinut testi näyttää vielä plussaa silloin kun sen tein :/ Kyllähän sitä tietää että on ekat 12 viikkoa riskiaikaa, mutta sitä ehtii asentoitua jo tulevaan vauvaan. äiteex täällä on alkanut juuri tuo...
  4. K

    Helmikuun hippuset 2012 **heinäkuussa**

    OM: Neuvola oli tänään, dopplerilla ei kuulunut sydän ääniä joten viikot muuttuikin rv 9----> rv 7+1 Hoitaja sanoi että ei tarvi huolestua kiun vuotoa ei ole oolut yms. mutta 3h neuvolan jälkeen alkoi verinen vuoto :( Ja kävin vielä neuvolan jälkeen varaan ajan yksityiselle ultraan kun...
  5. K

    **Helmikuussa 2011 syntyneet**

    Hei, enpä ole aikoihin kirjoittanut mutta lukemassa olen käynyt! :D Täällä vielä odotellaan kääntymistä, kyljelleen kyllä menee mutta käsi meinaa olla tiellä, että pääsisi mahalleen pyörähtään! repa, happynow täälläkin kiljutaan niin että korvia välillä vihloo! :kieh: paino on muutaman...
  6. K

    Ei ehkäisyä synnytyksen jälkeen,miten pian raskaaksi uudelleen?

    Seksiä oli 9 päivää synnytyksen jälkeen. Positiivisen testin tein kun vauva 3,5kk. Kuukautiset eivät ehtineet alkaa.
  7. K

    No kysytääs näin: kuinka monella on tällainen mies?

    Kuka nainen on itsekäs? Eikös ap kertonut että _yhdessä_ tekee hommat? Tällä palstalla on normaalia elämää että nainen hoitaa kodin ja lapset ja mies vaan on. Huomaahan sen joka päivä aloituksista.
  8. K

    No kysytääs näin: kuinka monella on tällainen mies?

    Onko "kaikkea paskaa" kun yhdessä vaimon kanssa hoitaa kodin ja lapset?
  9. K

    No kysytääs näin: kuinka monella on tällainen mies?

    Jospa se on joillekin ihmeellinen että mies ei ole itsekäs sika.. :D
  10. K

    Helmikuun hippuset 2012

    Tervetuloa alexsandria! Minulla kanssa enemmän finnejä kuin murrosiässä! :D
  11. K

    Helmikuun hippuset 2012

    Tervetuloa uudet! Muikea Mustikka Näköjään joskus tärppää aikaisemmin mitä kuvitteli :D Minä olin varautunut odottamaan raskautumista taas sen 1,5v, mutta siis onnellinen yllätys että näin nopeaa raskauduin :) Raskaudesta kertominen Nyt olen kertonut jo tosi monelle, viime kesänä...
  12. K

    Paras vuosi elämässäsi aika välillä 1996-2011

    2011 ainakin tähän päivään asti :) Kauan Odotettu esikoinen syntyi alkuvuodesta :heart: Ja toinen ilmoitti tulostaan :D
  13. K

    Helmikuun hippuset 2012

    Kiva kun joku viitsi tehdä tän :D Eli mulla ikää 27v. toinen tulossa ja synnytyssairaalana TAYS. viikot vielä epävarmoja, päivittelen ultran jälkeen..
  14. K

    Lauantain rv-pino ja fiilikset.:)

    6. tai 7. meneillään, kipiä olo mutta onnellinen. Kolmen viikon päästä olevaa ultraa odottelen josta viikot selviää. Välillä unohtuu koko raskaana olo vauvan hoidon ohella, ja eikä varmaan kestä kauan kun huomaa että 12 viikkoa täynnä.
  15. K

    Voiko tätä syödä raskaana *linkki*

    En kyllä söisi..
  16. K

    Helmikuiset 2012

    Pieni ikäero tulee teilläkin, Meillä poju syntynyt 2/11. Onko jotenkin yleisempää saada kesken meno kun synnytyksestä vähän aikaa???:confused: En ole kuullut aikaisemmin..
  17. K

    Mitä teet jos sisälle tulee ampiainen tai mehiläinen?

    KILJUN niin maan p*rk*l**sti ja linnoittaudun eri huoneeseen!! :D
  18. K

    Helmikuiset 2012

    Tervetuloa rockamama, riikkunen ja Ruttuinen Rusina luputupuna Lopetin osaimetyksen jo kun vauva oli 1kk ikäinen, eli siinä ei ongelmaa. Soitin neuvolaan viikkoja arviolta 5-6, inhottavaa kun ei tiedä varmasti! :D rockamama onko teillä ollenkaan neuvolan kautta alkuraskauden ultraa...

Yhteistyössä