Hakutulokset

  1. T

    KURKUNPÄÄNTULEHDUKSEN HOITO??!!

    Sairaalaoista löytyy myös laitteita joista tulee kylmää vesihöyryä sitä annetaan ensiapuun ennenkuin ruvetaan antamaan avaavaa lääkettä maskilla
  2. T

    Mitä mies ja lapset tekee nyt?

    Mies nukkuu vanhin lapsi koulussa, toinen leirikoulussa ja kuopus leikkii huoneessaan
  3. T

    muita joilla reilusti yli painoa ja...

    .... pitäs laihduttaa? Mulla paino jo yli 100kg eli painoa pitäa tiputtaa ainekin 30kg pois, mielellään 40kg. Olis kiva saada kuulla muitakin jotka samassa jamassa ja kenties saada vertais tukea laihduttamiseen :D
  4. T

    pettämisestä

    No käytös hieman muuttunut. Osa syynä varmaan se, että minä olen häntä syyttänyt vaikka ei mulla mitään todisteita ole. Ehkä minun räkyttäminen ja nalkutus on aiheuttanut tämän käytösmuutoksen. Nyt olen tietoisesti itse kiinnittänyt huomiota omiin sanomisiin, enkä varsinkaan kyttää miestä...
  5. T

    Onko teidän pienillä (1 v )lääkitystä siitepölyoireisiin?

    Meillä neiti (2v) oireilee toista kevättä. viime keväänä meillä oli ventoline yskänlääke ainoastaan. Viime syksynä saatiin sitten astma lääkitys (ventoline ja flixotide) meni keuhkot hieman huonoon kuntoon kun ei saatu lääkitystä. Nyt sitten keväällää lisättiin vielä allergialääke xyzal koivun...
  6. T

    pettämisestä

    Mitä kokemuksia teillä pettämisestä? Jos itsellä vahva tunne, että kumppani pettää, mutta ei mitään todisteita. Osoittautuuko jossain vaiheessa todeksi? Ja mitkä voi olla ne merkit, mistä huomaa mahdollisen pettämisen?
  7. T

    "Vieroitus" perhepedistä?

    Meillä neiti siirtyi vuoden iässä jatkettavaan sänkyyn niin että jatkettava oli kiinni meidän sängyyn, joten siitä oli helppo neidin sitten siirtyä viereen jos siltä tuntui, mutta nukkui melkein koko yön heti omassaan. neiti nyt 2v1kk ja edelleen sänky kiinni meidän sängyssä, mutta nukkuu koko...
  8. T

    Onks meidän pimu ihan mini?

    käytiin viime perjantaina neuvolassa ja meidän 2v tytteli oli 85cm ja 10900g pieni sirpakka tyttö on aina ollut,omilla käyrillään mennyt. Pyysi kumminkin neuvolan täti käymään 2½v kontrolli käynnillä kun syö niin huonosti
  9. T

    Hoitoalan muuhun vaihtaneet??!

    Tällä hetkellä mulla ei siis vakituista paikkaa ole ja kun työkkärin sivuja olen yrittänyt katsoa niin alkaa pelkkä ajatus hoitoalasta ahdistamaan. 5.3 on aika ammantinvalintapsykologille, tein työkkärin sivuilla olevan ammattivalintatestin ja tulos oli että minusta pitäisi tulla...
  10. T

    Huomenta! Laitetaanko lasten huoneista kuvia?!

    http://img218.imageshack.us/my.php?image=laalaamuru165fh6.jpg
  11. T

    Asko vai Jone?

    Kyll sen jonen jutuille on monet naurut naurettu, Jone on ihan ykkönen
  12. T

    Jutteletteko iltaisin sängyssä?

    Kyll me jutellaan paljonkin sängyssä päivän asioita, silloin on mukava rauhallinen aika ilman ylimääräisiä korvia jutella. Kyllä me muutenkin jutellaan kuin sängyssä, mutt miehen työ päivinä se melkeimpä on se sänky, muuten olis puhelin :)
  13. T

    Uskaltaako ostaa alesta? Ei ainakaan huutonetistä

    Kyll mä ostan ja myyn itsekkin huuto.netissä. kertaakaan en ole vielä pettynyt ostamaani tuotteeseen. enkä lähde huutamaan jos hinta on mielestäni liikaa, aina niitä tulee uusia. Itse pidän siitä kiinni että myyn vain sellaisia jota olisin itsekkin valmis ostamaan ja hinnan laitan sellaiseksi...
  14. T

    Yksin, yhdessä ja taas yksin???

    Kiitos vastauksista! Asiat kärjistyi viikonloppuna ja mulle haistateltiin pitkät ja sanottiin, että mä olen maailman veemäisin ihminen... Riideltiin yöllä kaksi tuntia, kun mies tuli baarista kotiin. Onneksi tyttö ei ollut kotona. Sen jälkeen ei olla paljon puhuttu, enkä tiedä, että mikä mua...
  15. T

    Miksi haet yksinhuoltajuutta ?

    Olin raskaudesta asti yksin, joten halusin yksinhuoltajuuden, vaikka isä olikin eri mieltä. Onneksi kuitenkin pidin pääni. Nyt ollaan muutettu yhteen, mutta olen edelleen papereissa yksinhuoltaja. Ja luultavasti kohta taas ihan konkreettisestikin.
  16. T

    Yksin, yhdessä ja taas yksin???

    Heippa! En oikein tiedä, että mille palstalle tämä asia kuuluisi, mutta kokeillaan nyt tätä ensin. Eli minulla on vajaa kaksivuotias tyttö. Raskauden ajan olin yksin, kuten myös siihen asti kun tyttö oli reilu puolitoista vuotias. Siinä vaiheessa tehtiin tytön isän kanssa päätös muuttaa...
  17. T

    Yksinäisiä äitejä Korso/vallinoja

    ei ihan sieltä, mutt myyrmäestä ja välillä hieman yksinäinen. lapsia 3 joista 2 jo murrosikäisiä ja yksi kohta 2v.
  18. T

    Mesekamuja

    lisäsin juuri sinut mese listalle...... (toivottavasti osasin)
  19. T

    kauheat yöt

    Meillä neidille 1v9kk tulee ajoittain kanss tuollaista ja syynä on ollut korvatulehdukset. Päivällä ei mitään kun on pystyssä, mutt yöllä herää huutamaan 1-2 tunnin välein (on ollut kuumeeton korvatulehdus)
  20. T

    Lupaus-elokuva, onko joku nähny?

    olen nähnyt ja itse kyll pidin siitä. olen katsonut sen jo pariin otteeseen :D

Yhteistyössä