Hakutulokset

  1. T

    Otetaan vastaan lomaa!

    Nonni, huomenna olis sit lomat lusittu ja arki alkaa, joten jos jollain on nurkissaan ylimääräistä lomaa, voin ottaa vastaan:D
  2. T

    Imusolmukesyöpä koiralla...

    mahtaako kellään olla kokemusta omalla koiralla kyseisestä taudista? Meillä koiralla kyseinen tauti:( Millaisia oireita ollut? saiko jotakin hoitoa tms?
  3. T

    Aloittaako joku syksyllä opiskelut?

    jos niin minkä? Itse aloitan lähihoitajaksi opiskelun :)
  4. T

    Eläinkuumetta

    Toisilla on vauvakuumetta mutta mä poden aina vaan eläinkuumetta :D Oliskohan konstia jolla moisen vaivan sais pois...?? meillä on jo ihan riittämiin elukoita mutta aina vaan tekee lisää mieli ottaa :heart:
  5. T

    kokemuksia topimaxista?

    Justiinsa sain sitä migreenin estoon,olis kiva kuulla kokemuksia jos jollakulla käytössä sama lääke?
  6. T

    Voi kilin kellit!

    Tuossa pengoin pakastinta ja mitäpä siellä olikaan,viime vuotiset joululaatikot olen pakastanut(raakoina) eli on jäänyt paistamatta kun yleensä sitten loput paistan myöhemmin :/ :whistle:
  7. T

    Joko hiirulaisia näkynyt sisätiloissa tai ullakoilla??

    meillä jo rapisteli yksi hiiri tuolla välikatossa,eipä ne onneksi sisälle ole tunkeneet :ashamed: :o
  8. T

    Jokos hiirulaiset rapistelee?

    Luulin illalla että hiiri on tullut välikattoon mutta aikani sitä rapinaa kluunneltuani se kopsahti lattialle ja olikin koppakuoriainen,aika äänekäs sellainen :D
  9. T

    hel...laskuviidakko!!!

    Kuka teistä on laittanut kaikki omat laskunsa mun laskulaatikkoon? |O voi kilin kellit kun sain taas pääni kipeeksi kun makselin niitä.
  10. T

    Onko kenelläkään vanhaa autoa?

    Tällä tarkoitan koskeintaan 94 vuoden autoa:) Meillä ei ole koskaan ollut uudempia autoja enkä tosin haluakaan,meillä mies sitten korjailee jos jotakin tulee,mutta eipä paljon ole korjailtu... meillä on kaksi autoa,isännällä farmarivolvo -89 ja mulla Fiat uno-91 :D
  11. T

    Opiskeleeko joku oppisopimuksella?

    Olen moista vähän pyöritellyt mielessäni,mutten oikein tiedä sitten mahtaako saada helposti työpaikan ja kehtaako sitä sit mennä :ashamed:
  12. T

    hyvät yöt

    Pakko lähtee tai voi tuo pakollinen aamuherätys venähtää :whistle:
  13. T

    Mitä lapselle hautajaisiin päälle?

    Apuja tarttisin,huomenna miehen mummon hautajaiset ja tytöille( 8v ja 6v ) pitäis keksiä fiksut vaatteet hautajaisiin :ashamed:
  14. T

    kauniita unia...

    Nyt painun maate ja takuulla näen noista helekutin susista unta |O
  15. T

    Mikä ehkäisy paras?

    Huomenna olis lekuri ja tarttis päättää minkä otan :ashamed: Auttakee!
  16. T

    Nyt sanon teille heipat:)

    Ja menen maate :wave:
  17. T

    Lahjoitan hiiren eniten haluavalle:)

    kaikki innokkaat riviin,kyseessä loisto yksilö,joka mielellään rapisee öiseen aikaan välikatossa ja kaikkein mieluiten juuri sinun sänkysi yläpuolella :) ihan saapi ilmaiseksi tulla hakemaan =)
  18. T

    haalari apua pliis!!

    Tilasin travallen remu toppahaalarit kahdelle muksulle. Nyt olen jäänyt miettimään tuota pienemmän haalaria. Poika on nyt 2.5v ja suhteellisen pikkuinen. Tällä hetkellä käyttää vaatteita joiden koot ovat 92-98. Mietin nyt kokoajan että pitäiskös sittenkin ottaa 104 senttinen toppis vai...
  19. T

    Hyvää yötä!!

    Nyt häivyn teitä härnäämästä :wave:
  20. T

    Asiaa kotimyynnistä!

    Mulle tarjottiin kotimyyntityötä vaatteiden jälleenmyyjänä ;) Onko joku samalla alalla?kokemuksia?

Yhteistyössä