Hakutulokset

  1. K

    3-vuotias hikoilee yöllä

    Voisiko olla diabetes? En halua pelotetella mutta lapseni oli tuollainen hiki-kalle aina öisin pienenä ja siinä vaiheessa kun alkoi käymään öisin pissalla ja joi muutenkin paljon, alkoi hälytyskellot soimaan. Oli tosi epätavallista. Olen jostain lukenut että eräs diabetekseen oireita on just tuo...
  2. K

    jatkuva vessassa ramppaaminen

    Lapsi laihtui, joi tosi paljon. Aina jano. Selittämättömiä kolmen päivän kuumejaksoja eikä muuta. Sitten oli äkillisiä vatsakipuja. Semmoinen ettei voinut suoraan kävellä ja me luultiin että on umppari. Diabetes tekee tuloaan kauan aikaa ennenkuin on siinä tilassa että huomaa että jotain on...
  3. K

    jatkuva vessassa ramppaaminen

    Voisko olla diabetestä? Tuli vaan mieleen kun lapsella oli tuollaista vaivaa ennenkuin diagnoosi tehtiin.
  4. K

    alan tekemään töissä 30 tuntia/viikko, miten lyhennän työaikaa?

    Aivan se onkin juuri hankala päättää miten tekisi. Meillä töissä voisi tehdä kummin vaan, mutta jotenkin olen tosiaan itse tykännyt kun päivät on lyhyempiä. Ja siinä ajassa ehtii aivan hyvin hommat tehdä.
  5. K

    alan tekemään töissä 30 tuntia/viikko, miten lyhennän työaikaa?

    Minä olen tehnyt nyt vuosia 6-tuntista päivää ja olen siihen tyytyväinen. Menen 8.30-10 välillä töihin ja olen sen 6 tuntia. Vähän riippuu päivästä miten milloinkin menen, mutta pyrin olemaan 9-15 töissä. Työmatkoihin menee yli tunti päivässä, joten lapsi joutuu tarhassa olemaan kuitenkin 7½-8...
  6. K

    Kukaan tilannut canvas-taulua valokuvasta?

    Minulla on reilut 10 vuotta vanha valokuvasta tehty canvastaulu seinällä eikä ole värit haalistuneet mihinkään. Kuva otettu ja taulu tehty 1991 enkä muista ostinko sen silloin vai pari vuotta sen jälkeen, joka tapauksessa erittäin hyvä on vieläkin.

Yhteistyössä