Hakutulokset

  1. A

    Lapsen hampaiden pesu!

    miten ois kutittelu? toinen kutittaa ja toinen pesee samalla hampaat =) ainaki ois suu auki...
  2. A

    G:minkä ikäisenä sulle on tullu silmäryppyjä ?

    nyt kesän jölkeen ja ikää oli 28 :kieh:
  3. A

    Tähän pinoon edulliset/ilmaiset joululahjavinkit!

    vähän myöhästä nyt mut juhannuksen jälkeen alennusmyynneissä oli vaatteita tosi halvalla.. prismassa oli semmonen ale kori leluja -30% se oli aika "piilossa" nurkassa et ei välttämättä heti huomaa, mut ilmeisesti on pysyvästi siellä... tämä siis oulun prismassa, mut eiköhän muuallakin oo =)
  4. A

    "älä koske, se on POPPAA POPPAA POPPAA POPPAA!! " . Poppa,voi moro.

    joo ja lintu on titityy ja syli on uppa =) se vaan on kiva lapselle sanoo noin..
  5. A

    Tuntemattomia koiria pihalla, mihin ottaa yhteyttä?

    soita paikalliseen eläinkotiin. ne tulevat kyllä hakemaan jos pysyvät vaan teidän pihassa =)
  6. A

    Toisesta ketjusta tuli mieleen... Näin tänään max. 5-vuotiaan tytön, jonka hiukset oli värjätty!!!

    mä käytin mun tyttöä rokotuksessa ( sillon 1v) hoitaja kysy et onko tytöllä värjätyt hiukset... siis???!!! sillä on tosi vaaleat hiukset ja ovat alkaneet tummua jonkun verran niin et tosiaan näyttää et on värjätty, mutta ei todellakaan ole.
  7. A

    mikä ihme mun pientä vaivaa? :/

    meillä kans poika oli tosi kova oksentelemaan ja käytiin lastenpolilla ultrassa et onko mahaportissa joku vika ( en muista mikä se oli.. ) ja saatiin närästyslääkettä, oiskohan ollu gavisconia nestemäistä kuitenkin, ja siihen loppu oksentelut..
  8. A

    eihän raskauspahoinvointi voi alkaa jo viikkoa ennen, kun menkkojen pitäisi alkaa?

    mulla kans alko pahoinvointi ennen ku tajusin ees et oon raskaana :x ja kaamee väsymys myös oli ainaki viikkoa ennen ku menkkojan piti alkaa...
  9. A

    Mustelmia itsekseen?????

    vihreistä kasviksista
  10. A

    Koirani lähti tänään taivaaseen

    :'( meidänkin rakas nukkui pois kesäkuussa ja tuntuu ettei ikävä oo yhtään helpottanu.. mökille haudattiin ja sinne kun menee ni on semmonen tunne et on perhe koossa! kuvia ei pysty vielä katsomaan, panta on vieläkin yöpöydällä.. ehkä joskus tää helpottaa..
  11. A

    Autokoulun kakkosvaiheen lykkäys??

    ei muuten saa enää nykyään ihan noin vain lykkäystä!..
  12. A

    Jokos ootte miettineet joululahjoja?

    ostettu on jo lähes puolet B) juhannuksen jälkeen sai alesta lapsille vaatteita ja sit jotain tavaraa on kans hankittuna. viime vuonna ekan kerran alotin jussin jälkeen ostelut ja oli tosi kiva sit ku ei tarvinu jouluruuhkiin lähtä hirveellä kiireellä osteleen!
  13. A

    Lapsen kaverisuhteesta ois yks kyssäri...

    meidän pihalla kans yks 8 vuotias leikkii 4-5 vuotiaiden kanssa. ollaan aateltu et sillä ei oo kauheesti kavereita ja kyllä seurataan et mitä keksii, yllyttääkö pienempi' esim. pois pihalta.. :/
  14. A

    Aamusta asti tihkuttanu lapsivettä

    mulla tihkutti pari kuukautta, eikä sairaalassa ainakaan oltu huolissaan.. johonki kohdun yläreunaan oli vauva kynnellä tehnyt pienen reiän ja siitä aina välillä lorahteli. sain kotiin lakmuspaperia ja sillä sit testailin että oli lapsivettä ku housut kastu.
  15. A

    Jos 10kk ei konttaa ja on ikäistään selvästi pienempi,

    meillä aletttiin kontata vasta 1v1kk iässä..
  16. A

    Nyt se on sitten päätetty, meidän koira lopetetaan.

    meidän rakas nukkui pois keskiviikkona :'( sairasti myös syöpää ja ens viikolla olisi ollut lääkäri, jossa oltaisiin mietitty lopettamista, mutta rakas päätti toisin... ikävä kova, mutta helpottunu olo kuitenki kun nyt ei tarvinnu miettiä että jos olisikin elänyt pitempään :( ja sai...
  17. A

    Se olin sitten minä,

    kerran oltiin pysähdyksissä punaisissa valoissa ni viereisestä autosta alko tyttö irvisteleen melle.. mies irvisti kerran takas ja ehin nähä ku tyttö alko itkeen B) :laugh:
  18. A

    Kytkintä painaessa kuuluu/tuntuu sellainen pieni naksahdus. Onko joku vika vai kuuluuko sen tehdä tuoollaista

    pystyy ajamaan =) itse säikähdin ja jätin auton tienposkeen ja kävelin lasten kanssa kotia. mies ajo auton kotiin..
  19. A

    Kytkintä painaessa kuuluu/tuntuu sellainen pieni naksahdus. Onko joku vika vai kuuluuko sen tehdä tuoollaista

    jep jep.. kytkinvaijeri menossa! itsekkin ihmettelin miehelle outoa muovista narinaa kytkimestä ja niin yks kerta se sit napsahti poikki. oli helppo korjata itse ja maksoi renaultiin 12?.. siis jos miehes osaa yhtään korjata autoja muoks... niin ja 2-3 viikkoa ajelin sillä ennen kun meni...
  20. A

    "Minua ei saa kieltää, voin saada trauman"

    mitä maksasit huutiksessa?? meniskö kaupaksi huutiksessa? huutis huijari! B)

Yhteistyössä