Hakutulokset

  1. M

    ~ Maaliskuun Mussukat 2010 ~ viimeisiä vauvoja vielä odotellaan ~

    Hei ja onnittelut vauvansa saaneilleja kärsivällisyyttä odottaville! 18.3. , rv:lla 38+5,meille syntyi pikkuinen tyttö, 3115g ja 49cm. Synnytys meni hyvin ja kotia päästiin jo lauantaina. T. Miltsu ja Pikkuinen, 3 vrk
  2. M

    *~*MAALISKUUN MUSSUKAT 2010*~* marraskuussa

    Sunburned: Olen todella pahoillani tapahtuneesta, tällaiset uutiset tuntuu aina niin väärältä. Osanottoni suuressa surussanne. Tällaisten uutisten jälkeen tuntuu pahalta oma napaisuus, mutta tuollaiset uutiset tuntuvat niin pahalta ja pelottavilta, että on pakko vain yrittää ajatella omaa...
  3. M

    *** MAALISKUUN 2010 ODOTTAJAT LOKAKUUSSA ***

    Hiphei! Täällä massussa asustaa kunnon rymyroope tai -roosa, sellaista sarjatulitusta tuli just äsken kesken työpäivän. Eilen tunsin ekan kerran potkun massun päältä. Ihan kiva niin, koska mulla on kahden kuukauden väli neuvoloissa ja seuraava kerta on siis vasta marraskuun lopulla. Miltsu...
  4. M

    *** MAALISKUUN 2010 ODOTTAJAT LOKAKUUSSA ***

    Valdemar:Täällä ollaan kanssa pahoillaan surullisista uutisista :hug: Mannahari:Onnea teille taas puolestaan hyvistä uutisista Ikägallup:minä 29 v. ja mies 31v. Työgallup:toimin kehityspäällikkönä graafisella alalla. Liikkeet:Täällä on tuntunut päivittäin liikkeitä viikoilta 14+...
  5. M

    *** MAALISKUUN 2010 ODOTTAJAT LOKAKUUSSA ***

    Ihanaa kun on jo lokakuu! Täällä ainakin kovasti toivotaan, että kuukaudet menisi nopsaa ja yleensä minusta lokakuusta jouluun menee aika hirmuista vauhtia. nystymuikio: Kyllä sitä saa valittaa. Itseä ainaskin helpottaa kun voi pahaamieltä purkaa ja aikamoisia vastoinkäymisiä teillä...
  6. M

    +Maaliskuussa poksuvat syyskuussa+

    Valdemaria: :hug: Äitiyspakkaus:Ajattelin etten ota, koska viimeksi olivat tosi huonolaatuisia verrattuna itseostettuihin. Esikoiselta jäänyt vaatteita, osa neutraalin värisiä, joten passaa molemmille. ÄP:n vaatteet oli kyllä ihan kivan näköisiä tänä vuonna. Vitamiineista:Mä en pysty...
  7. M

    +Maaliskuussa poksuvat syyskuussa+

    :hug: sitä tarvitseville! (.): Tänään 12+0. Vaikka nyt alkaa pikkuhiljaa olla viikkoja kasassa ja raskausoireet edelleen jyllää, niin silti ei uskalla nauttia tästä tilanteesta. Mä oon aina ollut sellainen joka kyllä osaa nauttia ja hehkuttaa ihanista ja iloisista asioista ja mua harmittaa...
  8. M

    +Maaliskuussa poksuvat syyskuussa+

    Terve uusille :wave: Helky84 : Täällä kans ollaan Oulusta. Laskettuaika oli vaan jonkun verran myöhemmin kuin sulla. Tavaroiden hankkimisesta: Kaikki tavarat löytyy jo ennestään. Uuden turvakaukalon aion hankkia kun edellinen on 5 vuotta vanha ja ollut nyt kolmella serkuksella. Vaatteita...
  9. M

    +Maaliskuussa poksuvat elokuussa+

    Heissan taas kaikille :wave: Tänään käyty ekaa kertaa neuvolassa tässä raskaudessa ja juteltiin niitä näitä raskauteen liittyen. Vaikka kaikki on jo aiemmasta raskaudesta tuttua, niin kuiteskin oli kiva 1 1/2 h keskittyä raskaus- ja vauvahöpinöihin. Näillä asioilla kun en viitsi muita kuin...
  10. M

    +Maaliskuussa poksuvat elokuussa+

    Hei, olin jo tuonne 3 sivulle ilmoittautunut uusien joukkoon, mutta ei sieltä sitä oltu poimittu, joten tässä uusiksi tiedot 27.3. Miltsu-toinen-OYS, jos sen vaikka päivittäjä tästä löytäis. Onko kukaan hakenut pahoinvointiin saikkua?
  11. M

    +Maaliskuussa poksuvat elokuussa+

    Pahoittelut Minkylle :hug: Täällä uusi maaliskuussa poksuva. Kävin torstaina yksityisellä ultrassa ja sieltä löytyi pikkuisen syke ja kaikki näytti olevan kunnossa. Viikkoja 6+4. Mulla oli keskenmeno toukokuussa ja tämä tärppäsi ekasta oikeasta kierrosta km jälkeen. Meillä on ennestään...
  12. M

    ***TAMMIVAUVAT*** Heinäkuussa

    Hei taas! Olin tammivauvoissa mukana, mutta valitettavasti jouduin kyydistä pois keskenmenon tultua raskausviikolla 8. Nyt täällä kuiteskin on jälleen ilouutisia, sillä ensimmäisestä km jälkeisestä oikeasta kierrosta näytti tärppäävän ja nyt sitten odotellaan maalisvauvaa. Onnea massun...
  13. M

    ***TAMMIVAUVAT*** Toukokuussa

    Hei kaikille ja kiitos pahoitteluista ja haleista koskien keskenmenoani Täällä pikkuhiljaa elämä palailee taas normaaleille raiteilleen ja haave kakkosesta on kova. Halusin kuitenkin tulla tänne vielä kertomaan tuntemuksistani alkuraskaudessa ja keskenmenosta. Jos vaikka nämä jotain samojen...
  14. M

    ***TAMMIVAUVAT*** Toukokuussa

    Näköjään sitä saa tosiaan surra sitten myöhemmin. Vähän aikaahan sitä kerkesi jo onnellinen ollakin. Eli mut saa poistaa listoilta, keskenmeno alkoi eilen. Toivotan muille parempaa onnea. - Miltsu
  15. M

    ***TAMMIVAUVAT*** Toukokuussa

    Huomenta ja onnea uusille plussautuneille! Onko kellään ollut selkäsärkyjä? Mulla särki päivällä yläselkää ja illalla alaselkää. Maha turpos eilen aivan valtavaksi ja kävin jo katsastamassa H&M:sta äippähousuja, mutta löysinkin niitten sijasta pikkuiselle bodyn :p Vähän tietty pelottaa...
  16. M

    ***TAMMIVAUVAT*** Toukokuussa

    Heissan kaikille :wave: ! Mukaan menoon ilmoittautuu toista lastaan odottava Miltsu. Esikoinen on nyt 3 v 2kk ja uuden tulokkaan laskettuaika on 27.12.09, mutta luulen että ekassa ultrassa LA siirtyy tammikuun puolelle. Muuta tietoa minusta eli 29 v., synnytyssairaalana Oyks ja oireena vain...

Yhteistyössä