Hakutulokset

  1. M

    Huhtikuun helmet 2011 **marraskuussa**

    Huomenta! Asumisesta ollu puhetta, meillä on vuokra kaksio, joka on jo valmiiksi ahdas. Ainut asia mikä ahdistaa todenteolla tällä hetkellä. Ollaan katteltu jo pitemmän aikaa isompaa asuntoo tai omakotitaloo, mut ei oikein toi tarjonta kohtaa kysyntää tällä paikkakunnalla. Sellanen vähän alta...
  2. M

    Huhtikuun helmet 2011 **marraskuussa**

    Heipähei mammat! Tuli tuossa mieleen et onko muita jotka ois synnyttäny perätilassa? Minkälaisia kokemuksia? Mulla saatto olla jopa helpompi kun normi raivotarvonnassa, olihan tuo synnytys muutenkin nopeampi kuin ensimmäinen :) Kummatkin lapset ollu vielä suht pieniä, tyttö synty 38+2 ja...
  3. M

    Huhtikuun helmet 2011 **marraskuussa**

    Sinnlos Meillä on etusivun mukaan sama laskettu aika ja mulla viikot tänään 17+1. Liikkeet on nyt tuntunu parina päivänä viikon sisällä. Olin jo odotellukkin niitä kun mielestäni edellisestä tuntu jo 15 viikolla, eiköhän ne sullakin pian ala tuntumaan, loppu ajasta se ei ookkaan sit enää niin...
  4. M

    Huhtikuun helmet 2011 **marraskuussa**

    Sinnlos Kaveripyyntö lähetetty myös täältä :)
  5. M

    Huhtikuun helmet 2011 **marraskuussa**

    Moi pitkästä aikaa! Oon kyllä lueskellu juttuja mut oon kai niin laiska kirjottaan :) Täällä ollu puhetta vaunuista. Meillä on vanhat emmaljungan kaksostenrattaat, täytyy niihin luultavasti hommata jonkun näkönen kantopussi tms. Ne on ainakin kestäny tosi hyvin vaikka on aika kookkaat...
  6. M

    Turvaistuimista...

    Olisin udellut et teillä joilla on useita lapsia ja kokemusta, minkälaiset istuimet kannattaa hankkia? Kyse siis istuinten mahtumisesta autoon. Meillä on farkku Avensis, 2 lasta, alle 15kg 3v, n.9kg 10kk ja keväällä syntyy kolmas lapsi. Entuudestaan on Maxicosi Toby 9-18kg ja kaukalo. : /
  7. M

    Huhtikuun helmet 2011 **lokakuussa**

    NeliApina Soitin tänään aamulla äitipolille kyselläkseni näistä asioista ja käski jutella oman lääkärin kanssa siitä parvo verikokeesta ja soittaa migreenistä päivystykseen, pitää kait mennä neurologille ja mietti sit et varmaan jotain pistoksella annettavaa särkylääkettä... Pitäis saada nyt...
  8. M

    Huhtikuun helmet 2011 **lokakuussa**

    Huomenta mammat! Sinnolos voimia, kurja tilanne, toivottavasti isäsi vointi paranee. Äizikkä täällä myös pesukone vetelee viimesiään. Saa pelätä et lentoon lähtee :) Mulla myös kolmatta päivää migreeni, aivan järkyttävä kipu. Eilen sit illansuussa ilmestyi vyötärön seudulle...
  9. M

    Painoarvio ja syntymäpaino?

    Mulla esikoisesta tehtiin laitoksella syntymäpäivänä arvio 3300g ja syntyessään oli 2670g viikolla 38+2.
  10. M

    Reiman ale-päivät

    En nyt ole sata varma mut olen joskus kuullut että Kankaanpään tehtaanmyymälässä olisi Reiman päivän aikohin ja se on perjantai 5.11.
  11. M

    minkä ikäinen sinä/puoliso olette,kauan yhdessä,monta lasta?

    minä 27v, mies 24v, yhdessä reilu 6 vuotta myös, lapset kohta3v, 10kk ja kolmas tulossa.
  12. M

    Lasten puketumisesta...

    Ja kuulostaa tuo hiekan ja kivien syöminen niin tutulta... :)
  13. M

    Lasten puketumisesta...

    Meillä ei oikein oo välikausi kenkiä enkä sit oo viittiny hankkia ku menee kuitenki tosi vähän aikaa. Vaihtoehtoina oli siis kumpparit tai kuomat, ja laitoin nit sit kuomat tänä aamuna.
  14. M

    Lasten puketumisesta...

    Oon siks ottanu varaslähdön toppahaalarille kun se on helpompi pukea, kun ei tarvitse laittaa sitä fleecee tai villahaalaria. Toinen lapsi piirun auki 3v ja sitäkin pitää vielä auttaa niin hikihän siinä tulee pukiessa. Kengät ollu koska lapsi seisoo jo tukea vasten niin ei tarvi pelkästään...
  15. M

    Lasten puketumisesta...

    Ajattelin kysästä et onko teidän mielestä liian vähän vaatetta jos lapsella (10kk) on Body, sukkikset, paita ja housut+ ulkovaatteiksi toppahaalari, kunnon rukkaset, kypärämyssy, pipo, villasukat ja kuomat? Mulla on ollu enemmänkin taipumus ylipukee lapsia ja tänä aamuna kun vein hoitoon niin...
  16. M

    Huhtikuun helmet 2011 **lokakuussa**

    Heippa vaan kaikille! Täällä ois yks uus mamma jos mukaan vielä mahtuu :) Minttu82*27*K-SKS*kolmas La on 24.4. Hieman tässä aluksi itsestäni, eli Keski-Suomessa asustelen, 2lasta ennestään, tyttö täyttää 3vuotta tässä kuussa, poika 10kk. Eilen käytiin nt-ultrassa ja siellä kaikki hyvin. Nt...
  17. M

    HuhtiVauvat2011

    Heippa vaan kaikille! Täällä ilmottautuu yksi uusi huhtivauvaa odottava äiti. Ennestään 2lasta, tyttö 3v ja poika 10kk. La 24.4, viikkoja tänään 13+0. Maanantaina ultra niin pääsee kurkisteleen :) Onnittelut kaikille :flower:
  18. M

    ? Kengät joilla viluinen lapsi Oikeesti tarkenee?

    Meillä myös kapea ja pitkä jalkaterä tytöllä ja siksi ostinkin eccot kun ovat mielestäni paremmat istuvuudeltaan.
  19. M

    ? Kengät joilla viluinen lapsi Oikeesti tarkenee?

    Ostin täs pari viikkoo sitten tytölle eccot ja silloin myyjä kehui että vikingin kengät olivat voittaneet vertailussa lämpivyydeltään.
  20. M

    FLYYSSIPUKU!!!!!!!!!!!!!!!!

    Kyllä piristää työpäivää :hug: Kiitos! Ei voi muuta ku nauraa :laugh:

Yhteistyössä