Hakutulokset

  1. W

    Marraskuun 2009 karhunpennut huhti- ja toukokuussa

    Tuosta korvikkeesta (NAN), piti sanoa että meillä se ei sopinut tytölle ollenkaan. Kaikki tuli melkein heti pois ja vauhdilla, mutta meillä on auttanut merkin vaihto eli tällä hetkellä juodaan Tuttelia mikä on sopinut hyvin neidille. Tiedän myös muita joille NAN ei ole sopinut syystä tai...
  2. W

    Marraskuun 2009 karhunpennut huhti- ja toukokuussa

    Hei Kaikille taas pitkästä aikaa! Olen välillä käynyt lukemassa täällä muiden kirjoituksia, mutta en vain ole saanut itsestäni irti kirjoittaa mitään. Mutta siis kirjoittelin täällä raskausaikana ja nyt kun arki alkaa olla pikku neidin kanssa jo helppoa/rutiinia niin jää sitä omaa aikaa...
  3. W

    *** MARRASKUISET KARHUNPENNUT 2009 - SYYSKUUSSA *** Ensimmäiset pennut syntyneet! ***

    Kaikki luettu, mutta pää on niin laho jo nykyään etten enää muista mihin pitikään kommentoida... Olo täällä väsynyt ja jotenkin saamaton, rautaa pitäisi syödä HB nostamiseksi, mutta kun maha ei vaan sitä kestä niin siksi en sitä pysty jokapäivä ottamaan... liekö sitten olo sen taia niin...
  4. W

    *** MARRASKUISET KARHUNPENNUT 2009 - SYYSKUUSSA *** Ensimmäiset pennut syntyneet! ***

    THOR täällä ollaan... Mä kanssa olisin halunnut tai haluaisin edes jonkinlaisen koko arvion, koska mulla SF mitta on kanssa koko ajan ollut yläkäyrillä ja viime kerralla jo sen yli. Neuvolalääkäri tosin vain totesi että joillakin se vaan on isompi kuin toisilla ja ei välttämättä tarkoita...
  5. W

    *** MARRASKUISET KARHUNPENNUT 2009 - SYYSKUUSSA *** Ensimmäiset pennut syntyneet! ***

    Hei kaikille. Pitkästä aikaa taas täällä, lähinnä oon vaan taustaillut sairasloman ja järkyttävän kipeän selän takia viime aikoina. en siis pysty kauaa istumaan /olemaan missään asennossa, joten on sitten tämä netissä roikkuminenkin jäänyt vähemmälle. No nyt olen ollut jo viikon saikulla ja...
  6. W

    *** MARRASKUISET KARHUNPENNUT 2009 - SYYSKUUSSA *** Ensimmäiset pennut syntyneet! ***

    Painoarvioista pikaisesti, Me saatiin painoarvio kyllä 4D:ssä mutta se oli rv 23+4 (670g) ja nyt rv 30+4 (1777g) jouduttiin päivystykseen verenvuodon takia ja siellä sitten ultrattiin pikkuista, että kaikki on ok, minkä vuoksi siis tuo painoarvio saatiin. Ei meilläkään neuvolassa ole otettu...
  7. W

    *** MARRASKUISET KARHUNPENNUT 2009 - SYYSKUUSSA *** Ensimmäiset pennut syntyneet! ***

    Heips, taas pitkästä aikaa. Kaikki luettu mutta en vain ole saanut kirjoitettua mitään olo kun on ollut niin väsynyt ja olematon. KOIRISTA: Meillä myös kaksi koiraa (dalmatiankoiria) joten kokoa ja massaa löytyy heiltä ja on kyllä käynyt mielessä mitenköhän he ottavat pikkuisen vastaan...
  8. W

    *** MARRASKUISET KARHUNPENNUT 2009 - ELOKUUSSA *** Ensimmäiset pennut syntyneet! ***

    Huomenta kaikille, Napa tuntemuksista; mulla on kanssa ollut samanlaista kipua navan kohdalla. Se oli niin kipeä (välillä tuntui kuin olisi iho tulessa ??? ei voinut pitää edes vaatteita päällä (navan kohdalla) kun oli niin kipeä se iho) ja kun tästä neuvolassa kysyin, sanottiin vain että...
  9. W

    *** MARRASKUISET KARHUNPENNUT 2009 - ELOKUUSSA *** Ensimmäiset pennut syntyneet! ***

    Hui kun viikonlopun aikana oli tullut paljon tekstiä... kaikki luettu. Sukupuolesta: me tiedetään myös. Näin ensikertalaisena tuntui tärkeältä miehelle saada tietää kumpi on tulossa, näin ollen odotuksesta ja vauvasta tuli niiiiin paljon konkreettisempaa. Raskausarvista: vielä ei ole...
  10. W

    *** MARRASKUISET KARHUNPENNUT 2009 - ELOKUUSSA *** Ensimmäiset pennut syntyneet! ***

    Huomenta! Täällä myös yksi työmotivaation hukannut ja väsymyksestä (taas) kärsivä... töitä olisi vielä lokakuun alkuun asti, mitenköhän sinne jaksaa... W09 rv 27+3
  11. W

    *** MARRASKUISET KARHUNPENNUT 2009 - ELOKUUSSA *** Ensimmäiset pennut syntyneet! ***

    Täällä kanssa yksi jota kiinnostaa vauvanvaatteiden säilytyspaikka! Lähinnä kun ensimmäistä odottaa, ja kaikki käytännön asiat tuntuu vielä niin kovin etäisiltä, mutta nyt neidin huonetta miettiessä olisi varmasti hyvä tietää missä niitä vaatteita kannattaisi säilyttää. Eli te joilla jo...
  12. W

    *** MARRASKUISET KARHUNPENNUT 2009 - ELOKUUSSA *** Ensimmäiset pennut syntyneet! ***

    Huomenta kaikille. Suuri kiitos Thor elokuun pinon perustamisesta! Plan Baby kyseli D.a.p-haihduttimen käytöstä. Meillä on ainakin se käytössä alakerrassa missä koirat asustelee (ei siis pääse yläkertaan, missä meillä makkarit). meillä toinen koirista stressaa kovasti kaikkea uutta/uusia...
  13. W

    *** MARRASKUUN ODOTTAJAT 2009 - HEINÄKUUSSA ***

    Kaikki luettu... Mulla on kestänyt Kelalta äippäpakkaus päätöksen saaminen nyt 3vk ja tänään tuli ilmoitus että kahden viikon sisällä pitäisi itse pakkaus tulla postiin! jeiiii.... Joku kyseli masuasukin nimistä, meillä pikkuista on alussa kutsuttu jostain syystä wompatiksi (en muista...
  14. W

    *** MARRASKUUN ODOTTAJAT 2009 - HEINÄKUUSSA ***

    Hain kanssa FB:n ryhmään, siellä nähdään! Joku oli miettinyt asetuksia miten saisi salattua vielä ryhmään kuulumisensa. Mä tein ihan ryhmä asetuksista, että mun ryhmät näkyy vain mulla, ei siis edes kavereille eikä verkostoille... W09 25+5
  15. W

    *** MARRASKUUN ODOTTAJAT 2009 - HEINÄKUUSSA ***

    Huomenta, pikaisesti tulin vain kertomaan, että itse olisin myös kiinnostunut jatkamaan kirjoittelua marraskuun jälkeenkin... nyt töihin takaisin. W09 25+3
  16. W

    *** MARRASKUUN ODOTTAJAT 2009 - HEINÄKUUSSA ***

    Sokerirasituksesta... Ei se oikeastaan ole niin paha kun on kuullut puhuttavan. Mulle se tehtiin jo toiseen kertaan tässä raskaudessa jostain syystä, ensimmäisen kerran rv 16+0, jolloin join sen perus sokerilitkun. Hyvin sen sain juotua, mutta tuli sitten vauhdilla ulos 30 min päästä, no koetta...
  17. W

    *** MARRASKUUN ODOTTAJAT 2009 - HEINÄKUUSSA ***

    Chira: Kyllä se todellakin on niin, että kela-korvauksia ei saa jos 4D-ultra tehdään rv 24 jälkeen ilman lääkärin lähetettä, ja taisi olla jopa niin että jo 24+0 on korkeampi hinta, eli korvaukset saisi vielä 23+6. Näin ainakin meille sanottiin. Hinta määräytyy oikeastaan sen mukaan kauanko...
  18. W

    *** MARRASKUUN ODOTTAJAT 2009 - HEINÄKUUSSA ***

    Huomenta kaikille, Esikko kyseli hankinnoista, täällä myös odotellaan ensimmäistä ja on niitä hankintoja jo tullut tehtyä jonkin verran. Eli vaunut on jo tilattu (sovittiin että noudetaan vasta lokakuussa) näin varmistettiin, että saadaan juuri sitä väriä kun halutaan, ja ne kaikki tarvikkeet...
  19. W

    *** MARRASKUUN ODOTTAJAT 2009 - HEINÄKUUSSA ***

    Heippa, kaikki luettu. Pikaisesti vain kommentoisin, että voi sen Kelan anomuksen laittaa jo menemään vaikka kaikkia liitteitä / kohtia ei olisikaan täytetty kokonaan. Itse laitoin siis jo menemään (juuri että saisin pakkauksen mahd nopeasti hypisteltäväkseni) mutta tiedon "työnantajan...
  20. W

    *** MARRASKUUN ODOTTAJAT 2009 - HEINÄKUUSSA ***

    Heituska: Bruno Cacciatore tekee 4D-ultria Femedassa Helsingin keskustassa.

Yhteistyössä