Hakutulokset

  1. Jesus Christ Superstar

    Nimeä nämä nallet! (Kakkukuva)

    Eli Halinallejen nimet hakusessa, suomeksi. Englanniksi Love-A-Lot Bear ja Good Luck Bear. Kuka tietää? :whistle:
  2. Jesus Christ Superstar

    Nyt ne eiliset autot pääsi kakun päälle! (kuva)

    Tai oikeastaan ne pääs jo päivällä, mutta minä pääsin koneelle vasta nyt. Ja kakkujen, ehkä. :xmas:
  3. Jesus Christ Superstar

    Cars-fanien äidit!

    Ja isät, ja itse fanitkin. Tunnistaako nuo? (Innostuin nyt tästä kuvahommasta :whistle: )
  4. Jesus Christ Superstar

    Taas kakkukuvia

    Tai yksi kuva, kaksi kakkua:
  5. Jesus Christ Superstar

    No ni, nyt saa arvostella! (kakkukuvia)

    :xmas: Ja "isoveli" vuoden takaa: Että olkaa hyvä, antaa tulla.
  6. Jesus Christ Superstar

    Auttakaa nyt arvon rouvat! (Vaatekokoasiaa)

    Mekko: http://tinyurl.com/32a9tdz Mikä koko olisi hyvä 3-vuotiaalle, jonka rinnanympärys on 20 tuumaa, vyötärö 19 ja mitta hartiasta lattiaan noin 30? 3 koon mitat (ei näy taulukossa) c 21,5, w 21,5 ja mekon pituus 29 tuumaa. :| Muoks. Ja saa neiditkin vastata toki. :D
  7. Jesus Christ Superstar

    Se keskustelu vartalotyypeistä tms?

    Olisikohan joku tyyliin mitä vartalotyyppiä olet, testaa. Löytäisikö joku mulle? :xmas: Kiitos.
  8. Jesus Christ Superstar

    Lumikkinukke ja seitsemän kääpiötä? LELUAPUA!

    Tietääkö kukaan mistä saa? Tai nähnyt lelukaupoissa? Ja tällä kertaa etsin ihan kotimaan liikkeitä. Sellaista tosiaan, jossa on paketissa myös ne kääpiöt, ja ehkä koko tupakin? Pelkkä Lumikki, tai versiota Lumikki + eläimet kyllä löytyy. Ebaystä en löytänyt muita kuin pelkkää nukkea...
  9. Jesus Christ Superstar

    Maksaisitko tällaisesta mitään? (kuva...

    ...taas :saint: ) Eli leivoNksia, olkaa hyvä. Välissä pätkismousse, päällä suklaaganache ja marsipaanikukkia. :D Tein siis kirppikselle kahvioon, eilen.
  10. Jesus Christ Superstar

    Changeling vai The Fountain?

    Pitäis toinen elokuvista valita, vaan kumpikohan olisi parempi? :/ Kertokaahan te. =)
  11. Jesus Christ Superstar

    Iltamuumi-pussilakanasetti

    Onko muilla näyttänyt pesun jälkeen valkoinen vähemmän valkoiselta? Mä olen melko varma, että tuo on paljon harmaampi, kuin olisi tarkoitus. Pesin 60 asteessa valkopesuaineella, menikö väärin? Pitääkö pestä uudestaan, onko mitään tehtävissä?
  12. Jesus Christ Superstar

    Mitä mä teen ruuaksi?

    Kaks pakettia kanaa, vihanneksia pakkasessa, riisejä, makaroneja, kermoja ym. löytyy. Yksi puhdas paistinpannu, yksi likainen. Iso kattila puhtaana, loput tiskikoneessa, se on päällä. Paitsi siinä yhdessä pienessä keitin vaan vettä, mutta siihen ei ole kantta. Aikaa ei ole, kakku tuli just...
  13. Jesus Christ Superstar

    Mikään ei onnistu.

    Olin tuossa tapani mukaan jättänyt kaiken viime tippaan, ja nyt ei sitten onnistu. |O Eli huomiseksi pitäisi leipoa perhekahvilaan, kakkua olen suunnitellut. Koristeita piti tehdä viime yönä, mutta tämä pikkuinen aloitti huutonsa, niin en ehtinyt, ja huusi sitten läpi yön. Nyt nukkuu...
  14. Jesus Christ Superstar

    True Blood

    Ostaisko DVDnä vai blu-raynä ensimmäisen kauden? Bad Things, http://www.youtube.com/watch?v=t0eQL5R3bw4
  15. Jesus Christ Superstar

    Kakkukuva. Kuva kakusta.

    Tein taas kakkua, ja piti tulla teille näyttämään. :whistle: Mitäs tykkäätte?
  16. Jesus Christ Superstar

    Elintarvikeväreistä

    Kenelläkään kokemusta täysin luonnollisista tai ainakin atsovärivapaista elintarvikeväreistä? Ja mistä niitä olette hankkineet? Jotain luonnollisia löysin, mutta hintaa tulee reippaasti, lisäksi vielä postituskulut USAsta, sekä tullimaksut ja verot. Lisäksi kun ei tiedä yhtään, mikäköhän...
  17. Jesus Christ Superstar

    Palstasota! Suoranainen vaino!

    Aiheutin sitten monen sivun mittaisia ketjuja, parikin kappaletta. Viime yönä unissani siis. Olin kirjoittanut jokseenkin provosoivasti mm. jostain poliitikosta, kouluista ja siitä, kuinka vaikea on löytää elintarvikevärejä ilman haitallisia atsovärejä. Ja vahingossa vieläpä, kun tarkoitukseni...
  18. Jesus Christ Superstar

    Mitä maksaa mariannerouhe?

    Ei kellään sattuisi olemaan muistikuvaa? Oliko vähälaktoosinen?
  19. Jesus Christ Superstar

    Taas kuva kakusta!

    :ashamed: Kummituskuvan lähteenä toimi Mauri Kunnaksen kirja.
  20. Jesus Christ Superstar

    Entäs mun kakkuni?

    Syksyltä joo. Syötänpä vauvan nyt, antaa tulla niitä arvosteluita sillä välin. :|

Yhteistyössä