Hakutulokset

  1. N

    Kesäkuiset

    HYRRÄPÄÄ: mulla yhdessä raskaudessa, oisko ollu viides, oli aika iso hematooma kohdussa alkion/sikiön vieressä. Siitä sanoivat että voi tulla tietty verta kun vuotaa pois mutta ei sit koskaan vuotanut. Johtui vissiin siitä kierukan poistosta. Mutta siis vuodon voi aiheuttaa joku sellanen tai...
  2. N

    Kesäkuiset

    Täällä on kans ihana neuvolantäti ☺️ Ja sekin on ihanaa että meil on aina nlalääkärissä ultra (y)
  3. N

    Kesäkuiset

    Mua taas ärsyttää se että kun neljäs painoi 4,7kg niin sen jälkeen olen joutunu sokerirasitukseen.... Aina yks hankaluus lisää järkätä lapsille hoito siksi aikaa :confused:
  4. N

    Kesäkuiset

    Mä oon aina ollut ihan tyytyväinen et mun alkuraskaudet on oireettomia! Muutamassa sit taas alle puolivälistä asti hirveet liitoskivut ja supistelut. Ei kivaa mut eipä sille mitään voi :LOL:
  5. N

    Kesäkuiset

    Mä oon kerran käynyt ”varhaisultrassa”. Viides sai alkunsa ekasta synnytyksen jälkeisestä kierrosta(nelonen sillon 8kk), yhestä seksikerrasta siinä kuussa ja mulla oli ollut kuparikierukka 2,5kk. Kättärille menin poistattaa kierukan jotain 5+6 ja koska syke ei sillon näkynyt piti mennä myöhemmin...
  6. N

    Kesäkuiset

    Sama juttu mullakin :) Ei tee meili vaikka maha kurnii...
  7. N

    Kesäkuiset

    Joo turvotusta on kyllä!! Ihan ku vatsa olis kokoajan täynnä. Ei se vatsa kyllä taida tästä enää ainakaan litistyä :LOL:
  8. N

    Kesäkuiset

    Viime viikolla mulla alkoi normaalisti tuhrulla niinkun aina. Sitten normi 3 päivän tuhrun jälkeen ei tullutkaan menkat. Muissa raskauksissa ei ole tullu mitään. Ovulaatiokin oli tällä kertaa ihan sairaan kipeä ja tuli ennen ovisviikonloppua ihan vertakin. Silloinkin mulla nykyään tuhruttaa...
  9. N

    Kesäkuiset

    http://aijaa.com/sNPu6x Toivottavasti onnistuu kerralla kuvan lisäys (y) Mulle tuli OneStepiin näin hyvä viiva tiistaina kun vkl piti menkat alkaa. Aiemmissa raskauksissa tullu aika haaleita. En oo vieläkään kertonu miehelle :unsure: Ei vaan oo jotenki tullu hyvää hetkeä...
  10. N

    Kesäkuiset

    Heh joo.... ihmettelinki et kuka se oikeen oli :ROFLMAO: Käyn hyväksymässä!
  11. N

    Kesäkuiset

    Meillä siis tilanne se että mähän vauvakuumeilen aina ja nyt sit näyttäis siltä että keskeytetty yhdyntä ei taaskaan ole hyvä pitkäaikainen ehkäisykeino. Varsinkaan jos seksiä harrastaa NIMENOMAAN ovulaation aikaan Sanoin siitä kyllä miehelle mutta ei kuulema haitannut vaikkei muka enää lapsia...
  12. N

    Kesäkuiset

    HELMUT Laitoin sulle yv:n fb ryhmään pääsystä vissiin eilen ☺️ Kai mä voisin tännekin tulla eli Neliapina- 3.6- PHKS- 7.lapsi
  13. N

    raskaana ja kohdussa näkyi verta

    Mulla oli edellisessä raskaudessa verta jossain siellä kohdussa isohko alue . Kätilö sanoi että ei kannata säikähtää kun vuotaa pois mut ei koskaan vuotanut. varmaan se oli tullut kun kierukka poistettiin rv6 :D
  14. N

    Maaliskuun Mussukat <3 *heinäkuu*

    Nyt laitettu uus viesti Kuusamalle... Edellinen meni vähän mönkään :whistle: Lähetin jonku hiton kävijäviestin joka varmaan sit näkyy joskus siellä profiilissa... Varasin just neuvola ajankin 6.8 :D Hyvä muuten että nyt on LA kuitenkin jo 20.3 niin ehtii varmaan syntyäkki maaliskuussa. Kaks...
  15. N

    Maaliskuun Mussukat <3 *heinäkuu*

    Onnea uusille raskautuneille!! Lisää tuttuja Pennin lisäksi :D HappyFeetin kanssa oltiin samassa ryhmässä muutama vuos sitten. Mä vaan oon ehtinyt jo tässä välissä tekemään yhden tyllerön. Nyt olis pojan vuoro taas kun tähänkin asti on joka toinen periaatteella menty :) Joku kyseli matkaa...
  16. N

    Maaliskuun Mussukat <3 *heinäkuu*

    Kuusama: Onnistuinkohan laittaa viestiä.....? Muille kertomisesta sellasta et sisko ja veljen avokki tietää, mies kuuli äsken kun ei ollu vkl tajunnu mun vihjeitä pullista ja uunista :D Mulla oli vauva toiveissa pidempään mut miehellä ei vaikka käyttikin vaan keskeytettyä :p Kaippa se selviää...
  17. N

    Maaliskuun Mussukat <3 *heinäkuu*

    Täällä uusi juuri tänään plussannut. En mäkään nyt saa punaseks tätä... 36v, 6. lapsi ja synnäri varmaan PHKS. Kauheeta kun muut syntyneet NKL mut ei voi mitään :) niin ja LA varmaan 20.3
  18. N

    <3 Huhtikuiset 2011 <3

    Pitihän se munki tulla täällä käymään pitkästä aikaa(kiitos masuilijan). Olin jo "alkuperäisissä" huhtikuisissa mut siirryin sit sinne faceen täältä. Olin raskaana masuilijan kanssa samaan aikaan joten meillä onki nyt kaks saman ikäistä lasta :D mulla tosin muutama muukin eli yhteenä 5...
  19. N

    Suurperheen kasvattajat

    Mä en ookkaan käyny aikoihin... :ashamed: kurjia uutisia MommysMonsters :hug: Nauti niistä mitä sulla jo on :heart: Mulla alkaa aika käydä vähiin, huomenna olis 34+0 :xmas: On kyllä aika menny niin nopeasti että...Ei ton 1v3kk kanssa paljon vapaa-ajan ongelmia ole. Vikassa lääkärissä parin...
  20. N

    Loppupuoliskon masukuvat2. rv.21 eteenpäin

    Kierukkavauvamaha viikoilla 33+3. Viides...

Yhteistyössä