Hakutulokset

  1. M

    Monikkoraskaus, odottaessa vuotoja...?

    Kyselisin, onko muilla ollut vuotoja (kirkasta nestettä tai valkovuotoa) raskauden edetessä? Jossain vaiheessa ei ollut, mutta nyt tuntuu olevan runsaammin (rv.27) Voihan se olla, että nuo "maha-asukit" painavat alavatsaa ja tottakai jokainen raskaus/odotusaika voi olla hieman erilainen...
  2. M

    ekaa kertaa täällä

    Hei vaan, :wave: täällä ollaan taas... Kerran kun "eksyin", koukutuin aika pahasti... :whistle:
  3. M

    Alkoholin käytöstä

    Joo, mielestäni miehelläsi on se ongelma, ei sinulla. En minäkään jaksaisi kovin kauan katsella ukkoa, joka viikonloppuisin vetelisi kaljaa/viinaa molempina päivinä!!!??? Johan siitä kärsii lapsetkin. Olen tästä samaisesta aiheesta joskus aikoinaan käynyt mieheni kanssa keskustelun. Hän on...
  4. M

    Äidiksi ensikertaa 30+

    Kiva, kun on täällä seikkailee muitakin "seniilejä".... Noella, lohdutukseksi kerrottakoon, että itselläni oli myös yksi keskenmeno ennekuin on päästy näinkin pitkälle (rv. 27+4). Luonto vain hoiti sen niin (tuulimunaraskaus). Niin kuin muutkin ovat maininneet, oli minullekin todella...
  5. M

    G: kauanko olet ollut nykyisen puolisosi kanssa?

    Taitaa tulla jo kymmenen vuotta. Varsinainen "susipari". Ei naimisissa, ei kihloissa... :whistle: Minä vm-75, mies vm-77. Nyt odotellaan perheeseen pientä nyyttiä... Onhan sitä nuorenpana kerrennyt miehiä/poikia katsella/vaihdella ja kynsillekin saatu oikein kunnolla. Ehkä sitä on tullut...
  6. M

    Kaksosten odottajia v.2009

    Olen lueskellut tarinoitanne kevään mittaan ja ajattelin nyt rohkaista mieleni ja heittää tänne oman tarinani. Odotan tuplaesikoisiani ja tällä hetkellä rv. 26 +3. Olen joutunut jäämään saikulle rv. 24, kun lääkäri ehdotti (työni on vuorotyötä ja raskasta sellaista). Ei mitään vakavaa...
  7. M

    Kotipalvelua monikkoperheisiin

    Viimeeksi neuvolatätskä otti puheenaiheeksi tämän kotiavustaja-palvelun. Meillä kunta on nyt vihdoin ja viimein saanut siihen rahat ja työntekijän, joten hän kehotti sitä käyttämään (mikäli tarvetta on). Muuten se saattaa vähäisen käytön takia "lipsahtaa" vanhustenhoitopuolelle. Hieno juttu...
  8. M

    Oletteko tehneet vielä myöhemmin kotiraskaustestejä esim. viikolla 5 tai 6 ennen neuvolaan menoa?

    Itse arvasin olevani raskaana, kun ei menkkoja kuulunu/näkyny kahteen viikkoon ja virtsa haisi voimakkaasti (hormooneille, viisaammat ovat kertoneet...). Tein testin kotona vk.5 (joka näytti positiivista) ja soitin neuvolaan. Eka neuvolakäynti vk. 7. Ei neuvolassa enää tehty raskaustestejä...
  9. M

    Äidiksi ensikertaa 30+

    Olen 34-vuotias ensisynnyttäjä. Olen juuri sopivan ikäinen tulemaan äidiksi... Nuorempana en voinut kuvitellakaan, että itselläni olisi lapsia. En ole ollut mikään lapsirakas, enkä ikinä hyyssännyt pieniä vauvoja. Mielestäni silloin vauvat haisivat pahalle (äidinmaidolle, purlautuksille) ja...

Yhteistyössä