Hakutulokset

  1. N

    *Lokakuun '09 Mahapyöriäisistä Vauvautuneet Helmikuussa 2010* (Tarkastakaa tietonne!!!)

    Vinks* Syyskuisissa uusia käänteitä lokakuisten urkkijoille :x :$
  2. N

    Sydäntenmurskaajat-09 ** 2010 Helmikuussa**

    Miimumaija on mielestäni aivan oikeassa tuossa, että miksi naureskella toiselle vahingoniloisena...?? :o :ashamed: :/ :x Meillä mentiin tuulessa ja tuiskeessa ja sitten kunnon lumimaastossa muutama kuukausi noitten pienipyöräisten yhdistelmien kanssa..kunnes väsyin ja hankittiin kunnon...
  3. N

    Sydäntenmurskaajat-09 ** 2010 Helmikuussa**

    Hellureit B) Käytiin ma ainakin 6 eri lastentarvikeliikkeessä bongaamassa rattaita...ja kuinka ollakkaan, yhdessäkään ei ollut kunnon vehkeitä. Etsiskeltiin tosiaan sellaisia kunnon menopelejä, joissa isot ( K 28-30 cm) ilmakumipyörät ja joustoa ratasosassa, että näin lumisena talvena...
  4. N

    Sydäntenmurskaajat-09 ** 2010 Helmikuussa**

    Niin ja siis enitenhän se rassas mua, kun mies paljon töissä, joten olen suhtpaljon yksin tuon likan kanssa...iltaan mennessä oli jo niin uuvuksissa, että melkein joka ilta huus kurkku suorana ja selkä kaarella välillä jopa 2h putkeen...elikkäs kyllä tosi hyvään saumaan toi "rytmitys" tuli...
  5. N

    Sydäntenmurskaajat-09 ** 2010 Helmikuussa**

    IHQUU..uus pino ja uus kuukausi ja uudet kujeet..kiitos Roona :hug: Tälläisiä jutskia löysin googlettamalla tuosta potun pakastamisesta... Perunaa ei kannata pakastaa. Sen rakenne muuttuu. Soseutusvaiheessa voi lisäillä nesteitä ihan hyvin, korvike-pohjaista sosetta en pakastaisi, vaan...
  6. N

    **SYDÄNTENMURSKAAJAT-09** Tammikuussa!

    Tuohan on juuri se oikea määrä mitä tuon ikäisen pitääkin saada sitä maitoa ja korostan EDELLEEN; että meidän ikäisten vauvojen PÄÄASIALLINEN ruoka on MAITO...lastenlääkärin suusta****
  7. N

    **SYDÄNTENMURSKAAJAT-09** Tammikuussa!

    Mulla tuli mieleen, että millaisia määriä ja kuinka usein se Vilipoika syö niitä soseita? Kun meitä opastettin että kun vaikka syö puol prk sosetta, joka tekee noin 70ml ja siihen 130ml maitoa päälle, tekee yhteensä sen 200ml ja sen verran suurinpiirtein kuulemma joka 3-4h...että vatta ehtii...
  8. N

    **SYDÄNTENMURSKAAJAT-09** Tammikuussa!

    Ohjeelliset äidinmaidonkorvikkeen määrät Lapsen ikä Äidinmaidon-korvikkeenmääräml/vrk 0 - 1 kk 500 - 600 ml 1 - 2 kk 600 - 800 ml 2 - 3 kk 700 - 1000 ml 3 - 5 kk 700 - 1200 ml 5 - 6 kk 700 - 1000 ml 6 - 8 kk 600...
  9. N

    **SYDÄNTENMURSKAAJAT-09** Tammikuussa!

    Roona..heh..hee...Vilihän on jo melkein kk vanhempi...ja vauvankin maha varmasti kasvaa sitä mukaan, miten paljon sitä syötetään...? Vai? Miten "paljon" teillä syödään...ois mielenkiintoista nähdä samanlainen lista Vilin syömingeistä.. =)
  10. N

    **SYDÄNTENMURSKAAJAT-09** Tammikuussa!

    Heippa B) Me kotiuduttiin keskipäivällä lasten osastolta ns. rytmityksestä.. :attn: Vihdoin ja viimein vinkkejä ja käytännön ohjeita tuohon likan päivällä nukkumattomuuteen ja oikeaoppiseen syöttämiseen ja niiden oikeisiin väleihin.... :wave: Elikkäs niinku kaikki tai ainakin...
  11. N

    **SYDÄNTENMURSKAAJAT-09** Tammikuussa!

    Jee :laugh: täällä muitakin jotka omaavat terveet elämäntavat... =) Mä ollut nyt kohta 6 vikkoa vähähiilarittomalla ja liikun tosi paljon...ja painoa tippunut tässä ajassa jo 5kg...mä kanssa haluan ehdottomasti näyttää hyvältä ens toukokuussa =) B) :p Tsempit kaikille jotka taistelevat...
  12. N

    **SYDÄNTENMURSKAAJAT-09** Tammikuussa!

    Näistäkös oli puhetta...löysin kirpparilta 3?:lla...mitähän ne mahtaa maksaa uutena... :whistle: Mun mielestä aivan ihana tuulitakki ja kokokin oli kevääksi tosi yees...eli 74...oli vaan pakko saada se... =)
  13. N

    **SYDÄNTENMURSKAAJAT-09** Tammikuussa!

    Hyvä hyvä =) Joo tuntuu meilläkin tepsivän...olihan ne aika tyyriit..(33?) mutta se kannatti ainakin täällä ja toimii ton pimun yöllisiin heräämisiin ja nukahtamisiin... :attn:
  14. N

    **SYDÄNTENMURSKAAJAT-09** Tammikuussa!

    Hellureit =) Unipussia ollaan harkittu tosiaan kun ne nukkumiset on aikas häsellystä...nyt kyllä taasen yllättänyt ja nukkunut ihan omassa sängyssään kaksi viimeistä yötä 22-07 ja putkeen :attn: Meillä mennään kyllä aina heti nukkumaan ku K simahtaa...ei mulla olis muuten mahiksia oikein...
  15. N

    [b]Hyvinkään suunnalta odottavat mammat[/b]

    Nirppa, ONNEA tuhannesti poikavauvan johdosta!! :heart: Ja jaksuja teidän alkavaan vauva-arkeen.. :hug: =) Nuppu ja Kielo 4,5kk
  16. N

    **SYDÄNTENMURSKAAJAT-09** Tammikuussa!

    4 kk Neuvola -Jooseppi & Alexandra......................7,635kg * 63,2cm -Tiia & Ville .......................................7,530kg * 65,4cm -Roona & Vili ....................................7,495kg * 65,8cm -Odottava & Onnellinen + Rinsessa..7,370kg * 66,5cm -uneksija85 &...
  17. N

    **SYDÄNTENMURSKAAJAT-09** Tammikuussa!

    4 kk Neuvola -Jooseppi & Alexandra......................7,635kg * 63,2cm -Roona & Vili ....................................7,495kg * 65,8cm -Odottava & Onnellinen + Rinsessa..7,370kg * 66,5cm -uneksija85 & Nooa..........................7,315kg * 66,2cm -miimumaija &...
  18. N

    Ns. vaativa vauva!?

    Meidän vauveli nyt 4,5kk on tälläinen vaativa vauva=suuritarpeinen vauveli...aina jtn vaatimassa....silmien edestä ei saa poistu...jne...eli siis vaatii kaikkea paljon, mutt ei unta.... Läheisyys auttaa suuritarpeista vauvaa Tunnetko vauvan, joka itkee heti jos hänet laskee hetkeksikin...
  19. N

    **SYDÄNTENMURSKAAJAT-09** Tammikuussa!

    Juu ja jos taas pidetään vauvoja liian helppoina, niin mikä pettymys mahtaa olla äidille, kun ja jos on ainoastaan kuullut helppohoitoisista vauvoista...Koska niitäkin on olemassa, jotka vaan olla möllöttää eikä koskaan itke...mulla meinaan oli sellainen tuo 4. lapsi.... =) Minäkään en...

Yhteistyössä