Hakutulokset

  1. miirikki

    Koiran haukunestopanta, kokemuksia?

    Tuolla huuto.netissä on tehomyyjä, joka myy useita erilaisia ja erihintaisia haukunestopantoja. Onko kellään kokemusta ko.pannoista? Toimiikohan se ultraäänipanta? Apuja, kiitos :) Jotenkin arveluttavan alhaiset hinnat ja ukolla myynnissä 3 sivullista ko.tuotteita, hmmmm.
  2. miirikki

    Miksikä sanotaan sellaista lasista koristepalloa

    missä on sisällä joku ukkeli tms. ja kun sen pallon kääntää ylösalaisin niin sataa lunta? Meidän 3v.tyttö aina hiplaa niitä kaupoissa ihastuksissaan ja haluaisin ostaa sellaisen. Hirvittää vaan kun ne on melkein aina lasisia. Mistähän löytyisi muovinen?
  3. miirikki

    Neuvoja kellään?

    Meillä on nyt yritetty toista lasta syyskuusta lähtien. Minulla oli (jos osasin tunnistaa) ovulaatio reilu vko sitten, joten testi näyttää mitä näyttää jotain ensi vkonlopulla. Nyt minulla on kuitenkin aivan kamala flunssa, ei kuumetta onneksi, mutta muuten olen todella kipeä ja ottanut nyt...
  4. miirikki

    Hääjuhlan menuu, mitä mieltä?

    Eli meillä on rennot hääjuhlat ja kylmäbuffet, ruuiksi meinattiin näitä: *Vihersalaatti (sis.melonia) ja mansikkavinaigrette *Peruna-rucola-salaatti *Salami-pasta-salaatti *Italialaiset frikadellit (keitettyjä mausteisia lihapullia) *Parmankinkkupiirakka *Parmesan-kasvis-piirakka...
  5. miirikki

    Onko kukaan ollut häissä joissa soittaa dj?

    Kokemuksia ja mielipiteitä kiitos! Meillä on siis pienehköt häät syyskuussa (60 vierasta) ja juhlapaikalle kaivataan loppuillaksi musiikkia. Vieraat on suht nuorta porukkaa n.30-40 vuotiaita, joukossa muutama 65v. Mietittiin että saako bändi (oma soittolista jossa mm. humppaa, slovareita...
  6. miirikki

    Pitää purnata *aivan tyhjänpäiväinen* Elloksen nettikaupasta

    Siis mua niin riepoo, kun ne on menneet muuttamaan ton Elloksen nettikaupan :o Siis sivua saa kelata alaspäin vaikka kuinka, että näkyy mitään, tilauslista on KAMALA, ei näytä vaatteita eikä anna jäljellä olevia kokoja. Äskenkin aloin innoissani täyttämään tilauslomaketta ja varmaan 5 vaatetta...
  7. miirikki

    Nooo, kuinka vanha mä olen ja miten mun pitäis pukeutua?

    Ja joo tiedetään että on pissismäistä kuvata peilin kautta... Eli millaiset vaatteet mun vartalotyypille olis sopivimmat? Ja minkä ikäisellä hyväksytään vielä kirkkaat värit?
  8. miirikki

    Voi että noita luontokappaleita =/

    Meidän kerrostalopihalla, leikkipaikan vieressä puskassa on sorsan pesä. Siellä se emosorsa hautoo muniaan (3kpl). Aika rauhattoman ja suojattoman paikan on pesälleen valinnut, eilenkin illalla lapsia pihalla leikkimässä 12 kappaletta!! Eikä vettä lähimaillakaan. Eikös nuo sorsat opeta ensin...
  9. miirikki

    Mitä tarkoittaa Huutonetissä nimimerkin jälkeen

    sellainen punainen "kieltomerkki" ??
  10. miirikki

    Dippikastike + E621 ???

    Siis mieli tekis dippailla kurkkua ja porkkanaa iltapalaksi, MUTTA kaikissa noissa taffelin ja estrellan valmiissa dippimauste-pusseissa on natriumglutamaattia :x Samoin jos maustaa kermaviilin grillausmausteella... Kertokaas nyt oikein hyvä soosi-ohje ilman tota ko e-koodia!!! Kiitos ja...
  11. miirikki

    Pk-hakemus, apuja kaivataan

    Eli olen täyttämässä hakemusta päiväkotiin. Tytön pitäisi aloittaa elokuussa hoito. Eli pitääkö sinne päiväkotiin varata joku aika kun sen hakemuksen sinne vie?? Kun sos.viraston nettisivuilla oli että kannattaisi varata?? Auttaako se paikan saamisessa jos siellä käy juttelemassa? Ja kenelle se...
  12. miirikki

    Mä näin uudenvuodenyönä unta

    että olisin raskaana :D Joo, vauvakuume on nostellut päätään jo useemman kuukauden ja miehen kanssa on sovittu että jätetään syyskuussa ehkäisy pois. Jospa toi uni oli enneuni ja todella raskaudun tämän vuoden aikana?
  13. miirikki

    Herkuton tammikuu!!

    Mulla kun ei ole ton alkon kanssa mitään ongelmaa niin en tipattomalle ala, sen sijaan ongelma on yletön herkuttelu ja sokerihimo. JOTEN minulla on herkuton tammikuu. Tämä tulee olemaan yhtä tuskaa ja hiusten repimistä, mutta lupaus on lupaus :D Kaikki halukkaat mukaan ja kommentoimaan...
  14. miirikki

    Kertokaas fiksut naiset

    Kuinka paljon pitää jättää käyntivaraa kun ostaa lapselle kenkiä? Eli mittasin äsken tytön jalkaterän, joka oli siis 15,5cm. Ostanko kengät siis sentin vai kaksi isompana? Ja välikausi kenkiä siis haeskelen eli jalka saattaa jonkun millin tässä 3kk aikana kasvaa...
  15. miirikki

    *hihittelyä* siis turhaakin turhempi...

    Kattelin koneella olevia kuvia äsken (joo laitettiiin joulukortit lapsen kuvalla...) ja siellä oli tallentuneena se kuva jonkun palstalaisen "rämemajavasta" jossa oltiin huolestuneena peräpukamista (ylitti uutiskynnyksen ja pääsi iltapäivälehtiin!!) Hiukanko säikähdin ennenkun tajusin mihin se...
  16. miirikki

    Miks mulle tuli paha olo tästä?

    http://www.huuto.net/kohteet/ihastuttava-vauvanukke-vaatteineen-paljon-kuvia/123213784 Mitä ootte mieltä?? :o
  17. miirikki

    Piparien säilymisestä?

    Eli kauanko mahtaa itsetehdyt piparit säilyä hyvänä ja missä ne kannattaa säilyttää? Tuleeko niistä "kosteita" jos laittaa jääkaappiin vai pidänkö vaan rasiassa pöydällä? Kun siis kaupasta ostetut pikkuleivät säilyy useita viikkoja ihan hyvänä keksipurkissa pöydällä, eikä ole mitenkään...
  18. miirikki

    Meillä on ongelma, lapsi ei syö kalaa...

    Joten olen miettinyt että pitäisikö antaa sille jotain omega-3 kapseleita? Neiti on 2v.3kk. Ollaan yritetty tota kalaa ja ihan vauvasta lähtien, mutta ei niin ei, sylkee pois eikä avaa suuta uudelleen...Siis ei syö edes kalapuikkoja. Voi olla hankala tapaus päiväkodissa sitten vuoden päästä (??)...
  19. miirikki

    Auttakaa tyhmää (huutonet)

    Miten mä onnistun noitten kuvien kanssa, siirrän siis aijaa.comin kautta kuvia, mutta tekstit menee aina ihan "vituralleen" sinne kuvien väliin :| Mitä mun siis pitää tehdä että kuva ja teksti kulkee kauniisti???
  20. miirikki

    Tuli mieleen noista liemikuutioista yms.

    ...aromivahventeista ja muista, että mites nuo päiväkodin ja koulun ruoat sitten? Käytetäänkö niissä vain "puhtaita" mausteita? Eikä puolivalmiita, eineksiä yms. ?? Kuka tietää?

Yhteistyössä