Hakutulokset

  1. H

    35 v + odottajat, vol 5

    Onpas tämä ketju hiljennyt, itse kävin kurkistamassa pitkästä aikaa. Marjallepaljon paljon onnea pienen tytön johdosta! Tulipa teillekin niitä hyviä uutisia! Koralli Jos käyt täällä vielä, niin kerrothan, että onhan teidän tytöllä loppujen lopuksi kaikki ihan hyvin? Täällä meidän...
  2. H

    35 v + odottajat, vol 5

    SiobhanSuuren suuret onnittelut! Marja Voi kun kurjaa tuo tuo tytön sairaus. Kovasti jaksamista sekä hänelle että teidän koko perheelle. Toivottavasti vauvalla kaikki hyvin. Kilpirauhasesta teillä oli juttua. Mulla se on kanssa ollut riesana. Esikoisen syntymän jälkeen sairastuin...
  3. H

    35 v + odottajat, vol 5

    Korallille iso onnitteluhalaus pienestä tytöstä :heart::hug::flower:
  4. H

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 9

    Hei! Tulin kertomaan, että meille syntyi 12.7. pikkuinen tyttö =). Kummallista, miten nopeasti sitä unohtaa kuinka kauan ja hartaasti tätä vauvaa tehtiin. Meillä onnistui lopulta hoidoilla 1 v 10 kk yrityksen jälkeen. Kovasti toivon plussatuulia teille kaikille!
  5. H

    35 v + odottajat, vol 5

    Voi kun täällä oli kurjia uutisia. Kovasti jaksamista Sintu ja Whisky Peat :hug: Toivottavasti teille käy yhtä hyvin kuin meille. Mulla oli pitkällisen yrittämisen ja lapsettomuushoitojen jälkeen keskenmeno viime vuoden heinäkuussa, se tuli vasta sydänäänten näkymisen jälkeen. Ja tämän vuoden...
  6. H

    35 v + odottajat, vol 5

    Kiitos paljon onnitteluista! Ja onnea myös hk poikavauvan johdosta! vauva heräsi, taas mennään....
  7. H

    35 v + odottajat, vol 5

    Vihdoin täällä uutisia kertomassa! Meille syntyi 12.7. pikkuinen tyttö. Painoa oli 2815 g ja pituutta huimat 44 cm. En ole koskaan kuullut täysiaikaisesta vauvasta, joka on vain 44 cm pitkä =) Mutta tyttö on täysin terve ja hyvävoimainen. Mulla oli viimeisin painoarvio muistsaakseni rv 39 2,5...
  8. H

    35 v + odottajat, vol 5

    Mä olen ihan kypsä... Olisin niin halunnut synnyttää, mutta nyt näyttää siltä, että sektioon menee tämäkin. Paikat on kiinni edelleen vaikka supistelee koko ajan. Ja jos ei jotain ala tapahtua seuraavien päivien aikana, on edessä sektio sen vuoksi, että mulla on perätilan takia sektio alla ja...
  9. H

    35 v + odottajat, vol 5

    Täällä ollaan vielä kokonaisena! Huomenna tulee täyteen rv 39. Raskaus on sujunut tosi hyvin koko ajan, mutta näköjään sitä pitää aina lopussa tulla jotain päänvaivaa. Ruikutin itselleni ylimääräisen ultran sen perusteella, että viime raskaudessa oli vauvan kasvussa pientä häikkää ja istukan...
  10. H

    35 v + odottajat, vol 5

    Täällä samat fiilikset kuin hk:lla. Supistelee tosi paljon, mutta muuten olo on ihan kohtuullinen. Tunnin parin pätkissä olen nukkunut jo monta kuukautta, joten siihen alkaa tottua... Jalat ovat kuin norsulla. Enää mahtuu eccon sandaalit jalkaan, joten kelillä kuin kelillä niillä mennään. Jonkun...
  11. H

    35 v + odottajat, vol 5

    Tervehdys pitkästä aikaa! Viimeksi kun yritin tänne päästä, ei kirjautuminen onnistunut. Nyt taas toimii. Täällä kaiken pitäisi olla ok ja loppusuora alkaa häämöttämään. Olo on sen verran hyvä kuin tällaisen mahan kanssa nyt voi olla. Turvotusta vaan on tullut ja yksi suonikohju. Sekä painoa...
  12. H

    35 v + odottajat, vol 5

    Jambo Iso onnitteluhalaus tytön johdosta! :flower::hug: Kyllä siitä sektiosta selviää, on vaan ne alkupäivät aika vaikeita. Mutta hetkittäin sitä ei edes huomaa. Toivottavasti pieni nyytti antaa sun myös nukkua. Koralli Voi kun hienoa, että sieltä perinnöllisyyspolilta tuli hyviä uutisia...
  13. H

    35 v + odottajat, vol 5

    Siobhan Alkaa kanssa olla sinivalasolo. Nyt mittarissa +12 kg mutta lopputulos tulee lähentelemään 20 kiloa pelkään... Mies kehtasi tarkastella mua takaapäin vähän siitä kulmasta, että onpas tuo persmuskin levinnyt. Vetäisin paidan pois ja totesin, että hei katos näitä, nää oon kasvaneet samassa...
  14. H

    35 v + odottajat, vol 5

    Koralli :hug: Hyvät on mahdollisuudet, että kaikki on kuitenkin hyvin. Ei sun ainakaan 13 ja 18 trisomiaa tarvitse pelätä. Mulle sanottiin, että niistä kyllä näkyy merkkejä ultrassa. Downista ei välttämättä näy, jos ei ole lisäksi esim. sydänsairautta. Pidän täällä peukkuja pystyssä, että olisi...
  15. H

    35 v + odottajat, vol 5

    Koralli: Voi kurjuus. Toivotaan, että kaikki on hyvin ja vauva vain on pieni ja pienipäinen. Kurja aina odotella sitä seuraavaa ultraa. Jambolle tsemppiä loppusuoralle! Ei enää paljon ole jäljellä. Itsellä olo kohtalaisen hyvä. Ei kai sitä nyt elämänsä kunnossa voi olla enää (rv 30+4)...
  16. H

    35 v + odottajat, vol 5

    tääl taas Onnittelut plussasta! Hieno juttu!!! Peukut pystyyn, että pikkuinen pysyy matkassa =) Siobhan Joo esikoinen on jo tottunut ajatukseen siitä, että saa pikkusiskon eikä -veljeä. On suurimman osan aikaa kovin suloinen ja kiltti äidin kanssa, mutta välillä iskee ikään kuuluvat...
  17. H

    35 v + odottajat, vol 5

    Jambo Kivaa, että mammaloma alkanut! Ja onpas tylsää, että mies heittää hanskat tiskiin kotihommien suhteen! Mulla ei onneksi samaa tilannetta, vaan mies hoitaa esim. kaupassa käynnin melkein yksin, niin ei tarvi kasseja kanniskella. Täytyy tosin tunnustaa, että meillä käy siivooja. Se on ollut...
  18. H

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 9

    Kurkkimaan tulin minäkin tänne pitkästä aikaa! Nyt menossa rv 26 ja kaikki näyttäisi sujuvan ihan normaalisti. Rakenneultran mukaan meille on tulossa tyttö, mikä on ihana yllätys. Yksi 4 v poika on ennestään. Mun kohdalla näytti olevan kysymysmerkki noissa yrityskerroissa. No en oikein...
  19. H

    35 v + odottajat, vol 5

    Koralli Onnittelut tyttöuutisista! Ymmärrän, että kaikki vähänkin normaalista poikkeavaan viittaavaa alkaa huolestuttaa. Onneksi tuo 6 pv ei nyt kuulosta ihan hirveältä heitolta. Mullakin taisi heittää inssiajankohdasta laskettuna rakenneultrassa 3 pv myöhemmäksi, en tiedä minkä perusteella...
  20. H

    35 v + odottajat, vol 5

    Tervetuloa Marianne ja Frangipani! Ja onnittelut molemmille hyvistä ultrakuulumisista. Se on niiiin helpottavaa... Koralli Mites sulla rakenneultra?

Yhteistyössä