Hakutulokset

  1. L

    fb:stä varotus!!

    ahaa.. kiitos :)
  2. L

    fb:stä varotus!!

    tyhmä kysymys,mutta mitä tarkoitettiin "katso ettei sulla ole sovelluksissa avia-nimistä linkkiä. " miten se poisto/tarkistus käytännössä tapahtuu?
  3. L

    Miksi pitää terveelle 3kk vauvalle tunkea soseita?!!

    siis mitä ihmettä.. hirveä kiistely siitä millon lapselle voi antaa soseita.. eiköhän jokainen äiti tiedä milloin lapsi tarvitsee maidon tueksi muuta ravintoa.. ja neuvolatädeistä on tietty apua.. kirjoituksen aloittajalle suosittelisin peiliin katsomista ennen ku rupeaa täällä riitelemään..
  4. L

    voiko 5 kuukautinen mennä mummolaan viikoksi ?

    hmm..kaikki näyttävät olevan kovin vastaan ajatusta.. Ajatelkaapa tilanne niin, että lapsen toinen vanhempi asuisi tuon matkan päässä (ero) ja hänkin näkisi lastaan vain muutaman kerran kuussa.. onko tilanne silloin toinen ? jos et päästä lasta (tai vie) on sossu kimpussa, jos viet (tai annat...
  5. L

    Kun sairastan vauva sairastaa vai miksi se ei liiku?

    hoitajat kyllä kattovat esikoisen, se ei siitä ole kiinni. en paljon miettisi et lähteäkkö vai ei.. tai ainaki soittaa heti sinne ja kysyy et mitä tehä!?
  6. L

    Mitä mieltä Yasmine-pillereistä?

    sama täällä, ei koskaan enää..
  7. L

    Heroiini on alkoholista askel terveellisempään suuntaan.

    mitä sä ap oikein höpötät?
  8. L

    miten sanoa kauniisti?

    Hänellä on painoa kyllä,mutta onhan totta ettei aikuisetkaan paina kaikki yhtäpaljoa samanikäisinä. Sinuna (jutun aloittaja) en kyllä puuttuisi asiaan, sillä tuskin vanhemmat ovat paljoakaan vaikuttaneet lapsen luonnolliseen kehitykseen. Jokainen oppii, kasvaa yms, tavallaan..
  9. L

    Onko muita jotka eivät kuntoile lähes koskaan?

    mulla kyllä johtuu vain laiskuudesta.. kyllä päivittäin lapsen kanssa ulkona pulkalla (1v) käydään, mut siinäpä se sit onki.. pikku kävely lenkki tai sit pihassa vaan keksitään jotain.. ei kiinnosta yksin kertasesti lähtee urheilee tai kuntoilee tai mitään. oon lohduttautunu ajatukseen ettei mun...
  10. L

    Paljonko jäi kiloja raskaudesta

    raskauden aikana 9kg, synnytyssalissa KAIKKI tulleet kilot pois... eli samankevynen ku ennen odottamista..
  11. L

    Lastensuojeluilmoituksesta

    kyllä mun mielestä ystävästään ja tämän perheestä saa olla huolissaan, varsinkin jos siihen liittyy huumeet... kannattaa tosiaan vaan tarkistaa että tiedot ovat vakavasti otettavia eikä "kolmannen osapuolen" olettamuksia.
  12. L

    Cerazette pillerit

    Itsellä cerazette ollut käytössä lähes 3kk (kk synnytyksen jälkeen aloitin) ja "kuivia päiviä" on ollut jopa 4kpl.. ennen raskautta käytin 2vuotta samoja ja menkkoja ei ollut ollenkaan.. :attn:

Yhteistyössä