Hakutulokset

  1. V

    "Vanhat" jotka muistaa...

    tulin vaan kertomaan että lokakuussa meidän perhe kasvoi kolmannella pojalla =)
  2. V

    Mistä saisin joulumieltä?

    Tuntuu jotenkin et joulufiilikset on vielä ihan hakusessa. Tulis ees lunta että tää kamala pimeys lähtis.
  3. V

    Unista ja vauvakuumeilusta

    Mahtaakohan olla taas vauvakuume tuloillaan? Viime yön "vietin" synnärillä, ja synnytin alateitse, mikä ei kyllä tulisi kysymykseen jos vielä raskaaksi tulisin :) Mut ne vauvaunet on niin ihania :heart:
  4. V

    Huomenna kampaajalle...

    ja lauantaina sitten kulmien ja ripsien vuoro. Mä kaipaankin niin jotain uutta. Ja tervehdys samalla kaikille vanhoille jotka muistaa :wave:
  5. V

    Voi tota meijän ekaluokkalaista...

    Tulis nyt pakkaset, ekaluokkalaisen ulkovaatteet on pesussa joka päivä. Välitunneilla on kuulemma niin mukavaa |O No ei kai sitä auta olla vihainen, toivottavasti muidenkin lapset ovat yhtä likaisia kotiin tullessaan :D
  6. V

    Loistava päätös *hehkuttelee lyhennettyä työaikaa*

    Toista päivää takana 6h työpäivää, ja loistavaa :D Seuraavat kaksi vuotta edessä B) Aikaa jääpi ruhtinaallisesti kotona oloon lapsien kanssa, eikä edes ole työpäivän jälkeen väsynyt.
  7. V

    Jeeeeees! Mä aloitan ensi syksynä 6 tuntisena

    Ihan mieletön fiilis. Poikien hoitoaika pienenee, ja saadaan aamulla rauhassa syödä aamupala kotona :D :D
  8. V

    Osittaisesta hoitovapaasta tietäviä?

    Mä oon nyt saanut kahta tietoa kyseistä asiasta. Eli onkohan täällä viisaampia? Eli onko oikeuttu ainoastaan alle 3v ja 1. ja 2. luokkaa käyvän vanhemmat? KVTES:ssa mainitaan vaan että 2.luokan kevääseen asti on oikeus, mut arghh, ihan pihalla on! Auttekee!
  9. V

    Pohjantähdenalla!!

    Laittelin sulle yytä :) Labratuloksia vain
  10. V

    Kilpirauhasen liikatoiminta

    Epäillään että mulla olis tuo. Huomenissa verikokeisiin. Onko jollain kyseinen diagnoosi?
  11. V

    Jessss, sain mun vanhan takasin

    Vai sainkohan siis nikin, täytyypi siis koklata :whistle:
  12. V

    Viikonloppuna juhlitaan

    Poikien 6v ja 3v synttärit olis edessä. Vieraita tulossa, alkaen keskiviikosta. Viikonloppuna kuitenkin suurin ryntäys. Onneksi on vaan kerran vuodessa nää juhlat :D
  13. V

    Korvan puhkeamisesta, tietääkö joku?

    Mulla siis puhkes korva pari yötä sitten ja se on aivan "lukossa". Kestääkö mahdollisesti kaun kun alan kuulemaan sillä? Kuulokokeeseen joudun 4 viikon päästä.
  14. V

    ARGHHH! Tauti jatkuu...

    Joulukuun puolestavälistä ollaan sairastettu |O Muu poppoo on ollut terveenä joulusta asti, mutta mä edelleen kipeenä. Olihan tää tauti neljä päivää poissa. Pari yötä sitten puhkes korva, vaikka antibioottikuurilla olin. Eilen sitten sain uudet lääkkeet, että josko se tästä.
  15. V

    Muita jotka viettävät joulun kipeinä?

    Täällä viikon jyllännyt sitkeä pöpö. Itse olen joutunut ensiavussakin muutamaan otteeseen vierailemaan kun veriarvot heittelevät |O Koko perhe on taudin kourissa, korkeaa kuumetta ja kamala yskä :(
  16. V

    Pitkästä aikaa heipat kaikille!

    Aika rientää =) Harvemmin kerkee enää koneelle, kuin laskunmaksun merkeissä. Pojat kasvaa ja ja... Vauvakuume iskee aika ajoin, koitan kuitenkin saada sen aina pois :D
  17. V

    Ikean hanoista?

    Onko kukaan ostanut hanoja ikeasta? Tulevasta keittiöstä puuttuu hana, ja ajttelin poiketa ikeasta sen ostamassa. Oon kuullu puolesta ja vastaan kommentteja laadusta.
  18. V

    Ei kellään ois tarvetta 50cm poikien vaatteilla?

    Pahvilaatikollinen löytyis täältä. Koitan remontin tieltä saada pois. Kellään tuttua jolla ois syntynyt keskonen tai haluis muuten vaan paljon pieniä pojan vaatteita?
  19. V

    Kuka tulis mun puolesta...

    laittamaan pojille huomiset hoitovaatteet valmiksi? Ja silittää mun hameen?
  20. V

    Maitohampaiden lähtemisestä

    Minkä ikäisenä yleensä lähtevät? Meillä esikoisella 5.5v heiluu eka hammas, musta jotenkin hirmu aikaisin.

Yhteistyössä