Hakutulokset

  1. E

    LÄSKIN SULATTAJAT vko 23

    Aloittelen karppausta ja tarkoituksena sulatella raskausaikana herkuttelemalla kerätyt rasvamakkarat vyötäröltä ja takamuksesta. Mitat tänään 158cm/69.8kg. Tavoitteena saavuttaa se ihanainen 52-53kg. :D HIENOJA pudotuksia listalla olevilla :flower:
  2. E

    ~ Maaliskuun Mussukat 2010 ~ viimeisiä vauvoja vielä odotellaan ~

    Saatiin tyttö 28.3 rv 40+6. Painoa 3390g ja pituutta 50cm. Kaikki on mennyt tosihyvin. :heart: :heart: :heart:
  3. E

    ~ Maaliskuun Mussukat 2010 ~ viimeisiä vauvoja vielä odotellaan ~

    Taas onnea kaikille vauvoille ja perheille. Pinna meinaa olla kireellä. Tänään 40+4 ja koko viikon jokaikinen yö supistellut monta tuntia, mutta aamunkoitossa loppuu kuin seinään. Kohdunsuu on alakanut avautumaan, koska tuhruttelua on ollu tämän viikon. Ei vaan tule valmista. Olen jo...
  4. E

    ~ Maaliskuun Mussukat 2010 ~ viimeisiä vauvoja vielä odotellaan ~

    Täällä tänään. Tasan viikko laskettuun aikaan. :heart: KAikille vauvan saaneille :flower: :flower: :flower: Omaa oloa: Perjantaina neuvolassa todettiin lievä raskausmyrkytys. Kotona mittailen verenpaineita ja katson pissan päivittäin. Painoakin oli tullut kilo viikossa. On...
  5. E

    ~ Maaliskuun Mussukat 2010 ~ viimeisiä vauvoja vielä odotellaan ~

    Pienille triploille kovasti kasvuntoivotuksia :flower: (.) Eilen iltapäivästä asti supisteluja, jotka säännöllistyivät ja kipeytyivät iltaa ja yötä kohden. Varoitin miestä, että yöllä lähdetään ja pakkasin sairaalakassia valmiiksi. Supparit eivät kuitenkaan tihentyneet siitä 1sup/15 min ja...
  6. E

    ~ Maaliskuun Mussukat 2010 ~ viimeisiä vauvoja vielä odotellaan ~

    Olen käynyt lueskelemassa, mutta en juurikaan ole jaksanut kommentoida koska oma olotila on ollut viimeaikoina niin kamala |O :x Tänään 38+0, joten ei enää pitkä matka taivallettavana :heart: Fyysisesti kaikki on ok, mutta henkisellä puolella prakaa. En enää jaksa olla raskaana. KAikki...
  7. E

    ~*~ MAALISKUUN MUSSUKAT 2010 ~*~ helmikuussa (11 vauvaa syntynyt)

    Kovin monella jo tuntuu olevan lähtö käsillä... :flower: Synnytyssuunnitelmaa en ole koskaan halunnut tehdä, sillä homma ei useinkaan mene kuten itse suunnittelee. Senverran kuitenkin, että spinaalin pyydän siihen vaiheeseen, kun enää ei luonnonmukaiset lievitykset auta. ( . ) Limatulppa...
  8. E

    ~*~ MAALISKUUN MUSSUKAT 2010 ~*~ helmikuussa (11 vauvaa syntynyt)

    :flower: Kiitos uudesta pinosta. Laitoin juuri kestot Huuto.nettiin myyntiin. Olen aloittanut vauvanvaatteiden pesemisen ja kyllähän sieltä useempi koneellinen tulee pestävää. Poikien vaatteita on tosi vähän, koska pojat ovat jo yli 10 vuotiaita, mutta tyttöjen vaatteita tosi paljon...
  9. E

    ~*~ MAALISKUUN MUSSUKAT 2010 ~*~ tammikuussa

    Mistähän sitä aloittais?? Muutaman päivän nettipimento takana ja olen aivan pihalla teidän jutuista. LUPAAN lukea kaikki. :D Tännepäin sellasta, että pitää alkaa noita vauvantarvikkeita pikkuhiljaa laittelemaan, pesemään ja hakemaan varastosta. Kävin nimittäin neuvolassa ylimääräisessä...
  10. E

    ~*~ MAALISKUUN MUSSUKAT 2010 ~*~ tammikuussa

    Nopee omanapa tilannepäivitys: Työnteko on tökkinyt jo pariviikkoa. Selkä- ja lonkkakipujen vuoksi menty särkylääkkeillä ja nyt pinna täyttyi. Soitin aamulla neuvolaan ja sain lääkäriajan keskiviikolle. Sillä oletuksella, että viimeset 1.5 työviikkoa vietän sairaslomalla. Istumatyö rasittaa...
  11. E

    ~*~ MAALISKUUN MUSSUKAT 2010 ~*~ tammikuussa

    Miiru: osanotot ja voimia surutyöhön :hug: Heklalle onnea pienen kotiutumisen johdosta. Olisi mukava lueskella väliin teidän kuulumisia. Toivottavasti Jau:n kivut menee ohi ja mitään ongelmaa ei olisi tiedossa. Itse kävisin herkästi näytillä. Imetystyynystä: Tuskin tulee ostettua...
  12. E

    ~*~ MAALISKUUN MUSSUKAT 2010 ~*~ tammikuussa

    Huomenta ja ei mulla muuta, kuin että tuntuu olevan tänään ihan hyvä aamu. Toivottavasti päivä jatkuu samanlaisena. :D Minna Joskus minullakin on nuita selkäjomotuksia. Kannattaa vähän seurailla, sillä nehän voi olla myös supistuksia. Minulla on väliin nuita selkäpuolen jomotuksia ja...
  13. E

    ~*~ MAALISKUUN MUSSUKAT 2010 ~*~ tammikuussa

    Talvimamma: "Enää on vain vähän töitä, mutta ne alkoi yllättäien stressaamaan ihan liikaa. Haluaisin jo päästä keskittymään vauvaan!!! Työt on sellaisia, etten niitä enää voi kuin vuodelepoon vedoten perua. Täytyy vaan jaksaa. :| " Niin sama täällä. Juuri nytkin väsyttää niin hirveästi, että...
  14. E

    ~*~ MAALISKUUN MUSSUKAT 2010 ~*~ tammikuussa

    Kamalasti taas tullut juttuja sitten viime käynnin. Muutamiin juttuihin kommentteja: Hankinnat: Äitiyspakkaus haettu postista ja mitään muuta ei olekkaan ostettuna. Lähes kaikki on kotona olemassa isosisarusten jäliltä. Varmasti sitten äitiysloman alettua alan katselemaan kamoja tänne...
  15. E

    *~*MAALISKUUN MUSSUKAT 2010*~* joulukuussa (ensimmäinen vauva syntynyt)

    Olipas täällä odottamaton ilouutinen, kun pitkän tauon jälkeen tulin lueskelemaan teidän juttuja. Kiireellä jotain selailin, mutta en ehtinyt kaikkea lukea. Joulu on kulunut nopeesti ja vähän sai hengähtääkkin välillä töistä. Lepo on kyllä tarpeen. Olen jotenkin kamalan uupunut ja unta ei...
  16. E

    *~*MAALISKUUN MUSSUKAT 2010*~* joulukuussa (ensimmäinen vauva syntynyt)

    Eipä täältä muuta, kuin lääkärikuulumiset: Kaikki hyvin. Verenpaineet laskeneet normaaleiksi :heart: Painonnousu tasoittunut ja oli nyt +72g/vko (yhteensä tasan 6 kg ekasta nlasta KUITENKIN) Pitää tsempata jouluntaikana, ettei lähe lapasesta. Hiukan liikaa on painoa ja ei haluttais ihan...
  17. E

    *~*MAALISKUUN MUSSUKAT 2010*~* joulukuussa (ensimmäinen vauva syntynyt)

    Tervetula minunkin puolestani uudet. Kivaa, kun porukka kasvaa (heh hee). Päivän puujalkavitsiosuus. Täältä on mukava käydä ammentamassa positiivivoimaa, kun itellä on välillä mieli niin maassa. Jaa että miksikö? No kun ei mahdu housut jalkaan ja ei mahdu takki kiinni ja koira taas kiskoi...
  18. E

    *~*MAALISKUUN MUSSUKAT 2010*~* marraskuussa

    Pippa3 Mä äänestän NallePuh- teemaa. Aivan ihanan talvinen ja jouluinen- :heart: Nopeesti töidenlomassa omaa napaa: Verenpaineet nousseet "kivasti" 100/145. Seurantalinjalla mennään ja ainakin vielä olen töissä. :'( Toivottavasti ei ennusta raskausmyrkytystä, kun viikkojakaan ei vielä...
  19. E

    *~*MAALISKUUN MUSSUKAT 2010*~* marraskuussa

    Sunburned :'( :hug:
  20. E

    *~*MAALISKUUN MUSSUKAT 2010*~* marraskuussa

    Pitkästä aikaa linjoilla. Tekstiä on tullut hurjasti ja olen täydellisen tipahtanut ketjun asioista. Pitää illalla ajankanssa lueskella kuulumiset ajatuksella. (.) Raskaus on edennyt ihan kivasti. Pieniä vaivoja ilmestynyt kuvioihin, mutta kuulunee taudinkuvaan. Rakenneultrassa on käyty ja...

Yhteistyössä