Hakutulokset

  1. C

    Femar ja ovulaatio

    Joo siis kävin ultrassa ja siellä oli kolme munasolua kehittynyt, mutta liian pieniä kuulemma (muistaakseni 12, 13 ja 14) ja limakalvo liian ohut. Clomeilla kävi sama juttu mullakin, että limakalvo oheni liikaa vaikka munasolu kyllä kasvoi, tosin en usko, että se irtosi sitten kuitenkaan...
  2. C

    Femar ja ovulaatio

    Minkälaisia kokemuksia teillä on femarista? Onko joku onnistunut raskautumaan sen avulla ja kuinka nopeasti? Itselläni ensimmäinen kierto menossa ja kiinnostaa kovasti muiden kokemukset. Clomeja söin aiemmin, mutta niistä ei hyötyä ollut. Nyt on ollut erilaiset oireet, kuin normi kierroissa eli...
  3. C

    Clomittaret vuonna 2011!

    Muistan lukeneeni clomien pakkausselosteesta, että niitä sais syödä max 6 kuukautta putkeen, kun ohentavat limakalvoa, mutta sittenhän on olemassa uusi vaihtoehto femar, jossa ei oo niin paljno haittoja... Mulla oli ultra vaan ekassa kierrossa ja kun silloin folli kasvoi niin ei muuta...
  4. C

    Clomittaret vuonna 2011!

    En oo jaksanut taas hirveesti kirjoitella, kun oon vaan niiiiin kypsä tähän touhuun ja usko vähän mennyt kyllä... Tänään kp17 ja yleensä kp 18 ollu ovisplussa niin tänään en tikkuun saanu yhtään mitään ja eilenkin vaan himmeen, että hyvin menee. Mulla menossa kanssa neljäs ja viimeinen...
  5. C

    Clomittaret vuonna 2011!

    Mä kysyin lekurilta ja ne pitää kaksi pitää ottaa aamuin illoin, että on vaikutus tasainen eikä niin, että tulee hormonipiikki kerralla :) Mulla meneillään kp31/31, Ei muuta poikkeavaa, kun törkee väsymys. Sekin voi tietty olla raskausoire, mut eiköhän tää oo tavallista, Isot onnittelut...
  6. C

    Clomittaret vuonna 2011!

    Onnea lemonade, mahtavaa! Kauankos teillä oli yritystä? Voikohan kuumat aallot jatkua vaikka olisikin tärpännyt? Outo kierto, kun ei ole oikeen minkäänlaista taukoa ollut tuossa hikoilussa... Nyt kp23/~32. En oo paljon jaksanut kirjoitella vaikka lukemassa käynkin. Oon niin kyllästynyt...
  7. C

    Clomittaret vuonna 2011!

    Mulla on neljää kiertoa varten resepti clomeista ja sitten jos ei kuulu vauvaa niin pitäis varailla aikaa lekuriin... Tässä kierossa mun mielestä ajoitettiin touhut tosi hyvin, mutta ei. Viime kierto kyllä meni oikeesti ohi, kun sitten jälkeenpäin sen oviksen menkoista laskin, (silloin en...
  8. C

    Clomittaret vuonna 2011!

    Ei tullu taaskaan vauvaa tänne... Voi v***u sanon minä. Kolmas clomikierto siis alkanut ja huomenna taas nappia napaan. Täytyy myös tilata uusia ovistestejä. Kohta alkaa olee sellainen fiilis, että heitän kirveen kaivoon tän homman kanssa. Ihmiset on kanssa välillä niin aivottomia... "Kyllä se...
  9. C

    Clomittaret vuonna 2011!

    Tarantellah: minusta tuo tilanne ei ole ollenkaan huono. Ota huomioon, että kp kuitenkin vasta 10 sulla ja just ollaan täällä keskusteltu, että monilla ollut ovis kp17-18 tienoilla. Outoa myös se, että lääkäri pitää tota jotenkin huonona. Mun mielestä 15mm kp 10 on hyvä juttu! Täällä kp29/32...
  10. C

    Clomittaret vuonna 2011!

    Mites te 3 plussannutta? Onko plussat pysyneet ja mitkä on oireet???
  11. C

    Clomittaret vuonna 2011!

    Täällä kp 27/n.32. OIreena tissikipu, niin edellisessäkin kierrossa, pissattaa ja janottaa, niin kuin edellisessäkin kierrossa... eli ei mitään oireita mistä nyt kovin innostua. Tillu: toivottavasti tärppäis! Meillä sama tilanne eli harrasteltu ovista edeltävänä päivänä ja päivä sen...
  12. C

    Clomittaret vuonna 2011!

    Mippis ja Tiide niin paljon toivon onnea teille, että molempien raskaus päättyisi ihanaan pieneen vauvaan!!! Tuo oviksen tikuttelu on kyllä rasittavaaa puuhaa, kun ei tosiaankaan voi tietää, että irtoaako munis hienosta ovisplussasta huolimatta. Täytyy vain luottaa siihen, että s-prog kokeen...
  13. C

    Clomittaret vuonna 2011!

    magda: en usko, että särkylääkkeiden syönnillä olisi mitään estettä raskautumiselle. Lotte: Mulla on ollu ihan normivuodot myös clomienkin aikaan. Joku vois nyt pitkästä aikaa plussata, että saatais vähän potkua taas tähän ketjuun! =)
  14. C

    Clomittaret vuonna 2011!

    Uskomatonta! Elämässäni ensimmäistä kertaa ovistestissä oli testiviiva tummempi kuin kontrollliviiva, mahtavaa!! Menkoista laskettuna myös näihin aikoihin ois viime kierrossa ollut ovis eli kp 18, mutta silloin en tikuttanut, kun oli seuranta ultrat, mutta ois ehkä kannattanut, koska ei sitten...
  15. C

    Clomittaret vuonna 2011!

    Heippa kaikki! Ei oo tullu taas hirveesti kirjoitettua, kun ei oo mitään uutta ollutkaan. Nyt menossa toinen clomikierto 2 tabletilla ja oviksen tikuttelu alkanut...
  16. C

    Clomittaret vuonna 2011!

    Täällä kp 24 meneillään. Eipä juuri mitään oireita, että liekö mitään ovistakaan edes tapahtunut. Tällä viikolla tulee postissa s-prog vastaukset ja siitähän sen sitten näkee. Sovittiin kyllä jo lekurin kanssa, että jos ei natsaa tässä kierrossa niin ensi kierrossa syön myös sen 2tbl/vrk kp...
  17. C

    Clomittaret vuonna 2011!

    Tilastoista! Lueskelin kaikenmaailman clomiketjuja ja sieltä löysin sellaisen tilaston, että 7/10 eli 70% tulee raskaaksi clomeilla. Kuulostaa aika lupaavalta :)
  18. C

    Clomittaret vuonna 2011!

    Mippis: Ei siinä sanottu muuta kun, että voi niitä aiheuttaa, muttei mitään ajankohdasta...
  19. C

    Clomittaret vuonna 2011!

    Ihanaa, että tulee plussia! Onnea paljon! Mulla on jotenkin hirvee stressi jo nyt näistä clomeista vaikka vasta ensimmäistä kiertoa näillä mennään. Jos ne ei toimikaan nyt tässä kierrossa enkä siis raskaaksi tule niin voin kuvitella, että mulla on sellanen fiilis, että ei tästä mitään tuu...
  20. C

    Clomittaret vuonna 2011!

    Justiina: Joo se eka ultra oli kp 12. Jotenkin uskoisin, että ovis ollu tänään tai eilen vaikken ookkaan jaksanut tikutella, mutta alamahaa on vähän nippaillu. Touhuttu on sopivasti, että nyt vaan jännäilen. Mutta ennen todellisen jännäämisen aloitusta on kuitenkin vielä ens viikolla mentävä...

Yhteistyössä