Hakutulokset

  1. N

    Sekundäärilapsettomat

    Toivonsäde kiitos häätsempeistä!! :hug: Niin ja kiva, että sait omalta lääkäriltäsi vastauksen, saanko kysyä jouduitko lopulta maksamaan lääkärille annetuista ohjeista? Toivotaan nyt kovasti, että vuodot tulisi Sulle luomusti, teroilla luulisi ainakin tulevan ? (ei kait se terojen käyttö ole...
  2. N

    Sekundäärilapsettomat

    Tervehdys kaikki... :wave: Täällä taas, kesälomat jotakuinkin vietettynä. Mitä teille muille kuuluu ja mites teillä menee?? =) Miten Toivonsäde Sinulla tilanteesi etenee? Saitko lääkäriltäsi mitään vastausta? Itselläni ollut "hieman" kiireitä, etten harmikseni ole tännekään ehtinyt...
  3. N

    Sekundäärilapsettomat

    Moi! Täällähän on sattunut ja tapahtunut, kun en ole ollut paikalla/ lukemassa. =) SMP olisiko tilanteessanne mahdollista valittaa saamastanne kohtelusta esim. ylemmälle taholle, potilasasiamiehelle tai sairaalan/tutkimuspaikan ylilääkärille tms? Koska noita kriteereitä...
  4. N

    Sekundäärilapsettomat

    Tervehdys SMP. Onpas kriteerit, jos lapsettomuutta aletaan tutkia vasta tietyn keskenmenomäärän jälkeen. :$ Kaikissa lapsettomuustapauksissa kun ei päästä koskaan edes sille keskenmenon asteelle. Itseäni ei siis noilla kriteereillä ilmeisesti tutkittaisi ollenkaan...kun raskaus ei lähde...
  5. N

    Sekundäärilapsettomat

    Toivonsäde :hug: Kovasti jaksamista tilanteessa ! Itselläni on myös käynyt mielessä tuo ajatus ja vaihtoehto, eli että ehkä sitä toista lasta ei tosiaan koskaan tulisikaan...Yhdestä pitää olla onnellinen (ja olenkin tottakai!!) ja hän on rakas, tärkeä jne. Mutta kyllä se on oikeasti kova pala...
  6. N

    Sekundäärilapsettomat

    Toivonsäde nyt vain toivotaan parasta...onnea matkaan huomiseen ultraan!! Kiitos rohkaisevista sanoistasi... :flower: Stressiä tässä tosin hieman lisää sekin, että mies ei halua lapsen saamiseksi lähteä mihinkään "rankempiin hoitoihin", mikä tietysti "hatuttaa" itseäni kovasti...koska itse...
  7. N

    Clomit- minä kiertopäivinä otatte?

    Puppe78 Nyt vaan tsemppiä kovasti yritykseen...=) Mulla UÄ tutkimuksessa kaikki muutoin kunnossa, eli mitään epänormaalia ei löytynyt. Kysy ihmeessä miksi ei määrännyt Lugeja sulle. Niistä kun on apua nimenomaan noihin pitkiin kiertoihin ja tiputteluun. Mutta itseäni ihmetyttää se, että...
  8. N

    Sekundäärilapsettomat

    Kiitokset Risupesä listauksesta :flower: Kiva, kun/jos kävisit jatkossakin "vierailemassa" myös tässä ketjussa =). Nyt vaan sormet ja varpaat ristiin jokainen plussien puolesta...
  9. N

    Sekundäärilapsettomat

    Tervetuloa mukaan munkin puolestani Toivonsäde!! :wave: Kiva, että keskustelua on syntynyt... Toivonsäde sulattelua tässä tilanteessa tosiaan on...nyt totuttelen elämään Lugesteronejen kanssa, ja toivon, että sivuvaikutuksia ei tulisi... :x Pelkään vaan, että tiedostamattani alan nyt...
  10. N

    Clomit- minä kiertopäivinä otatte?

    Heippa! Mulle gyne antoi ohjeeksi, että kun kuukautisvuoto alkaa, siitä kolmannesta kunnon vuotopäivästä alkaen 1 tpl päivässä 5 pv ajan. Aloitan siis lääkkeet ekakertaa (ja toivottavasti tietty vikaa kertaa :kieh: ) tulevista menkoista. Mulla on myös kierrot pitkiä ja tiputtelua, joihin gyne...
  11. N

    Sekundäärilapsettomat

    Heippa kaikille! Ilmoittaudun minäkin joukkoonne, jos vain huolitte... Olemme yrittäneet mieheni kanssa lasta reilut kaksi vuotta. (minä 33, mies 43). Kummallakin meillä on (luomu)lapsi edellisistä liitoistamme. (eli periaatteessahan lapsen saaminen pitäisi olla mahdollista =) ). Vaan ei...

Yhteistyössä