Hakutulokset

  1. L

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Marraskuussa **** (Päivityspyynnöt YV:llä, kiitos!)

    Tiinuliinille jaksuja yöhuutojen kanssa! Se on tosi rankkaa, kun yöllä ei saa itse nukutuksi. Vauvan huuto on tarpeeksi rankkaa jo päivällä... Oletko huomannut vyöhyketerapiasta apua? Daskille tsemppiä! Olipa kurja tapaturma. Toivotaan, että lapsesi siitä tervehtyisi pian...
  2. L

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Lokakuussa **** (Päivityspyynnöt YV:llä, kiitos!)

    Ehdinpä minäkin kirjoittelemaan pitkästä aikaa... Masuvaivat täälläkin myös jatkuvat. Käytiin pari viikkoa sitten vyöhyketerapiassa ja sen jälkeen viikko meni tosi hyvin ja vauvan yöunet pitenivät 5-6 tuntiin (eka pätkä)! Nyt on kuitenkin taas ollut enemmän itkuisuutta ja yöunetkin lyhyempiä...
  3. L

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Lokakuussa **** (Päivityspyynnöt YV:llä, kiitos!)

    Kopioinpa minäkin kirjoitukseni uuteen pinoon, kun sen päivällä epähuomioissani tuonne vanhaan kirjoitin.. Onnea kaikille vauvan saaneille! :flower: Täällä on hieman masuvaivat helpottaneet, kun nostelen aina syötön jälkeen pojan jalkoja vatsan päälle ja tulee ilmaa/kakkaa ulos. Aina...
  4. L

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Syyskuussa **** (Päivityspyynnöt YV:llä, kiitos!)

    Onnea kaikille vauvan saaneille! :flower: Täällä on hieman masuvaivat helpottaneet, kun nostelen aina syötön jälkeen pojan jalkoja vatsan päälle ja tulee ilmaa/kakkaa ulos. Aina tosin sekään ei auta. Mulla tulee maitoa niin kovalla suihkulla, että vauva nielee paljon ilmaa aina syödessään :(...
  5. L

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Syyskuussa **** (Päivityspyynnöt YV:llä, kiitos!)

    Kiira: Minkä merkkisiä d-tippoja annat? Mä oon kans yrittänyt jumpata vauvalta masuvaivat pois (jalkoja mahan päälle ja vatsan hierontaa), mutta eipä tuo auta kuin silloin tällöin. Röyhtäyttäminen ei myöskään aina onnistu. Vaikka kuinka kauan röyhtäytän, niin mitään ei tapahdu. Oon yrittänyt...
  6. L

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Syyskuussa **** (Päivityspyynnöt YV:llä, kiitos!)

    Löysinpä minäkin tänne vauvautuneiden pinoon! Kesti pitkään, että sain kaikki jutut luettua ja nyt ehdin vastailemaan. Aplo: Meidänkin vauvalle tulee välillä ylähuuleen sellainen rakkula. Sitten se kuivuu ja lähtee pois. Oon laittanut Bepanthenia silloin, kun huuli on ollut tosi rohtuneen...
  7. L

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Syyskuussa **** (Päivityspyynnöt YV:llä, kiitos!) 8 vauvaa syntynyt!

    Meille syntyi 7.9. pieni poika 2900g 49cm. Synnytys meni nopeasti (lapsiveden menosta kotona reilu 5h) ja oli ihan positiivinen kokemus, vaikka nyt paikat ovat niin hellänä ettei kärsi istua...
  8. L

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Syyskuussa **** (Päivityspyynnöt YV:llä, kiitos!) 8 vauvaa syntynyt!

    Paljon onnea kaikille vauvautuneille!! :flower: Mulla oli tänään vauvan kasvukontrolli polilla. Yllätys olikin, että kohdunsuu oli jo 4cm auki! Supisteleekin aika paljon, mutta ei ole kivuliaita. Sain luvan kotona odotella ja katsoa, rupeaako supistukset voimistumaan. Eli tässä odotellessa...
  9. L

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Syyskuussa **** (Päivityspyynnöt YV:llä, kiitos!) 8 vauvaa syntynyt!

    Paljon onnea Cinnamo ja miiak75!! :flower: VicHo: Täällä sama tilanne. Eli sf-mitta ei ole kasvanut aikoihin ja sen vuoksi eilen äitiyspolillakin kävin. Neuvolalääkäri epäili, että lapsivettä olisi vähän. Näin ei kuitenkaan ollut. Vettä oli normaalisti ja napavirtaukset ok. Ainoa mikä oli...
  10. L

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Elokuussa **** (Päivityspyynnöt yksityisviestillä, kiitos!) 1 vauva syntynyt!

    Hieno juttu, että seawind ja vauva ovat kotiutuneet! :heart: Olikin hyvä, että tuli täällä puheeksi baby blues. Mulla ei ole raskauden aikanakaan juuri minkäänlaisia hormonimyrskyjä ollut, joten en ole edes ajatellut, että synnytyksen jälkeen voi tuntea ahdistusta ja alakuloa (vaikka tietysti...
  11. L

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Elokuussa **** (Päivityspyynnöt yksityisviestillä, kiitos!) 1 vauva syntynyt!

    Mikäs seawindin pikkuisen tilanne on? Vieläkö on tipassa? Lapsettomuudesta oli puhetta. Mulla päättyi ensimmäinen raskaus keskenmenoon ja kesti jonkin aikaa tulla uudelleen raskaaksi. Se oli erityisen vaikeaa aikaa, kun ympärillä kuitenkin vauvoja tupsahteli maailmaan, ja itse muisti vain...
  12. L

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Elokuussa **** (Päivityspyynnöt yksityisviestillä, kiitos!) 1 vauva syntynyt!

    Paljon onnea seawindille tytöstä!! Toivottavasti tyttö pääsee pian pois tipasta ja pääsette alkamaan normaalia arkea! :heart:
  13. L

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Elokuussa **** (Päivityspyynnöt yksityisviestillä, kiitos!) 1 vauva syntynyt!

    Kiira-: Hyvä, ettei ollut raskausmyrkytystä ja muutenkin kaikki kunnossa! Selittikö lääkäri, mistä sydänäänten lasku voi johtua? Mulla oli pari viikkoa sitten neuvolassa pitkät sydänääntenkuuntelut, kun syke laski pari kertaa 110:een (normaalisti noin 150). Voi kuulemma johtua siitä, että vauva...
  14. L

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Elokuussa **** (Päivityspyynnöt yksityisviestillä, kiitos!) 1 vauva syntynyt!

    Hyvä, että Aplolla häntäluu kuitenkin tutkittiin, ettei tule sitten synnytyksessä yllätyksenä! Aika jännää, että tiedät jo etukäteen vauvan syntymäpäivän :) Kylläpäs on erilaisia ohjeita sokerimittaukseen. Mä mittasin viikon ajan sokereita kesällä ja ohjeena oli ennen aamupalaa + 1h aamupalan...
  15. L

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Elokuussa **** (Päivityspyynnöt yksityisviestillä, kiitos!) 1 vauva syntynyt!

    Gwenhwyfar: Sama juttu täällä, että liikkeet tuntuu tosi teräville. Ei jää epäselväksi, mikä on jalka ja mikä on peppu jne. kun vauva myllää... :D Ihanat kotiutumisvaatteet Epetin tytölle!! Mä ostin myös Ruskovillan silkkimyssyn ja oon tässä miettinyt, meneekö myssy sellaisenaan...
  16. L

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Elokuussa **** (Päivityspyynnöt yksityisviestillä, kiitos!) 1 vauva syntynyt!

    Vieläkö mahtuu mukaan uusi kirjoittelija, vaikka näin loppumetreillä ollaan? Oon jonkin aikaa jo lukenut juttujanne ja täällä tuntuu olevan jotenkin mukava leppoisa odotustunnelma =) (kaikkine vaivoineen, joista osa tullut itsellekin tutuiksi...) Olen 33v. ja esikoista odottelen (la 9.9...

Yhteistyössä