Hakutulokset

  1. K

    Vauva,haaveissani sä oot mun.

    onlydream: Tosi ihanaa kuulla hyviä uutisia :) Toivottavasti ei muuta mieltään! Meillä tässä toivutaan pienestä riidasta loman alkamisen kunniaksi. Kuulemma se on aika yleistä, tuo riitely kun aikataulut ja rutiinit muuttuu. Mutta kaipa tässä ollaan nyt jonkinlainen sovinto saatu aikaiseksi...
  2. K

    Vauva,haaveissani sä oot mun.

    Huomenta! Kyllä se pahasti painaa päälle tuo kuume! Kahtena yönä tällä viikolla olen taas raskaudesta nähnyt unta, tosin jälkimmäisessä se raskaus meni kesken... Toivottavasti se ei ole mikään enne!! Voipi tietysti ajatuksissa enemmän olla nyt kun tutuilla on syntynyt ja lähiaikoina tulee...
  3. K

    Minkäslaiset tossut päiväkotiin? Vai tarviiko?

    Päiväkodissa olen töissä jonkun verran ollut ja siellä muuten hyvät ja suositut crocksit ei oikein toimi. Ainakin alle 5-vuotiailla ei pysy menossa mukaa ja voi olla vaarallistakin jos kesken juoksun (vaikka sisällä olisikin juokseminen kielletty) lähtee jalasta. Jumppatossut hyväksi havaitut ja...
  4. K

    Vauva,haaveissani sä oot mun.

    Huomenta vaan kaikille! Me saatiin miehen kanssa tässä yks ilta jopa keskusteltua ihan niinkuin aikuiset! Mies kun ilmotti että tää on viimeinen vuokrakämppä jossa hän meinaa asua, niin olis tuo talon osto edessä varmaankin ensi vuoden aikana. Sillon olis ihan oikeesti jo ajankohtasta se...
  5. K

    Vauva,haaveissani sä oot mun.

    Vieläköhän mahtuisi yksi haaveilija joukkoon mukaan? Olen 26 vuotias avoliitossa asuva nainen. Ollaan miehen oltu kohta viis vuotta yhdessä ja asuttukin melkein neljä. Kovasti on vauva haaveissa, mutta vielä on pienen hetken opinnot kesken. Siihen mies vetoaa. Itse olisin jo valmis yrityksen...

Yhteistyössä