Hakutulokset

  1. M

    Huhtikuun hurmurit 2016 *Heinä-elokuussa*

    Täältä myös onnea kaikille :) Tämä on niiiin jännää aikaa ! Tulee olemaan vaikea pitää salassa tätä raskautta, kun on kaikenmaailman illanistujaisia joihin myös alkoholi kuuluu... Täällä on etovaa oloa ja repäisykipuja alamahassa. Muistaakseni kahdesta aiemmasta raskaudesta ei alkanut näin...
  2. M

    Huhtikuun hurmurit 2016 *Heinä-elokuussa*

    Hei ! Täällä myös plussattu :) LA omien laskelmien mukaan olisi 31.3, mutta aiemmat kaksi raskautta on mennyt yliaikaseksi.
  3. M

    ***Joulukuiset lumihiutaleet 2010 TOUKOKUUSSA***

    marisska.....27.12.....K-PKS......2.
  4. M

    ***Joulukuiset lumihiutaleet 2010 TOUKOKUUSSA***

    annimanni : Mullakin oli edellisessä raskaudessa aika koviakin mahakipuja ja epäilin jo keskenmenoa, mut sielä se vauva silti polskutteli :) Kivut oli niin kovia että itkin kippurassa lattialla ja mies meinas jo soittaa ambulanssin |O Edelleenkään ei oo mitään tietoa mistä ne johtu..lääkäri...
  5. M

    ###Joulukuiset lumihiutaleet 2010###

    Täällä ilmottautuis uusi odottaja mukaan! :) Tänään tein positiivisen testi ja rv 4+3 ilmeisesti menossa. LA on 27.12 . Esikoinen on 8kk:n ikäinen ja nyt hirvittää miten pärjätään noin pienellä ikäerolla olevien lasten kans! Mut eiköhän sitä pärjää jos haluaa :) Onnea kaikille raskautuneille...
  6. M

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - heinäkuussa

    Onnea kaikille vauvan saaneille ! :flower: Kumpa kohta itekki pääsis tosi toimiin! :D Elikkäs oon 25 vuotias tytsy ja esikoista odottelen..poika pitäisi olla tulossa ja synnytyssairaalana k-pks. laskettuaika on 21.8. ( täälä kyl toivotaan et syntys vähä aiemmin ) :p Meinaa varsinki...
  7. M

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - heinäkuussa

    Huomenta täältäkin! Olen seuraillut teiän keskusteluja jo pitkäänkin ja vasta nyt oon rohkaistunu kirjottamaan :) Tosiaan tämä raskauden loppuaika on ruennu jo niin jännittäväks että pakko tulla tänne purkamaan ajatuksia :p Odotan esikoista rv 36+3 eli aika loppusuoralla ollaan jo...

Yhteistyössä