Hakutulokset

  1. F

    30 ja risat - ESIKOISTA ODOTTAESSA (vol.6)

    Tehillalle paljon onnea pienokaisesta :flower: Täällä vauvalle on tullut jo ikää kuukausi täyteen. Aika tosiaan menee tosi nopeasti. Isosisko on kova silittämään vauvaa ja tietää jo, että se täytyy tehdä hyvin hyvin varovasti. Vaahtokarkki kyselit imetyksen raskaudenehkäisevästä vaikutuksesta...
  2. F

    imetys ja uusi raskaus (kysymys..)

    Imettämisestä ja raskaudesta. Meillä vauva oli vielä hyvin pieni siinä vaiheessa, kun tulin raskaaksi (sisaruksille tuli ikäeroa lopulta vain vajaa vuosi ja kuukausi). Heti raskaaksi tultuani huomasin imettäessäni voimakkaita vatsakipuja ja olin todella huolissani, johtaisiko tilanne raskauden...
  3. F

    30 ja risat - ESIKOISTA ODOTTAESSA (vol.6)

    Hei! Voi krizze, olipa kurjaa lukea keskenmenosta. Olen todella pahoillani puolestasi. Paljon paljon lämpimiä halauksia sinne. Krizzen surullisten uutisten jälkeen on kurja hehkuttaa omaa onneaan. Mutta meille tosiaan syntyi maanantai iltana poika, paino n. 3.5 kg ja pituus 50 cm...
  4. F

    30 ja risat - ESIKOISTA ODOTTAESSA (vol.6)

    Huomenna on raskausviikot täynnä, mutta eipä tunnu meidän vauva olevan vielä syntymässä. Jotenkin olin ajatellut, että tämä toinen lapsi syntyisi pikkuisen aikaisemmin kuin ensimmäinen, mutta eipä nyt enää näytäkään sille... Vointi on ollut onneksi varsin hyvä, tällä viikolla vähän hankalampaa...
  5. F

    30 ja risat - ESIKOISTA ODOTTAESSA (vol.6)

    Heksu, tervetuloa mukaan ja kovasti onnea plussasta! Muistan itsekin kuinka haltioitunut olo oli, kun raskaustesti sitten muutaman yrityskuukauden jälkeen näytti plussaa (ja vaikka meidän ei tarvinnut silloin kauaa odottaakaan plussaa, oli se ihan hirveä helpotus, kun oli pelännyt jos sitä...
  6. F

    30 ja risat - ESIKOISTA ODOTTAESSA (vol.6)

    Hei, Voi ihania vauvauutisia lisää :heart: Aivan hirmuisesti onnea Vaahtokarkille 3,5 kg:n tyttösestä ja Merilinnulle samanpainoisesta pojasta :flower: Kovasti mielenkiinnolla luin teidän synnytyskertomuksenne. Kiva, että teillekin synnytyksestä jäi kaikenkaikkiaan positiivinen fillis...
  7. F

    30 ja risat - ESIKOISTA ODOTTAESSA (vol.6)

    Tirlittan, olipa sinulla tosiaan aika vauhdikas synnytys. Kiva, kun ehdit tulla kertomaan. Vaikka omakin eka synnyts oli nopea, niin ihan noin nopeasti se ei kuitenkaan edennyt. Kiva, että puolisosi ehti viime hetkellä mukaan ja että koit synnytyksen kaikenkaikkiaan positiivisena. Ja onni ettei...
  8. F

    30 ja risat - ESIKOISTA ODOTTAESSA (vol.6)

    Merilinti, Vaahtokarkki ja Tehilla oletteko vielä yhtenä kappaleena? Tulkaa pian kertomaan kuulumisia. Mona ja Tirlittan mitä teille ja vauvoille kuuluu? Entäs muut? Mitä teille kuuluu? Anteeksi viimekertainen valitusvirteni, olin aika väsynyt muuttoruljanssin, töiden ym. takia. Nyt ollaan taas...
  9. F

    30 ja risat - ESIKOISTA ODOTTAESSA (vol.6)

    Monalla paljon paljon Onnea :heart: :flower: Uusi vuosi on vaihtunut ja lasketut ajat lähestyvät. Merilintu, sinullahan se on jo aivan juuri, samoin Vaahtokarkilla ja Tehillalakin se on jo aivan käsillä. Ja toisillakin raskaudet ovat menneet taas reippaasti eteenpäin. Vaahtokarkki...
  10. F

    30 ja risat - ESIKOISTA ODOTTAESSA (vol.6)

    Hei, Valtavasti onnea Tirlittan tyttö vauvasta! :heart: :flower: Ihana uutinen. Kunhan ehdit kirjoittelemaan ja jaksat niin kovin mielelläni kuulisin miten vauva syntyi. Olikohan kohtutulehdus syy ennenaikaisiin supistuksiin ja siihen, että vauva syntyi jo noin varhain? Toipumista myös...
  11. F

    30 ja risat - ESIKOISTA ODOTTAESSA (vol.6)

    Hei, Ellastiinalle onnea vauvasta! Ja kaikki uudet tervetuloa mukaan. Alkuraskaudessa tuntuu, että aika vain matelee ja mitään ei tapahdu. Loppuraskaudessa se aika sitten tuntuu jotenkin vain loppuvan kesken. Paitsi lasketun ajan jälkeen odottaminen alkaa taas uudelleen. Ja ne yli menevät...
  12. F

    30 ja risat - ESIKOISTA ODOTTAESSA (vol.6)

    Lisään vain nopsaan muutaman rivin voiteista. Ssinkkivoidetta peppuun ja (rasva)talkkia. Ne muistaakseni olivat sairaalassakin vaipanvaihdon rutiini toimenpide. eli itsellä oli jotenkin orpo olo kun tuli sairaalasta kotiin ja meillä ei sitten ollutkaan sitä talkkia. Ostettiin sitten sitä...
  13. F

    30 ja risat - ESIKOISTA ODOTTAESSA (vol.6)

    Hei, Monta kertaa on pitänyt kirjoittaa tänne, mutta yleensä siinä käy niin että jaksan lukea toisten kuulumiset, mutta sitten olenkin liian väsynyt enää kirjoittamaan itse. Oma arki on muuttunut siinä määrin, että aloitin työt viikko sitten perjantaina viime viikko oli ensimmäinen kokonainen...
  14. F

    30 ja risat - ESIKOISTA ODOTTAESSA (vol.6)

    Voi Tirlittan, todella ikävä kuulla noin surullisista tapahtumista. Kuten Vaahtokarkkikin totesi tuossa tilanteessa tilanne on varmasti tuntunut sinusta itsestäsikin vielä pahemmalle. Syyskuun 2009 vauva lehdessä oli kertomus kohtukuolemasta. Sen kokenut äiti kirjoitti yhtä aikaa tammikuun 2009...
  15. F

    30 ja risat - ESIKOISTA ODOTTAESSA (vol.6)

    Hei kaikille pitkästä aikaa, Monta kertaa on pitänyt kirjoittaa, mutta aina tämä on jäänyt. Olen ollut hirveän väsynyt viime aikoina. Yöt olivat välillä yhtä härdelliä pienen tyttäremme, 8kk, kanssa, heräämisiä kahden jopa tunnin välein. Nyt yöt ovat menneet paremmin, mutta ihanista...
  16. F

    30 ja risat - ESIKOISTA ODOTTAESSA (vol.6)

    Lupasin aikaisemmin kertoilla omasta ensimmäisestä synnytyksestä. Siitä on nyt jo 7 kk aikaa, joten tämä ei ole ihan tuore. Perjantain aamuna tammikuussa rv. 40+5 ja jo täysin leipääntyneenä raskauteen ja siihen, ettei vauva tahdo tulla ulos koko masusta meillä oli vielä neuvola. Sielläkin...
  17. F

    30 ja risat - ESIKOISTA ODOTTAESSA (vol.6)

    Kiitos, että sovin ketjuunne mukaan. Olimme koko viime viikon lomilla Pohjois-Suomessa, joten olen ollut nettipimennossa enkä päässyt lukemaan tai kirjoittelemaan kuulumisia. Sompiolle tässä tietoja lisättäväksi etusivulle Laskettu aika 13.2.2010 ja synnäri NKL. Meillä vietettiin isyyslomaa...
  18. F

    30 ja risat - ESIKOISTA ODOTTAESSA (vol.6)

    Hei, Etsin täältä kaksplussan puolelta itselleni sopivaa keskusteluryhmää ja luulen, että tämä teidän ketju olisi lähinnä sitä, jos minut mukaan huolitte. Olen 1976 vuosimallia ja alkuraskaus meneillään rv. 11+2 tänään täynnä. Mutta en ole enää ensikertalainen, meidän esikoinen syntyi...

Yhteistyössä