Hakutulokset

  1. P

    Raskaus ja amnionkiinnike kohdussa!??

    Meillä myös huomattiin rakenneultrassa amnionkiinnike...ja nyt kyllä pelottaa kovasti vaikka lääkäri ei varannut uutta ultraa ja oli huoleton asian suhteen..pelottaa nuo mahdolliset kehityshäiriöt ja siihen kiinnikkeeseen sotkeutuminen.. :( Miten teillä...menikö kaikki hyvin..?
  2. P

    **Tammikuun Tuhisijat** ~ HEINÄKUU ~

    Tää tuli nyt äkkiä huikkaan morot, nyt nää puupäät lähtee viettämään puuhääpäivää..!! :) Tiedossa poitsun vienti mummilleen, kyläily appiukolla (tahtoo nähdä.. hih oisko sillä meille kukka tms..), illallista pitkän kaavan kautta ihan kahdestaan romanttisesti oiiiii (millonkohan ollaan viimeks...
  3. P

    **Tammikuun Tuhisijat** ~ HEINÄKUU ~

    Korpi-Keiju:laugh: Meille kanssa mayojen mukaan tosiaan tulis tyttö, kiinalaisen mukaan poika, soodatestillä tyttö ja sormustestillä poika..niinpä niin.. LeenaT: kaikkia juustoja voi syödä kuumennettuna, koska listeria tuhoutuu + 72 asteessa, tällasta tietoa mulla ois ja oon syöny pizzojen...
  4. P

    **Tammikuun Tuhisijat** ~ HEINÄKUU ~

    Kääk Tintti...aika herkät limakalvot sulla..huijui.... Tyttö vai poika: Legendan mukaan Maya-intiaanit määrittelivät vauvan sukupuolen äidin iästä synnytyshetkellä ja synnytysvuodesta. Jos molemmat luvut ovat joko parillisia tai parittomia, tulossa on pikku-prinsessa. Jos toinen luvuista on...
  5. P

    **Tammikuun Tuhisijat** ~ HEINÄKUU ~

    Maggis: jaksamisia kovasti ja minäkin olen sitä mieltä että isovanhempien kuuluu tietää asiasta.. Aika hankala tilanne sulla.. :( Sormustesti: Ota kihlasormuksesi (tai muu sormus) ja pujota se naruun. Roikota sormusta narussa vatsasi päällä. Jos sormus pyörii ympyrää voit odottaa...
  6. P

    **Tammikuun Tuhisijat** ~ HEINÄKUU ~

    Huhuuuu onko kukaan teistä sattunut näkemään Lumikki ja metsästäjä -elokuvaa..? Kannattaako mennä katsomaan?? :)
  7. P

    **Tammikuun Tuhisijat** ~ HEINÄKUU ~

    Zanizipp :hug: , olen todella pahoillani ja surullinen puolestanne.. :'( Tsemppiä kovasti! Täällä hössötetään menemään ja suunnitellaan projektia...ifolorin valokuvakirjaa väsäilen viiden vuoden takaisista häistämme.. :heart: Askartelen parit kortit kiitokseksi mun äipälle ja anopille...
  8. P

    **Tammikuun Tuhisijat** ~ HEINÄKUU ~

    Kääk Elisa hys hys hiljaa.. :D Voi noi kartanon sipsit on niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin hyviä!!! Ihan mun suosikkeja.. Nyt oon ostellut melkein ainoastaan Pirkan maalaisperunalastuja "sorcream&tilli" ja huiputtanut itteäni että ovat ihan kevyttä syötävää heheh..
  9. P

    **Tammikuun Tuhisijat** ~ HEINÄKUU ~

    Hahah jaa että panettaa muitakin.. :D Justiinsa kirjottelin tonne faceen että huhhuh kun tulee noita märkiä unia nähtyä ym.. :p Poika ei enää oo vuoteen nukkunut päikkäreitä niin ei pääse ukon kanssa hommiin heheh äääk...poitsu nimittäin nukahtaa vasta puolenyön aikaan ja nukkuu keskipäivään...
  10. P

    Tammikuun tuhisijat 2013 *KESÄKUU*

    FB-ryhmä on jo perustettu Haimin toimesta ja Haimi on sinne pari kutsuakin laittanut täällä yleisesti.. Tuossa Adoran perustamassa uudessa heinäkuun ketjussa on mm säännöt facen Tammikuun vauvat 2013 -ryhmään liittymisestä heti ekalla sivulla.. :)
  11. P

    **Tammikuun Tuhisijat** ~ HEINÄKUU ~

    Vau Adora, sähän pistit töpinäksi ja kirjotit kaikenkattavan infon ym tyttö- ja poikaoloineen..KIITOS! :) Ihana perhoskuva..! :heart: Yritän pyöriä vielä täälläkin vaikka faceenkin jo liityin, täytyy ainakin käydä teidän kuulumisia kurkkimassa ehdottomasti kun täällä on niin mahtava porukka...
  12. P

    Tammikuun tuhisijat 2013 *KESÄKUU*

    Niin itse haluan nyt nauttia kun olen raskaana ja jos kolmas keskenmeno peräkkäin pamahtaa niin en voi sille mitään mutta nyt täällä ja tuolla kirjoitellaan kun siltä tuntuu! :) Tutulla oli km rv13, työkaverilla rv17 ja ystävällä kohtukuolema rv27.. Perhetutulla pienokainen menehtyi parin...
  13. P

    Tammikuun tuhisijat 2013 *KESÄKUU*

    millimolli: No hyvä, mie jo vähän säikähdin että tästä syntyy "10 uutta yhteisöä/uskontokuntaa" kuten Monty Pythonin Brianin elämässä.. :p...kukin lähtee omille suunnilleen tohkeissaan ja mie vikisen perässä että ottakee miut mukkaan..!! :D
  14. P

    Tammikuun tuhisijat 2013 *KESÄKUU*

    anu84 mä oon ihmetellyt aivan samaa...varsinkin kun Haimin kutsu oli lämmin ja selkeä eikä siinä ollut mitään aikarajaa tms.. Että siis yhtäkkiäkö muututtais kauheiks ämmiks tuolla facessa..ööö..ei huolittais ketään mukaan ja heivattais ulos hetikohta..no ei halvattu sentään.. :) Sit mä lähen...
  15. P

    Tammikuun tuhisijat 2013 *KESÄKUU*

    Naiset naiset tässähän on ihan selvät sävelet, kuulostaa hyvältä, kiitos Haimi! :) Ei kuulosta syrjimiseltä ym.. Ei tässä mitään kiirettä tarvitse olla, kukin liittyy mukaan jos ja kun kiinnostaa, nou hätä sisters! Ja eikös me kaikki nyt samaan ryhmään mahduta? Jos joku sitten haluaa niin...
  16. P

    Tammikuun tuhisijat 2013 *KESÄKUU*

    Tammimamma:Toinen tulossa. Tyttö- tai poikaolosta on täällä leikkimielisti kyselty eli kyssäriin vain vastataan ja veikkaillaan.. Poikaolo johtuu varmaan ihan henkilökohtaisesta toiveesta, kun esikoinenkin on poika ja olisi toisistaan sitten poikaseuraa.. :) Tosin esikoisesta ajattelin että...
  17. P

    Tammikuun tuhisijat 2013 *KESÄKUU*

    Kääk millimolli tsemppiä pahoinvointiin... :hug: "Ugh, tiiättekö mikä kombo on oksentaa mansikoita ja lakritsijäätelöä.."..repesin kyl täysin, voi eiiiiiii... :heart: Lihomisesta : Jep mullekin 5kg AINAKIN tullut lisää ja työkavereita, appiukko ym tutuntutut ovat raskauden arvanneet...
  18. P

    Tammikuun tuhisijat 2013 *KESÄKUU*

    Juu minäkin pidän tästä ketjusta mutta uskon että facessa olisi kuitenkin huomattavasti paljon helpompi ja selkeämpi ottaa osaa keskusteluihin ja kenellekään ei tulisi vahingossa "ulkopuolinen olo". ..Kun täällä kirjoitukset helpolla hukkuvat muiden alle kun vastausjonojen ja -sivujen...
  19. P

    Tammikuun tuhisijat 2013 *KESÄKUU*

    Vielä tästä ketjusta: sekin harmittaa tässä ketjussa että kun vihdoin on lukenut kaikki viestit ajatuksella ja saa kirjoiteltua vastauksensa ja ajatuksensa niin sillä aikaa on tullut uusi uutinen... Tuntuu ikävältä kun nyt esimerkiksi vaikuttaisi hieman siltä kuin olisin ohittanut Fossiilin...
  20. P

    Tammikuun tuhisijat 2013 *KESÄKUU*

    Fossiiliiiiiiiiii....voi ei eikä!!!!!!! :'( Olen todella pahoillani... :hug: ..meillä myös sama rumba edessä jos tämä kolmaskin yritys epäonnistuu.. Voimia ihan hirmusesti ja pikaisia uusia tärppejä tulevaisuudessa..:heart: Tuntuu todella pahalta puolestanne...tule vielä kertomaan...

Yhteistyössä