Hakutulokset

  1. E

    Vauvakirjaan (Ensiaskeleita) v. 2011 tietoja

    Voi kiitos! :flower: Yritin googlettaa, mut en onnistunut noin hyvin löytämään.
  2. E

    Vauvakirjaan (Ensiaskeleita) v. 2011 tietoja

    Multa on jäänyt täyttämättä esikoisen vauvakirjaan muutamia tietoja, löytyisikö keltään Ensiaskeleita-kirjaa ja vuoden 2011 tietoja seuraaviin: -Suomessa ja ulkomailla uutisoitiin? -litra maitoa maksoi? -pussi sokeria? -suklaalevy? -litra bensaa? -televisiosta katsottiin? -autoradiossa...
  3. E

    **Kesäkuun mammat 2014** Syys-lokakuussa

    Mulla on käytössä Multivita Raskaus ja Imetys, jota käytin viimeksikin. Mitä te muut ajattelette kahvin juomisesta? Itse olen koittanut nyt jättää pois tai vähentää yhteen kuppiin/päivä. Kuitenkin niin kaipaan niin aamu- kuin iltapäiväkahviani! :D Nyt on vaan jotenkin niin säikkynä taas...
  4. E

    **Kesäkuun mammat 2014** Syys-lokakuussa

    Täällä jälleen yksi lisää joukkoon! Tosin melko varovaisin mielin, kun takana keskenmeno 01/2013. Mutta niin onnellinen tästä plussasta, joka tuli tiistaina. Tänään siis 4+1, joten hyvin alussa minäkin. Meillä apuna olleet clomit. Sain ajan varhaisultraan 1.11, niin helpottaa ehkä tätä...
  5. E

    **Keskenmenon jälkeen kuumeilevat**KESÄLLÄ 2013**

    Heips! Ottaisitteko yhden lisää joukkoonne piinailemaan? KM 1/2013, toista haaveillaan ja ikää 25. Nyt menossa kp 21/28-32. Lyhyesti meidän tilanteesta, ensi kerralla yritän kommentoida teidän juttujanne, jos vielä mahtuu mukaan! :) Eli ehkäisy ollut pois hiukan yli vuoden ja tämä kesken...
  6. E

    Henkinen toipuminen keskenmenosta....

    Täällä samanlaisia mietteitä. Meillä meni raskaus kesken viikko sitten, jolloin rv 7+3. Vauva tosin oli ilmeisesti menehtynyt jo aiemmin. Kun raju vuoto alkoi rv8+0 ja tiesin ettei mitään toivoa enää ole, olin aivan hysteerinen. Sain kuitenkin koottua itseni 1,5 vuotiaan poikani takia, joka on...
  7. E

    Perhepäivähoitajat Jokioisilla?

    Sattuisiko joku osata suositella pph:ta Jokioisilla? Tuntuu pahalta laittaa lapsi hoitoon ihan vieraalle, mut jos joku osaisi edes suositella jotakuta hyvää hoitajaa. Mielelläni kuulen myös jos moitteita... Yv:llä voi laittaa, kiitos!!! :)
  8. E

    Esikoishaaveista 2010 & 2011 plussanneet

    Eipäs ole tullut täällä käytyä, kun olen seuraillut vain FB:n ryhmää.. Eli meille syntyi pieni poika 18.7.2011 klo 17:06, painoi 3320 g ja pituutta oli 49 cm. :heart: Tässä lyhyesti synnytyskertomus; Lauantaina 16.7. alkoi aamulla kivuttamot supparit, joiden takia käytiin synnärillä...
  9. E

    Esikoishaaveista syksyllä 2010 plussanneet

    Tyynyn lisäksi kannattaa kokeilla rullata peitto kaveriksi! :) Itse käärin täkin rullaksi ja sitä muokkaillut sitten kropan muuttuessa. Nyt on ollut selän takana, kun meinaan nukkua selälläni, mikä ei oo kovin hyvä juttu. Tosin nyt on pikkuinen alkanut opettaan mua noihin yövalvomisiin, kun...
  10. E

    Pienikokoinen vauva/ kokoarvio

    Me saatiin arvioksi vkolla 36+0 2300g ja vkolla 39+0 2500g. Eli vauva kasvaa aika hitaasti ja minut käskettiin vuodelepoon. Mutta ei pitäisi kuulemma olla mitään huolta, meidän vauva vaan on sitten pikkuinen. Kohdunpohjan korkeus menee ihan keskikäyrällä ja lääkäri hieman epäili mittaustulosta...
  11. E

    Esikoishaaveista syksyllä 2010 plussanneet

    Yritä jaksaa Hyppy loppuun asti! Ei varmasti ole helppoa, mutta lähetän voimahaleja reilusti!! :hug: NiQ: Toivotaan, että teidän pikkuinen viihtyy yksiössään vielä vähän, niin kerkee isi mukaan! Keiju: Sulla olis vähän niin kuin etuoikeus kuitenkin päästä mua ennen! ;) Pian se nähdään! :)...
  12. E

    Esikoishaaveista syksyllä 2010 plussanneet

    Paljon onnea Zannulille ja Mary Janelle!!! :heart: on: Saisi helteet helpottaa, turvottaa kamalasti ja olo ei ole parhain... Tänään on alavatsaa juilinut vähän niinkuin kuukautisten aikaan, toivottavasti pian tapahtuu..! :)
  13. E

    Esikoishaaveista syksyllä 2010 plussanneet

    Keiju123: Noi sukkapuikkokivut on aika inhottavia! Kiva lukea sinun tuntemuksia, kun meillä on la niin lähekkäin! :) Itse en ole vielä tiedostanut supistuksia, mutta muutaman kerran on alavatsa tullut kipeäksi hetkellisesti vähän kuin kuukautisten aikaan. Ja tuo on mulla kanssa, että yöllä kun...
  14. E

    Esikoishaaveista syksyllä 2010 plussanneet

    Onnittelut koko Otokan perheelle!! :flower: ( . ) Tulin äsken neuvolasta ja alapaine oli taas noussut vähän lisää... Nyt oli 128/96. Ohjeeksi tuli mitata päivittäin ja ottaa heti yhteyttä, jos yhtään vielä nousee. Muutoin kaikki hyvin, vauvelin sykkeet hyvät ja liikkui neuvolantädille kovin...
  15. E

    Esikoishaaveista syksyllä 2010 plussanneet

    NiQ: Itsekin luulin, että jotenkin kokeilevat tai mittaavat, mutta ei ainakaan minulla ja näin lääkäri totesi… Taiska87: Niin minäkin ajattelin! :) Jos lapsi vaan voi hyvin, niin pieni koko ei haittaa, päinvastoin! Hyppy: Mäkin haaveilen mökkijuhannuksesta, mut mökki puuttuu! Yritä...
  16. E

    Esikoishaaveista syksyllä 2010 plussanneet

    NiQ: Mulla ainakin ylilääkäri niin väitti, et kun on yli 160 cm, niin pitäisi mahtua aina tulemaan. Ja mullekin sanoi tän heti alkuun, ennen kuin oli edes mitenkään tietoinen, että meidän poju on pikkuinen. Mut kai ne vähän ehkä kattoo vartalon malliakin, ehkä? Mulla ainakin on suht levee lantio...
  17. E

    Esikoishaaveista syksyllä 2010 plussanneet

    Otokka: Eiköhän Pikkarainen ala pian itsestään ilmoittelemaan! :) Tulethan sitten kertomaan! MJ: Meilläkin oli vaikeuksia saada mitat pojun asennon takia! Ei millään meinanneet saada päätä mitattua. Minäkin joudun menemään uudestaan vielä juhannuksen jälkeen, kun poju oli hieman...
  18. E

    Esikoishaaveista syksyllä 2010 plussanneet

    Keiju123: Onnea valmistumisesta! :flower: Mulla oli alkuun sama ajatus, et jos 70 kg ei menis rikki, mut ei oo kun neljä kiloo jäljellä tähän rajaan ja vielä olis monta viikkoo jäljellä… Yritä ottaa rauhallisesti, ja hyvä jos lääke auttoi! HennaN: Ihana isyyspakkaus, taidan ottaa muutaman...
  19. E

    Juhannusaatto - Onko taas palkallinen vapaa?

    Kiitos! :) Näin ajattelinkin!
  20. E

    Juhannusaatto - Onko taas palkallinen vapaa?

    Nyt lyö aivan tyhjää... Onko taas juhannusaatto palkallinen vapaa, jos tekee ma-pe toimistotyötä?

Yhteistyössä