Hakutulokset

  1. E

    Vauvakirjaan (Ensiaskeleita) v. 2011 tietoja

    Multa on jäänyt täyttämättä esikoisen vauvakirjaan muutamia tietoja, löytyisikö keltään Ensiaskeleita-kirjaa ja vuoden 2011 tietoja seuraaviin: -Suomessa ja ulkomailla uutisoitiin? -litra maitoa maksoi? -pussi sokeria? -suklaalevy? -litra bensaa? -televisiosta katsottiin? -autoradiossa...
  2. E

    Perhepäivähoitajat Jokioisilla?

    Sattuisiko joku osata suositella pph:ta Jokioisilla? Tuntuu pahalta laittaa lapsi hoitoon ihan vieraalle, mut jos joku osaisi edes suositella jotakuta hyvää hoitajaa. Mielelläni kuulen myös jos moitteita... Yv:llä voi laittaa, kiitos!!! :)
  3. E

    Juhannusaatto - Onko taas palkallinen vapaa?

    Nyt lyö aivan tyhjää... Onko taas juhannusaatto palkallinen vapaa, jos tekee ma-pe toimistotyötä?
  4. E

    Milloin isän kannattaisi pitää isyysloma?

    Onko teillä ajatuksia asiasta? Ollaan miehen kanssa mietitty, että olisiko järkevämpi, että hän pitää isyysloman vasta, kun pikkuinen on esim. muutaman kuukauden ikäinen eikä ihan alussa kun syntyy. Kuinka teillä muilla on isät olleet isyyslomalla ja onko ollut hyvä ajankohta jälkikäteen...
  5. E

    Sulkeutumishäiriö

    Olen nyt viikolla 8 ja tänään oli eka ultra. Lääkäri havaitsi sikiön vartalossa nestekertymän/-pussin... En muista varmaksi millä nimellä lääkäri sanoi. Menin aivan shokkiin, kun lääkäri meni hiljaiseksi ja miettivän näköisesti. Sanoi, että tumma kohta sikiön vartalossa saattaa olla merkki...
  6. E

    Hyviä selityksiä pikkujouluihin? :)

    Olen menossa lauantaina ystävälleni pikkujouluihin ja kaipaisin hyvää selitystä miksen juo... nyt alkaa olla ne päivät lähellä, että pian pääsee testailemaan, mutta en halua ottaa pienintäkään riskiä, kun yritystä alkaa takana olla jo ihan tarpeeksi minulle. eli siis onko teillä hyviä...

Yhteistyössä