Hakutulokset

  1. P

    puuro ei maistu, mikä ois yhtä täyttävää iltapalaksi?

    niin, elikkä poika on 1,5v ja ei suostu syömään puuroa enää ollenkaan. ennen meni aamu- ja iltapaloiksi 1,5dl hiutaleista keitetty puuro ja purkki pilttiä ihan helposti alas, mutta nyt saattaa maistaa ja sylkee sitte pois. äsken söi yhden leivän aamupalaksi, mutta iltapalasta oon enemmän...
  2. P

    nukkumisongelmia 3kk ikäisellä...

    meillä poika on ollu aina huono nukkumaan, ja päiväunia nukutaan max. tunti päivässä, joka johtaa siihen että illat on yhtä huutoa ku toinen on niin väsyny muttei malta tai "osaa" nukahtaa.. nyt sitte viikko sitte poitsu sai rokotteet 3kk neuvolasssa ja niitten takia nousi vähä kuumetta...
  3. P

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** helmikuussa (PÄIVITYSPYYNNÖT YV:NÄ -kiitos)

    hipehi ja onnea kaikille uusille vauvautuneille! :heart: meillä elämä pyörii pikku-ukon ympärillä, en oo koneellakaan oikeen kerenny käymään pitkään aikaan:D poitsu tosiaan on nyt 2vk2pvä vanha, ja vähitellen alkaa rutiineita löytymään. masuvaivoja meilläkin jonkun verran olla, tahtoo...
  4. P

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** helmikuussa (PÄIVITYSPYYNNÖT YV:NÄ -kiitos)

    höh, mulla ei tuo kerhoilu onnistu jostain syystä!:( hain jäsenyyttä ja visssiin olin sen saanu, ku lukee et "jäseniä 26, jäsenyyttä hakevia 0" mutta silti ku yritän sinne keskustelu-osioon mennä nii sanoo "Käyttö estetty Kerhojen keskustelualueet ovat tarkoitettu ainoastaan kerhon...
  5. P

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** helmikuussa (PÄIVITYSPYYNNÖT YV:NÄ -kiitos)

    täällähän on innolla jakauduttu! :) meillekkin syntyi pieni poika 9.2 klo 20.40! kriittiset mitat oli 3575g ja 49.7cm <3 eilen päästiin sairaalasta ja kaikki on menny hyvin, vaikka synnytys oli aika pitkä ja hankala. kerhon puolelle voisin sitte enemmän kirjotella synnytysturinoita...
  6. P

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** helmikuussa (PÄIVITYSPYYNNÖT YV:NÄ -kiitos)

    huu, ompa täällä hiljaista, ku vertaa vaikkas viimeviikkoon! onko niin että suurin osa aktiivipalstailijoista on jo vauvautunut tai sitte synnyttämässä! :D kävin neuvolassa, vauva on kuulemma niin hyvin kiinnittinyt ja alhaalla ku mahollista, paino ei ollu noussu ollenkaan ja muutenki...
  7. P

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** helmikuussa (PÄIVITYSPYYNNÖT YV:NÄ -kiitos)

    voi onnittelut kaikille vauvautuneille! <3 tännehhän alkaa vauvoja syntyä ku sieniä sateella, ihanaa! :) minä täällä vieläkin yhdessä koossa... tänään neuvolaan, ja siitä sitte loppuviikosta yliaikaiskontrolliin.. meillä täälä annetaan mennä 10vrk yli ennenku aletaan käynnistelemään, saa...
  8. P

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** helmikuussa (PÄIVITYSPYYNNÖT YV:NÄ -kiitos)

    täällä kans meikäläinen ilmottautuu niihin juhannussynnyttäjiin :D elikkä tänään ois laskettu aika, mutta plaa, poitsulla on vissiin niin hyvä olla mahassa että se ei taho pois. miehen kans ollaan vitsailtu että se ei vaan osaa reittiä, ku nyt viimepäivinä yrittäny selkeesti navan kautta ulos...
  9. P

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** tammikuussa

    HAHA :D persiilleenhän nuo lihavoimiset meni, mutta aivan sama! en vaan ossaa :D :laugh:
  10. P

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** tammikuussa

    [b] nimestä [b] vielä, meilläkin sairaalan lappuihin sai laittaa nimet hätäkastetta varten jos tahtoi, mutta ainakin mää oon käsittäny niin, että muuten niitä hoitohenkilökunta tai muut ei käytä, jos itse ei ala kutsuun heti nimellä vauvvaa.. me ainakin aateltiin perinteisesti pitää...
  11. P

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** tammikuussa

    heip, ja onnea vauvautuneille ja tervetuloa uudet odottajat!<3 minä käyn päivittäin lukemassa teidän uusimmat kuulumiset, mutta jotenki itellä ei oo voimia kirjotella tänne. mulla on periaatteessa semmonen vaihe menossa, että mikään ei vaivaa sen kummemmin, kun tajuaa ottaa iisisti eikä rehki...
  12. P

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** tammikuussa

    Mini77, juu saa tuosta ton päällisen pois, ja aattelin illan päälle kokeilla että onnistuuko tuo.. vähä vaan epäilyttää ku tuo on joku tommonen joustinpatja, nii että onnistuuko.. ois vaa pitäny ostaa normi vaahtomuovipatja ni ois helposti saanu leikeltyä!
  13. P

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** tammikuussa

    miks musta tuntuu että kaikilla miehillä on joku ihmeellinen kyky nukkua ja nukahtaa!:D minunki mies nukahtaa oikeesti sekunnissa ja nukkuu vaikka ympärillä tapahtus mitä! niiiin epäreilua! piti muuten vielä avautua ku ketuttaa niiin paljo! saatiin mun siskolta 3vuotta vanha ikean...
  14. P

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** tammikuussa

    nimbe, joku ainaki linkkas tänne tämmösen osotteen http://www.pientenparhaaksi.fi/product_details.php?p=83 ja tuolta mää tilasin just nuo "pehmoimetysliivit" ja vaikuttaa kyllä tosi hyviltä!:) mulla on nyt nuo ja kahet h&m:n imetysliivit ja ne saa ainaki alkuunsa riittää, koska mulla ei tosiaan...
  15. P

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** tammikuussa

    osanottoni develly! :hug: mun käsittääkseni kans rennie on ihan turvallinen närästyslääke, ja mulle se on nykyään ku paras kaveri:D synnytysvalmennuksessa sanottiin että närästyksen pitäs alkaa helpottaan näillä viikoilla, ku lapsi alkaa laskeutumaan, mutta musta tuntuu että mulla pahenee...
  16. P

    Tuo tuleva ilotulitus laki on mun mielestä ihan persuuksista!

    esim. viime vuonna täällä meidän pikkukaupungissa teinit leikki tähtisädetikuilla ja tuloksena oli ilmiliekeissä olevia roskiksia kävelykadulla yms. pientä kivaa... kyllä musta on ainaki ihan jees jos vanhemmat ostavat tähtisädetikkuja ja polttavat niitä lastensa kanssa, mutta ehottomasti...
  17. P

    Tuo tuleva ilotulitus laki on mun mielestä ihan persuuksista!

    mun mielestä raketit pitäs kieltää lailla kokonaan:D en vaan yksinkertasesti tajua että miten ihmiset vihtiii pistää kauheita summia rahaa "hukkaan" sitäpaitsi ne edistää ilmastonmuutosta, roskaa ihan hulluna ja monet eläimet pelkää rakettien pauketta..
  18. P

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** joulukuussa

    hiphei pitkästä aikaa ja hyvät joulut kaikille!:) mulla on supistelut loppunu oikeestaan kokonaan, ja päivisin olo onkin ihan jees suurimmaksi osaksi ajasta. mitä nyt välillä tuntuu joltain 80-vuotiaalta mummolta, ku käveleminen on hankalaa, ja esim. seisaaltaan ei voi laittaa sukkia jalkaan...
  19. P

    kuinka monta lasta suomessa syntyy vuosittain?

    ookkei, kiitos tästä tiedosta!:)
  20. P

    kuinka monta lasta suomessa syntyy vuosittain?

    elikkäs tuossa se kysymys tuliki:) yritin netistä löytää jotain tilastoa, mutta en löytäny...

Yhteistyössä