Hakutulokset

  1. W

    Lokakuun lapset 2013 <3 *syyskuussa*

    Täällä ollaan! Yhtenä kappaleena edelleen ja kaikki ok!! Eipä oo tullu tänne pahemmin kirjoiteltua kun noiden kahden jo olemassa olevan kanssa menee aika tosi ratevasti.. :D Voisin vähän kertoa kesästä.. Hiukan ennen juhannusta jäinkin töistä saitsulle, pää kyllä olisi mennyt töihin...
  2. W

    Lokakuun lapset 2013 <3 *Huhtikuussa*

    Menossa mukana.. pienistä vastoinkäymisistä huolimatta!! Tässä tarinaa, ei ehkä heikkohermoisille!!! Lauantaina olin töissä ja ihan normaalia "iltavuoroa" siinä mentiin.. (työskentelen ravintolassa, klo oli 23.15) yhtäkkiä tuntui kuin jotain olisi valunut housuun, noh, ihan heti en vessaan...
  3. W

    Lokakuun lapset 2013 <3 *maaliskuussa*

    Täällä ollaan, ja yhtä ultraa rikkaampana.. =) Tosiaan tiistaina oli np-ultra ja kaikki oli hyvin <3 Hyvinkin "vikkelä vekara" meillä tuloillaan, kun ei nyt meinannut yhtään suostua yhteistyöhön kätilön kanssa. Vatsan päältä ultratessa saatiin lopulta mitat otettua, ja kaikki vaikuttaa siis...
  4. W

    Lokakuun lapset 2013 <3 *maaliskuussa*

    Täällä ollaan, taustalla tosin aika paljon kun nuo kaksi marakattia pitää kyllä huolen siitä ettei äitillä käy aika pitkäksi! :D Neuvolassa kävin viime viikolla ja ens viikolla ois np-ultra, olot heittelee kyllä ihan häränpyllyä! Perjantaina oli pakko hakea saikkua kun olotila oli mitä...
  5. W

    Lokakuun lapset 2013 <3 *helmikuussa*

    Juuri plussanneena ilmottaudun "karkeloihin" mukaan! =) Kolmatta täällä siis odotellaan ja tunne siitä että "jotain" tapahtuu on ollut jo pari viikkoa.. wentti 30v./3.lapsi/koks laskuri antoi la:ksi 6.10.2013 Ei kun siis neuvolan tätille soittelemaan :D
  6. W

    ** HUHTIKUISET 2010 **

    Piipa :hug: Toivottavasti kaikki menee hyvin.. Nyt mua alko jännittää et onkohan toi minunkaan kohtu tyhjentyn kunnolla? jaiks. Mulla on vasta 3.6 terkkari ja 8.6 lääkärin jälkitarkastus, eikä meidän neuvolassa ole ultraa.. :o D-vitamiinia minäkin annoin vissiin kaks kertaa ja tuli niin...
  7. W

    Kuopiolaisia paikalla?

    http://daigadaigaduupuoti.blogspot.com/ Löysin ainakin nettisivut, eli eiköhän se vieläkin siellä ole!! =)
  8. W

    Kuopiolaisia paikalla?

    Puijonkadulla oli ainakin muutama vuosi sitten liike nimeltä Daiga Daiga Duu, sieltä löytyi kaikkea 50-, 60- ja 70-lukujen kamaa. Ei siis suoranaisesti mikään fiftarikauppa, mutta ainakin jotain luulisi löytyvän. Jos siis vielä on vaan olemassa..
  9. W

    ** HUHTIKUISET 2010 **

    No mä laskin niin että kun syntyi 17.4, niin eilen, 17.5, tuli se tasan kuukausi. Onhan sunkin synttärit aina sinä päivänä kun synnyit. Tai esim. hääpäivä silloin kun menit naimisiin. =)
  10. W

    ** HUHTIKUISET 2010 **

    :wave: täällä myös on ähisijä!! Ei meillä esikoinen tällee ähissy.. :p Ihan järkyttävän KUUMA, mut en valita! :D Eilen paukkui lämpömittarissa (auringossa) + 40 astetta, oli kyllä tukalaa! Pikku mies on ollu lyhyt hihaisessa bodyssa niin sisällä kuin ulkonakin vaunuissa ja silti hiestä...
  11. W

    ** HUHTIKUISET 2010 **

    Nimestä; Meil on ollu nimi jo esikoisen syntymästä/odotuksesta lähtien. Silloin ennen tytön syntymää päätettiin jo tytön sekä pojan nimi ja tuo pojan nimi kerran jäi käyttämättä, ja oli kuitenkin hyväksi havaittu, niin päätettiin sitten että tästä tulee sen niminen. =) Ainut vaan että MOLEMMAT...
  12. W

    ** HUHTIKUISET 2010 **

    Kiitokset Poppeliinille uudesta pinosta!! Aika hiljainen tuo odotuspuolen pino jo onkin.. Täällä ei mitään ihmeellistä, normaali arkea jo pikku hiljalleen! =) Ristiäisten suunnittelua! (5.6 saa pikku kundi nimen)
  13. W

    **HUHTIKUISET Huhtikuussa** (86 vauvaa syntynyt!) Vielä viimeisiä vauvoja odotellaan..

    Onnea vauvautuneille!! :flower: :flower: Eipä siellä enään ole kuin muutama odottava jäljellä.. tsemppiä heille!! Täällä ollaankin sitten flunssassa koko porukka! Mä tulin eka kipeäksi ja sen jälkee tuo esikoinen.. :( Nyt sitten myös pieni mies pärskii ja "turisee", toivottavasti menee...
  14. W

    **HUHTIKUISET Huhtikuussa** (86 vauvaa syntynyt!) Vielä viimeisiä vauvoja odotellaan..

    Piipa75, no problem!! =) Viikko sitten kun kävin siel lekurissa niin vuoto oli TOSI niukkaa ja kun se teki sisätutkimuksen niin verta alkoi jo siinä tulemaan aika reilusti, eikä lääkäri maininnut asiaan muuta kuin että kai sulla oli joku side? :laugh: ) (teki miel sanoa et no eipä tullu...
  15. W

    **HUHTIKUISET Huhtikuussa** (86 vauvaa syntynyt!) Vielä viimeisiä vauvoja odotellaan..

    Piipa75, se ylävatsa kipu johtui mulla ainakin toisesta antibiootista, samoin kuin raudan maku suussa. Mulla oli alatiesynnytys, mutta istukka ei meinannut irrota. Kätilö joutui jonkun aikaa painelemaan ja "vemputtamaan" napanuoraa ennenkuin irtosi. Epäilen et mulla johtui tulehdus siitä. Mä...
  16. W

    **HUHTIKUISET Huhtikuussa** (86 vauvaa syntynyt!) Vielä viimeisiä vauvoja odotellaan..

    Piipa75 Mulla myös vuoto muuttui, ensin melkein loppui ja tuli juuri semmoista rusehtavaa ja sit tuli taas kirkasta ihan runsaasti ja nyt taas on niukentunut ja muuttunut rusehtavaksi. Myös sitä limaisuutta oli havaittavissa.. Kaunkos sä oot lääkettä syöny? Mulla oli vatsa arka jonkin aikaa...
  17. W

    Pikkukakkosta odottavat vol6

    Lenniina Aikasten hienoa että saat luovuttaa istukkaveren! Toivottavasti onnistuu.. =) Mä oisin kans nimittäin halunnut luovuttaa molempien muksujen kohdalla, mut eihän se tosiaankaan onnistunut. Mulla kun vielä tosiaan se rh neg-veriryhmä niin ois voinu jolleen olla siitä iso apu. Onneks...
  18. W

    **HUHTIKUISET Huhtikuussa** (86 vauvaa syntynyt!) Vielä viimeisiä vauvoja odotellaan..

    Empuu: Ei vitsi mitkä naurut sain.. anteeks, mut toi piristystä tähän "tavalliselta perjantailta tuntuvaan" vappuun! :laugh: Onnea Dagger ja Pöntinen!! Alkaa olee palsta aika hiljainen.. suurin osa jo vauvoja hoitelemassa! =) Meillä kävi tänään neuvolantäti ja paino oli noussut pikku...
  19. W

    **HUHTIKUISET Huhtikuussa** (86 vauvaa syntynyt!) Vielä viimeisiä vauvoja odotellaan..

    Unico, hyvä hyvä!! =) Täälläpäin kun synnärillä eivät tuosta mainitse mitään (siis särkylääkkeiden syömisestä ), mut onneks neuvolantäti oli sanonut mulle tuosta jo aiemmin! =) Ettekö meinaa kastaa? Siis tuosta nimipaperi asiasta et jos kastatte niin sit se lappu pitää antaa papille, muuten...
  20. W

    Pikkukakkosta odottavat vol6

    Lenniina, mä kysyin jo ekan kohdalla tuosta istukkaveren luovutuksesta ja Suomessa ei ole kuin kaksi sairaalaa jotka ottavat istukkaverta talteen. Kätilöopisto ja Naistenklinikka Helsingissä, muut sairaalat eivät vielä ota tuota verta talteen, eivätkä lähetä eteenpäin. Multa otettiin...

Yhteistyössä