Hakutulokset

  1. N

    Äitejä Hyvinkäältä / lähialueelta?!

    Himpula, minen tunne tätä Hyvinkäätä niin mahtaako Uudenmaankadun varressa olla useampia siwoja... :D. Ja onko Parantolan puisto terveyskeskuksen vieressä? Hahaa, ehkä mä löydän vielä jotenkin perille! Jos Parantolan puisto on se mitä epäilen, niin siellä onkin parisen kertaa tullut käytyä...
  2. N

    Äitejä Hyvinkäältä / lähialueelta?!

    Heippa! Täällä myös äityli joka liputtaa kimppa-tapaamisen puolesta =) ! Itse en vielä juurikaan tunne Hyvinkäätä, jotta osaisin ehdottaa paikkaa kokoontumiselle. Mutta mukana olen jahka ehdotuksia ajankohdasta/paikasta tulee. Toivottavasti treffit onnistuisi B) !
  3. N

    Äitejä Hyvinkäältä / lähialueelta?!

    HipHei! Täällä 28v juuri Hyvinkäälle muuttanut äiskä myöskin kahvittelu/ulkoilu/shoppailu ym. seuraa vailla. Esikoinen on 1v 6kk ja pikkukakkosen la on toukokuun lopulla. Olen vielä muutaman viikon töissä, mutta sen jälkeen treffailu olisi ihana piristys päiviin. =) Laittakaahan yv:tä ja...
  4. N

    Hyvinkää ja lähiseutu

    HipHei! :wave: Saanen änkeä itseni tännekin, täällähän olikin pari ketjua Hyvinkään äideistä. Olemme juuri muuttaneet Hyvinkäälle enkä tunne ketään kotiäippiä täältäpäin, joten kaffe/kirppis/shoppailu/puistoilu ym. seura olisi enemmän kuin tervetullutta. Itse olen 28v ja hetken vielä töissä...
  5. N

    Hyvinkääläisiä mammoja tai odottajia?

    Heissan Hyvinkään mammat! :wave: Juuri Hyvinkäälle muuttaneena en tunne ketään kotiäippiä joten seuraa vailla täälläkin ollaan. Itsellä ikää 28 v, esikoinen on 1v 6 kk ja pikkukakkosen la on toukokuun lopulla. Vielä hetken olen töissä mutta heti sen jälkeen olisi mukavaa tutustua teihin ja...
  6. N

    <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 11/09 <3

    Heipsan piiitkästä aikaa -täällä myös näitä loppukuun mammoja! Hurjan pitkällä osa tosiaan jo on, ihanaa :). Heti alkuun onnitteluja hyvistä ultra-kuulumisista ja ihania masukuvia olette tänne myös laittaneet. Hengissä siis ollaan -niin minä kuin masu-asukkikin. Olen ollut tuhottoman...
  7. N

    <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 10/09 <3

    Mirkulle heipat ja tervetuloa! :) Janskuliinille onnittelut ultrakuulumista :). Vauvamasu esikosta taisi kunnolla tulla näkyviin rv 16, Alisa taisi kysellä tätä. Muistelen että noilla viikoilla tuli ensimmäinen selkeä kysymys olenko raskaana. Äippähousuja aloin kyllä muistaakseni käyttää...
  8. N

    <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 10/09 <3

    Voi MÖÖÖÖÖÖ sanon mä!! Kirjoitin todella pitkän viestin ja kommentoin teidän juttujanne. Ja pam -se katos bittiavaruuteen!! :kieh: Nyt siis lyhyesti. Kiitos Varanikille uudesta pinosta :). Uusille tervetuloa ja onnea hyvistä ultrakuulumisista! (.) Tänään se oli, varhaisultra :heart...
  9. N

    <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 9/09 <3

    Haavetoivottavasti munasarjakysta ei ala oireilemaan tosissaan :hug: . En tiedä aiheesta juurikaan mitään, mutta voidaanko leikkausta suorittaa jos on raskaana? Toivottavasti huomisessa neuvolassa kurkattaisiin tilannetta! Viime raskaudessa mietin että mitäs jos umpisuoli pitäis leikata, että...
  10. N

    <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 9/09 <3

    Misuli kirjoitettiin just samaan aikaan! Mutta tiedän tunteen, koska itselläkin jäi viime pe paperiin ruskehtavan-punertavaa. Olen yrittänyt googlettaa asiaa, ja monessa paikassa olen törmännyt juurikin tuohon, että mensujen aikaan saattaa tulla tuhruttelua. Ja niin kauan kuin tuhruttelu on...
  11. N

    <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 9/09 <3

    Hello hello pitkästä aikaa! Ja teretulemast uudet, teitähän oli aikas monta kiwaa :wave:. Ja pahoitteluni myös huonoja uutisia kohdanneille :hug:. Painonnousu ah kuinka tuttu sana täällä!! :kieh: Pari-kolme kiloa on kerennyt jo tulla, pakko ois hillitä kilojen tuloa... Ärsyttää kun vaatteet...
  12. N

    <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 9/09 <3

    Tervetuloa Rikupi ja onnea plussasta. Tulehan kertomaan ultrakuulumiset huomenna :). Masun näkyminen edellisessä raskaudessa oli omasta mielestä heti :laugh:! Mutta ulkopuoliset henkilöt taisivat n. rv 16 kysellä olenko raskaana. Nytkin tuntuu että masu näkyisi, mutta eihän se vielä näy -tai...
  13. N

    <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 9/09 <3

    Unnukka pahoitteluni km:sta:hug:. En voi edes kuvitella kuinka rankkaa on saada kaksi km peräkkäin. En voi yrittää toivottaa kuin voimia ja tsemppia uusiin yrityksiin :flower:. Janskuliini onnea hyvistä ultra uutisista! Ja sain hyvät naurut heti aamu tuimaan "pakkasin peiton ja tyynyt ja...
  14. N

    <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 9/09 <3

    Tiitu-79 ja löllykkä kivaa että liityit joukkoon! Onnea plussasta :). Haave ja napsuneiti ihanaa kuulla hyviä ultrakuulumisia! Onnea! :) Sikainfluenssarokotteesta en vielä oikein tiedä. Netistä löytyy huonosti vielä tietoa, joten on vaikeaa tehdä oma mielipide. 15.10 kun on ensimmäinen...
  15. N

    <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 9/09 <3

    äiti ja 3poikaa mä olen myös vk:n päästä kaasona. Harmittaa hiukan, kun en voi kuohuvaa nauttia, mutta syy on kuitenkin maailman paras :heart:. Mukavia häitä! :) Ihanaa kun te jaksatte tsempata meitä oireettomia, tulee niin hyvä mieli . Miehelle kun yrittää purkaa fiiliksiä, niin eipä hää...
  16. N

    <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 9/09 <3

    Tervetuloa zara81 ja Cristiina ja onnea plussasta =) Oireettomuus vaivaa täälläkin ja huoli alkaa tulla onko kaikki hyvin :|. Tuntuu että tisuliinit ovat palanneet normikokoonsa ja naamakaan ei kuki enää niin pahasti. Repäisykipuja ei mullakaan varsinaisesti ole ollut, muutama tiukempi...
  17. N

    <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 9/09 <3

    Olipas kiva kuulla, että jo 1,5 v ikäeron kanssa on pärjätty ilman sisarusrattaita. Jotenkin kuvittelin, että pakkohan ne on hankkia kun ikäero tulee olemaan 1v 8kk. Mutta täytyykin katsoa keväällä asiaa uudestaan ja yrittää treenata seisomalaudan käyttöön. Josko mekin selvittäis ilman...
  18. N

    <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 9/09 <3

    Täällä tuli ensimmäinen oksu-reaktio, kun esikko väänsi sellaiset pommi-kakat että huh YÖK :$! Useaan otteeseen yökin, muttei onneksi mitään tullut.. Hajuaisti siis herkällä. Olen nyt kiinnittänyt huomiota, ettei mulla päivisin ole alamasu tuntemuksia, mutta öisin polttelee. Tai sitten en...
  19. N

    <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 9/09 <3

    Huomenta vain ja pahoittelut myös minulta, jotka ovat saaneet huonoja uutisia. Nämä aina pysäyttävät minut kovasti. Voimahalitus :heart:. Pikkuliinille kiitos varhaisultra infosta. Parin-kolmen viikon päästä sinne vasta pääsisimme.. pitänee varata aika jo pian. Samanikäistä porukkaa...
  20. N

    <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 9/09 <3

    HeippatiRallaa ja Onnea kaikille toukokuun palleroille :heart: ! Täällä yksi toukomasu, joka mielellään liittyisi mukaan turisemaan. La ei ole vielä täysin varma, kun kierrot ovat heitelleet melkoisesti. Uskon kuitenkin, että ovis tuli bongattua, joten LA olisi 23.5.2010 tietämillä. Kiva on jo...

Yhteistyössä