Hakutulokset

  1. M

    KOLMATTA KAIPAAVAT HEINÄKUUSSA

    Tooosi pitkästä aikaa tulin teidän kuulumisia lukemaan. Itsellä ei-niin-kiva tilanne kolmosen hankinnan suhteen, mutta jossain täällä tosi taustalla haluan vielä roikkua.. Eli en hyppää ihan kokonaan kyydistä pois :) Ei mua tartte tausta-listalle laittaa, mutta huhuilen täältä aina välillä ja...
  2. M

    KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT TOUKOKUUSSA

    Kiitos teille vastauksista :) Puhuttiin vähän miehen kanssa eilen asiasta. Selvisi se, ettei mies täysin ole kolmatta vastaan, muttei varsinaisesti haluakaan.. Voisi ajatella sitten myöhemmin.. Tuntee selvästi painetta siitä ettei hänellä nykyiselläänkään riitä aikaa lapsille niin paljon kuin...
  3. M

    KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT TOUKOKUUSSA

    Täällä yksi hiljainen taustailija alkaa vuodattaa.. Pakko purkaa pahaa oloaan, jos vaikka jollakin teistä olisi antaa rohkaisevia esimerkkejä, kuinka tilanteesta pääsisi eteen päin.. Eli siis puhuttiin viikonloppuna miehen kanssa ekan kerran syvällisemmin tästä vauva-asiasta. Ollaan muutama...
  4. M

    KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT MAALISKUUSSA

    Kuukautiset sitten alkoi pillereiden lopettamisen jälkeen. Yllättävän nopsaan (2,5 viikkoa) alkoivatkin! Mielenkiinnolla ootan että kuinka pitkään vuodan, kuinka runsaasti (runsaasti!!) ja koska sitten seuraavat alkaa. Eli saa nähdä palautuuko kroppa normaaliin rytmiinsä hyvin vai menikö kaikki...
  5. M

    KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT MAALISKUUSSA

    Oi, paljon onnea Gitta85!! Itsellä lensi Cerazette-minipillerit roskiin pari viikkoa sitten jatkuvien vuotojen ja muiden vaivojen takia! Nyt tietenkin kuvittelen taas omiani (eli raskausoireita..) koska kerran olis ollut periaatteessa mahdollisuus raskautua.. Moinen "moka" tapahtui 3 päivää...
  6. M

    KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT HELMIKUUSSA

    Mä lopetin tähän päivään Cerazetten syömisen!! Viime kesästä asti on ollut käytössä, jatkuvine raskaus- ym. oireineen. Vuotohäiriöitä, välillä viikko tolkulla vuotoa, välissä 2 kuivaa päivää, taas vuotoa jne. Nyt meni sitten totaalisesti mun hermot! Vaikka syy lopettamiseen on nämä vaivat, niin...
  7. M

    KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT HELMIKUUSSA

    Onnea hirmuisesti, Muutosta! :) Itsellä vieläkin kirveltää silmiä aamun itkujen takia; mies vei sitten vauvan turvakaukalon työkaverilleen.. Olis se sen loppujen lopuksi ollut viemättäkin, jos niin olisin välttämättä halunnut, mutta annoin sen sitten mennä, kun oli jo kaverilleen luvannut...
  8. M

    KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT TAMMIKUUSSA

    Mahtavaa & Ihanaa MarjaPorkkana ja P123!!! Itsellä taas huonot fiilikset vaihteeksi.. Mies oli mennyt lupaamaan meidän turvakaukalon työkaverilleen, koska ei enää itse tarvita.. Sanoin kyllä eilen etten haluaisi siitä vielä luopua, jos olisi joskus käyttöä. Mies sanoi vaan että saahan uuden...
  9. M

    KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT TAMMIKUUSSA

    Kiitos MarjaPorkkana, mutta kuten Orwokkikin kertoi, niin pysyttelen vielä kuitenkin vaan taustalla :) Kun emme (vielä) ole "vauvantekopuuhissa".. Täytyy vielä miestä pehmitellä ajatukseen, harmi vaan..
  10. M

    KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT TAMMIKUUSSA

    Eipä tartte enää mun puolesta jännäillä - menkat alkoi tänä aamuna :( Ennätyspitkä kierto tuli, saas nähdä millaisia on kierrot jatkossa. Ärsyttää että alkavat heittelemään tällä tavalla.. Tulee aina turhaan toivottua turhia..
  11. M

    KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT TAMMIKUUSSA

    Ei näy tätiä vieläkään.. Menkkaoireetkin ovat vähentyneet.. Alaselkää vähän jomottaa, mutta se nyt voi johtua monestakin asiasta. Mulla ei IKINÄ ole ollut näin pitkää kiertoa, siksi olen niin ihmeissäni tilanteesta. Pari päivää vielä (jos eivät ala) ja sitten pääsen neuvolan pissatestiin. Kp...
  12. M

    KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT TAMMIKUUSSA

    Orwokki: kyllä mä pysyttelen vielä taustalla.. Tänään siis kp 33/26-29, eikä näy tätiä vieläkään. Perjantaina (ellei menkat ole alkaneet) tehdään neuvolassa testi. En viitsi enää tuhlata rahoja testeihin, kun saan sen tuollakin.. Varsinkin kun melko varmaa on että minipillereiden takia vaan...
  13. M

    KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT TAMMIKUUSSA

    Täällä kp32/26-29, ja nega testattu. Uskoa tarttee ettei raskaana oo.. Kyrsii kyllä jos kierrot alkavat näin heittelemään..
  14. M

    KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT TAMMIKUUSSA

    Täällä vähän jännitellään... Menossa kp 31/26-29. Testasin eilen aamulla puhtaan negan, enpä kyllä muuta tulosta uskaltanut odottaakaan.. On ollut menkkatuntemuksia muutamana päivänä, mutta nyt ovat melkein kadonneet. Omituista on :) Toki toivoisin olevani raskaana, mutta kiltisti olen...
  15. M

    KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT TAMMIKUUSSA

    Ihanaa Wandii ja Epeti!! Haluaisin niiiin kovasti teidän joukkoonne :) Itse asiassa eilen taas puhuttiin miehen kanssa mahdollisesta kolmosesta, eikä nyt ihan täyttä tyrmäystä tullut asialle.. Toki sanoi että ei ole oikein resursseja kolmannelle lapselle (aikaa, rahaa, jaksamista, tilaa...
  16. M

    KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT TAMMIKUUSSA

    Tulin piipahtamaan täältä taustalta, etten vaan putoa joukosta kokonaan pois :) Meillä edelleen se tilanne ettei kolmosen yritystä ole aloitettu. En oo saanut miehen päätä käännettyä.. Hyvin vähäistä asiasta keskustelu ylipäänsä on, mutta joskus siitä sivumennen jotain puhutaan. Mun kroppani...
  17. M

    KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT MARRASKUUSSA

    Tosi paljon Onnea teille plussanneille! Itsellä on taas menkat alkamassa, joten pienet pettymyksen fiilikset päällä.. Vaikka siis ei vauvaa vielä yritetäkään, niin aina sitä pientä ihmettä silti vaistomaisesti toivon, ja vuodon alkaessa vähän suren.. Oikeastaan vähän alla päin mun ajatukset...
  18. M

    KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT MARRASKUUSSA

    Onnea tuhannesti SMSM! Ja plussatuulia niitä toivoville!! Erka: mulla juuri nuo OneStep- testit näytti ihmeellisiä roskishaamuja/ viivanpaikkoja - enkä tosiaankaan ollut sitten raskaana. Kerran viivassa oli jopa hitunen violettiin vivahtavaa, mutta siis nega, ja tuli reippaasti aikarajan...
  19. M

    KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT MARRASKUUSSA

    Tervetuloa gammi! Meidän nuorimmainen 7kk, joten on täällä meitä muitakin hieman "hulluja" :) En siis ymmärrä kuinka voi kärsiä vauvakuumeesta, vaikka kotona on vielä näin pieni :) Mutta näemmä voi, ja hyvä että on muitakin samanmoisia! Meillä kuumeilen vain minä, joten vauvaa ei vielä olla...
  20. M

    KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT LOKAKUUSSA

    TaikaWiitalle ja Vaahteralle varovaiset onnittelut täältäkin :flower: Ja Fantasy: nuo menkkamaiset tuntemukset on niin tuttuja.. Itsellä oli viikko sitten 2 päivää peräkkäin jopa kunnon menkkakivut ja "vuodontunne", mutta mitään ei vuotanut.. Negatestejä tehty ja tullaan tekemään ensi...

Yhteistyössä