Hakutulokset

  1. M

    <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 2/10 <3

    Heips kaikille pitkästä aikaa! Eilen olin OYS:ssa äitiyspolikäynnillä ja sairaslomaa pätkähti äitiysloman loppuun saakka. Mun perussairauden oireiden ilmenemisen takia näin. No saapahan ainakin levättyä ja laitettua vauvajuttujakin paikoilleen. Paljon oiisikin sillä saralla tekemistä kun en...
  2. M

    <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 1/10 <3

    Heipat pitkästä aikaa... Alkuun onnittelut kaikille jotka ovat rakenneultrasta hyviä uutisia saaneet ja tsempitykset vielä sitä odotteleville. Mä kävin perjantaina neuvolassa, viikkoja tuolloin 24+0: kaikki oli ok, kohdunpohjankorkeus 20, painoa tullut nyt alusta 2,7 kg. Paineet hyvät...
  3. M

    <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 12/09 <3

    Tässä meijän pikku-ukko :heart: :heart:
  4. M

    <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 12/09 <3

    Heissan! Rakenneultrassa käyty ja kaikki oli kuten pitääkin. Painoarvio vauvalle oli 391g eli hyvänkokoinen jötkäle on. Vastasi viikkoja jne. Ja sukupuoli selvisi myös: Meille tulee 3.s poika :heart: :heart: :heart: Misuli ja sälli rv 21+3
  5. M

    <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 12/09 <3

    Huomenta! Mulla ois tänään rakenneultra, kääk! Jänskättää aika törkeesti kyllä =) Ei multa irtoo tän enempiä tekstejä tässä jännityksessä tulen sitten ultran jälkeen turisemaan, että mitä siellä mahtoikaan näkyä :)
  6. M

    <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 12/09 <3

    Tulinpas korkkaamaan uuden pinon minäkin. Nätti masu on BTL:llä. Ittellä about samanmoinen reppu eikä matkassa ole kuin 1 sikiö. Lähinnä kai tulin poksumaan oikeastaan... Misuli rv 18+0 *poks*
  7. M

    <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 11/09 <3

    Sanse: ei tullut mitään sivuvaikutuksia mulla. Ei pahoinvointeja tms, kuten siinä ohjeessa sanottiin.
  8. M

    <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 11/09 <3

    Mä olen syönyt Tamiflun raskausaikana, pari viikkoa sitten aloitin kuurin.
  9. M

    <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 11/09 <3

    Hei pitkästä aikaa! Olen kyllä käynyt lukemassa viestejä ahkeraan, mutten ole jaksanut kirjoitella hetkeen. Omaan napaan ei kummoisia kuulu. Masu kasvaa hurjaa vauhtia, ei mitään mahista enää piilotella. Toissa ja viime viikolla meillä sairastettiin oikein urakalla. Koko perhe oli...
  10. M

    <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 11/09 <3

    Heipat pitkästä aikaa! Tänään oli np-ultra OYS:sa. Kaikki oli mötikällä hyvin. Mitä nyt olikin sitte 5 päivää isompi kuin oletettiin joten Varanikki: voisitko muuttaa la:n 7.5.2010 Kyllä kivi vierähti sydämmeltä kun näki että elossa siellä ollaan ja kaikki on kunnossa :heart...
  11. M

    <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 10/09 <3

    Heippa pitkästä aikaa! Mukana olen oletettavasti vielä minäkin. Hermoja raastavaa tämä odottelu siihen ultraan. Keskiviikkona tulisi täyteen se 12 viikkoa. Ultra on vasta 3.11. Mietiskelinkin tuossa jo aiemmin et jos soittais neuvolatädille voisko siellä käydä kuunteluttamassa sydänääniä...
  12. M

    <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 10/09 <3

    Heips! Mulla oli ensimmäinen neuvola viime torstaina. Kaikki oli hyvin. Sydänääniäkin yritettiin kalastella, mutta ei kunnolla löytynyt. Välillä siinä vekottimessa kävi ne lukemat ja sitten taas hävisi. Tänään sitten oli jo lääkärineuvola ja omaksi onnekseni lääkäri sai kuin saikin...
  13. M

    <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 9/09 <3

    Voi näitä huolia :( Äsken vessassa käydessäni huomasin rusehtavaa vuotoa, muun limaerityksen (anteeksi kuvaus) seassa, eli vanhentunutta verta. Laskujen mukaan mulla pitäis olla nyt menkat menossa, jos en ois raskaana. Voiskohan johtua ihan pelkästään siitä? Hui, aina nää säikäyttää hirveesti...
  14. M

    <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 9/09 <3

    En osaa sanoa varmaksi babyy mut veikkaisin ruskuaispussiksi...
  15. M

    <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 9/09 <3

    babyy: tarkoitatko tuota heti kohdun ulkopuolella olevaa vaaleana paksuna renkulana näkyvää. Se on sun limakalvo, joka on vahvistunut, näkyy ultrassa tuollatavalla. Vai jotain muuta renkulaako tarkoitat?
  16. M

    <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 9/09 <3

    Heips! Mä kuulun kans näihin Oulun seudun ulkopaikkakuntalaisiin joille kuuluu kai se 2 ultraa. Tässä Oulun eteläpuolella asustelen pienessä kylässä, jonne on paljolti uutta asutusta tullut viimeaikoina. Nyt varmaan jo Oululaiset arvaakin jo että missä. 3.11 mulla on np-ultra OYS:ssa, joten...
  17. M

    <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 9/09 <3

    Lypy: kävin Merioulun neuvolassa, olen siis oulun seudulla vaikuttava mamma =) Oliko Marjutti86 myös oulusta, joku muukin oli mutten muista nikkiä. Mulla on muuten kans iltaisin tota turvotusta aivan valtavasti, ihan hyvin vois joku luulla et oon jo puolessa välin menossa :D Rinnat on...
  18. M

    <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 9/09 <3

    Minä voisin ilmoittautua tähän joukkoon mukaan vielä. Eli la olisi 10.5.2010 synnärinä OYS ja kolmas olisi tuloillaan. Tänään viikkoja on 7+4 ja olo vaihdellut lievästi etovasta ihan hyvään. Kahdessa aikaisemmassakaan raskaudessa en ole voinut pahoin lainkaan. Tästä sentään vähän :)...

Yhteistyössä