Hakutulokset

  1. D

    ahdistuneisuuden fyysiset oireet

    :wave: Kyllä minä ainakin luen, vaikkakin välillä harvakseltaan. Mitä sulle Hippiäinen-87 lääkärissä sanottiin?
  2. D

    ahdistuneisuuden fyysiset oireet

    Kiitos miraus kirjoituksestasi! Kaikenlaisia neuvoja on aina kiva lukea. Itselläni on ollut kaikenlaista outoa jo vuosien ajan. Muistan silloin kun olin vielä "terve" ihmetelleeni jatkuvaa suolanhimoani. Mietinkin silloin, voisiko se liittyä kilpirauhaseen tai johonkin muuhun aineenvaihdunnan...
  3. D

    Kirkasvaloa synnytyksenjälkeiseen masennukseen?

    No hyvänen aika! :) Mä oon ihan hämmentynyt tuosta tuotteesta. Kokemusta ei siis ole. Haluaisin kyllä kokeilla. Siinä on joululahjaidea "hänelle jolla on jo kaikkea". Kuulisin myös mielellään kokemuksia, sillä tuo on tosi kallis kokeiltavaksi ihan vaan huvikseen.
  4. D

    Vertaistukea?

    No et todellakaan ole yksin! :hug: Ehkä parhaiten tuohon tilanteeseen auttaa aika. Toisen lapsen vauva-aika oli mun mielestä tosi raskasta. Välillä tuntui, että liiankin raskasta. Mutta sitten se vaan helpottaa, pikkuhiljaa. Onko teillä sukulaisia tai muita läheisiä, jotka vois tuoda apua edes...
  5. D

    Jännitysniska...

    mama*7 laitoin yksityisviestiä tulemaan :wave:
  6. D

    Jännitysniska...

    Tervetuloa taas uusille! Mama7: täälä on noita lihasnykäyksiä vissiin ollu ainakin joka toisella. Mulla ainakin on niitä. Lisäksi mulla on alaselkä tosi kipeä ja nykyään niskakin. Eilen yritin vähän itse hieroa niskaani ja laitoin jotain lihaksia rentouttavaa rasvaakin. Siitä tuli koko illaksi...
  7. D

    Jännitysniska...

    Raksupoksu, mulla on ainakin noita pistelyjä ja vihlaisuja päässä. Olen aina ajatellut niiden johtuvat niskoista. Lisäksi ainakin kesällä oli niin, että kun piti hypätä ilmaan niin sattui kovasti niskarankaan ja oikealle puolelle päätä. Tällä hetkellä koko niska tuntuu niinkuin tulehtuneelta ja...
  8. D

    Jännitysniska...

    Annemarsu, mua kiinnostaa millainen se hermoratahieroja oikein on? En ole koskaan käynyt, mutta voisin mennä. Miten se eroaa tavallisesta hieronnasta? Näköhermontulehduksessa kai tyypillisesti voi nähdä kahtena tai sitten lähtee näkö kokonaan tilapäisesti. Kipu on silmän takana. Tuo sun...
  9. D

    Jännitysniska...

    Hei Muku, mä oon myös käynyt pilateksessa ja se on kyllä hyödyllistä. Varmasti kaikki kivut rangassa vähenee, kun niitä ympäröivät lihakset on kunnossa. Ja hyvä ryhti myös kaunistaa. =) Mulla on itsellä ihan lysähtänyt ryhti. Viime vuonna kävin pilateksessa mutta sitten tosiaan alkoi yhtäkkiä...
  10. D

    Jännitysniska...

    Kiva kuulla kuulumisia. Aika paljon meitä enemmän ja vähemmän samalla tavalla oireilevia on. Tervetuloa myös Viivi77. Yhtenä päivänä satuin lukemaan tuolta Mitäs nyt -puolelta migreeniketjua. (vaikka yritänkin pysyä sieltä pois) Siinä ketjussa ihmisillä oli puutuilua, tunnottomuutta ja vaikka...
  11. D

    Jännitysniska...

    Hyvä juttu Sangria, että pään magneetti oli kunnossa. Mutta kyllähän se stressaa kun syytä ei löydy. Olishan ne voinu ottaa vaikka sen selkäydinpunktionkin. Täytyy toivoa, että oireet helpottais. Noihin kunnallisiin tutkimuksiin tuntuu olevan kovin vaikea päästä.
  12. D

    Jännitysniska...

    Mitä kaikille kuuluu? Hyvä että olet Muku saanut apua fysioterapiasta. Oletko Sangria jo saanut tulokset? Mä olen myös joskus ajatellut tuota hometta josta Clematis2 kirjoitti. Siinä on kyllä tutunkuuloisia oireita. Mutta ei mun oireet ainakaan muutu miksikään, vaikka olisin pitkään poissa...
  13. D

    Apua, umpeutunut/tukkeutunut maitotiehyen pää?

    Olen saanut tukkeutuneen tiehyen aukeamaan lämpimässä suihkussa käsin lypsämällä. Olen käyttänyt apuna pientä froteepyyhettä, koska muuten se rinta on suihkussa niin liukas. Sillä märällä pyyhkeellä olen painanut/liuuttanut kohti nänniä. Se ei välttämättä aukea heti, pitää jaksaa olla pitempään...
  14. D

    Jännitysniska...

    Kirjoittelen nyt taas tänne, vaikkei mulla ole varsinaista asiaakaan.. Tuosta magnesiumista vielä sen verran että kun siinä lukee purkin kyljessä että sydämelle, hermostolle ja lihaksille niin ajattelin, että ne kamalat rytmihäiriöt saattoi tulla siitä. En tiedä sitten. Rytmihäiriöitä mulla on...
  15. D

    Jännitysniska...

    Tervetuloa ooke! Mä syön kans Mivitotal Plussaa ja kaikenmaailman pillereitä niin, että pidän leivissä pienehkön luontaistuotekaupan. :) Syötkö sä vielä sen Mivitotalin lisäksi noin paljon magnesiumia? Minä kun kerran vahingossa otin liikaa magnesiumia, niin meinasin saada yöllä sydärin...
  16. D

    Jännitysniska...

    Mä en edes tiedä kuuluuko tuollaiset lysähdyskohtaukset ms-tautiin. En ole koskaan kertonut niistä lääkärille. Täytyis vissiin kirjoittaa paperille kaikki oireet ja näyttää sitä sitten jollekin neurologille, kun ainakin puolet oireista jää aina sanomatta tai menee lääkäriltä muuten vaan ohi. On...
  17. D

    Jännitysniska...

    Mullekin on tullut kävellessä tuollaisia uupumiskohtauksia jo muutaman vuoden ajan. Jostain syystä yleensä kesäisin. Olen aikaisemmin ajatellut, että mulla on joku siitepölyallergia mutta ehkä ne johtuikin lämmöstä. Sitten sellaisia totaalisia voimattomuuksia on tullut kesken jonkin kotihomman...
  18. D

    Jännitysniska...

    Voi Sangria, toivottavasti sun tilanne helpottaa joskus. Onko sulla siis tuo jalkojen voimattomuus pahentunut tasaisesti vai onko siinä kausia, että helpottaa välillä? Alkoiko se ihan yhtäkkiä, vai vähitellen? Oliko sulla mitään kuumeilun tunnetta kun se alkoi tms sairauden tunnetta...
  19. D

    Jännitysniska...

    Sangria, mulla oli syksyllä näiden oireiden alettua sellainen kausi, että pissaamisen jälkeen rakkoon jäi pieni polttelun tunne ja tunne kuin rakko ei olisi kunnolla tyhjentynyt. Se meni ohi muutamassa viikossa. Myös molempien synnytysten jälkeen on ollut tällainen kausi. Mitään tulehdusta ei...
  20. D

    Jännitysniska...

    Tiinuli :hug: miten voit tänään? Muistatko yhtään tarkemmin, että mistä arvoista se lääkäri puhui? Toivottavasti jaksat hyvin ja saat pian jotain varmuutta noihin likvorin arvoihin.

Yhteistyössä