Hakutulokset

  1. M

    Maaliskuun Mussukat 2010 ~ näin me kasvamme

    :flower: kuin minun kirjoittamaani tekstiäni. Imetys ei ole todellakaan minun juttuni. :( Rintatulehdus on nyt selätetty, mutta edelleen minulla on haavauma nännissä, joten yritän parannella sitä rintakumin avulla. Imetys tekee edelleen kipeää, en tiedä missä syy. Imuote pitäisi olla oikea...
  2. M

    Maaliskuun Mussukat 2010 ~ näin me kasvamme

    Mukana olen. :wave: Uusimpia mittoja ei ole, viime viikolla oli terkkarin kotikäynti, jossa paino oli 4170 g. Eli ihan kivasti lähtenyt nousuun. Itse olen ryven täällä itsesäälissä. Torstain ja perjantain välisenä yönä iski rintatulehdus, kuumetta oli parhaimillaan 39 astetta. Sain...
  3. M

    ~ Maaliskuun Mussukat 2010 ~ viimeisiä vauvoja vielä odotellaan ~

    Uuh, ihana lukea, että muilla on samanlaista kuin meillä. :hug: Olen potenut huonoa omatuntoa esikoisen suhteen, kun jää valitettavasti ilman niin suurta huomiota kuin ennen. Oli ennen vauvan syntymää äidin poika, mutta nyt on ihan isin poika. Isin pitäisi tehdä kaikki. Samalla uhma on myös...
  4. M

    ~ Maaliskuun Mussukat 2010 ~ viimeisiä vauvoja vielä odotellaan ~

    Onnittelut kaikille vauvan saanneille ja tsemppiä muille loppuodotukseen :flower: ! Meille syntyi pikku prinssi 20.3.2010 klo 02.00. Poika on 52 cm ja 4035 g. Synnytys oli pitkä ja (tuskainen). Itselle tuli kolmannen asteen repeämät, joten ne rajoittaa nyt elämää. Kuitenkin poika on maailman...
  5. M

    ~*~ MAALISKUUN MUSSUKAT 2010 ~*~ helmikuussa (11 vauvaa syntynyt)

    Huomenia, eka äitiyslomapäivä ja sen kunniaksi kunnon työntekijä sairastuu vasta sitten flunssaan :snotty: . Että näin. Piti alkaa raivaamaan noita vauvanvaatteita, mutta taitaa kutsua tänään. Ne, jotka ovat olleet jo äitiyslomalle: oletteko keksineet itselle jotain "hemmottelua"...
  6. M

    ~*~ MAALISKUUN MUSSUKAT 2010 ~*~ helmikuussa (11 vauvaa syntynyt)

    Terveiset pitkästä aikaa ja hyvää uutta vuotta 2010! Miten ihmeessä en ole ehtinyt käydä kirjoittamassa, vaikka olenkin lukenut säännöllisesti viestejä.. :whistle: No, esikko kiukuttelee sopivasti nyt tuossa lattialla, kun ei saa pölyimuria päälle. Pitäisi nimittäin itse sitä alkaa jossain...
  7. M

    *~*MAALISKUUN MUSSUKAT 2010*~* marraskuussa

    Aluksi pikaista paranemista kaikille flunssan parissa oleville! :hug: Tämä viesti on taas aika oma napainen, mutta mulla alkaa olla yksinkertaisesti hermot aika kireällä. No, sikapiikin on saanut minä ja esikko ja nyt toivotaan, että päästäisiin kaksi viikkoa eteenpän ilman sairasteluja...
  8. M

    *~*MAALISKUUN MUSSUKAT 2010*~* marraskuussa

    sunburned Toivottavasti kaikki menee hyvin :hug: Tulihan se siis eilinen viimeinkin. =) Aamulla hain possupiikin, sen jäljiltä on käsi edelleen hiukan kipeä ja eilen oli jonkin päänsärkyä. No. päänsärky on ohi ja käsikipua lukuunottamatta muuta ei ole ilmaantunut ainakaan vielä. Missä...
  9. M

    *~*MAALISKUUN MUSSUKAT 2010*~* marraskuussa

    Saisiko tämän päivän kelattua pois jotenkin nopeutettuna? Odotan jo liikaa huomista. Huomenna olisi odotettu rakenneultra ja possupiikitys. Mies aikoo laittaa minuuttikellon raksuttamaan, jos sp selviää. Testaa, kauanko menee, että olen kertonut ensimmäiselle sen. Olemme päättäneet pitää...
  10. M

    *** MAALISKUUN 2010 ODOTTAJAT LOKAKUUSSA ***

    Paalina ja muut oululaiset, onko kellään tietoa, milloin aletaan piikittää niitä, jolla olisi raskausviikkoja alle tuon 35? En ole vielä ollut yhteydessä neuvolaan, ensi viikolla olisi käynti ja eletän toiveita joko silloin saisin tuon rokotteen.
  11. M

    *** MAALISKUUN 2010 ODOTTAJAT LOKAKUUSSA ***

    Aluksi pahoittelut Maine Coonille :hug: Sikaflunssarokotegalluppiin, otan rokotteen ja toivon todella, että sen saisi aika nopealla aikataululla. Syynä ei ole niinkään sairauden pelko, vaan se, että taas ehtisin pyörtää päätökseni. Haluaisin jättää koko aiheen pohdinnan taakse. Ja sitten...
  12. M

    *** MAALISKUUN 2010 ODOTTAJAT LOKAKUUSSA ***

    Solmussa Onnittelut hyvistä tuloksista! Lillamy, tsemppiä tulosten odottamiseen! Täällä tuli tulokset parvarokon vasta-aineista: negatiivinen. Joudun siis uusintatestiin marraskuussa. Onneksi päiväkodista kuuluu hyviä uutisia, että siellä ei ole ilmestynyt uusia rokkotapauksia, ehkä...
  13. M

    *** MAALISKUUN 2010 ODOTTAJAT LOKAKUUSSA ***

    Siiruli. Vielä tuosta parvorokosta. Edelleenkään ei ole tuloksia tullut, pitänee huomenna soitella neuvolaan. En ollut esikoista kotona hoitamassa, vaan ihan normaalisti töissä ja lapsi hoidossa. En edes usko olisinko saanut sairaslomaa tuota varten. Onnea ultrauutisista! Aika monta...
  14. M

    *** MAALISKUUN 2010 ODOTTAJAT LOKAKUUSSA ***

    Kinder Täällä on on sama vaiva. Siis tuntuu, ettei mikään riitä. Nytkin on vieressä jo iltapalan iltapala :ashamed: Ja minä kun ajattelin, että tässä keskiraskaudessa voisi kiinnittää huomiota ruokavalioon, kun alun "pakko syödä koko ajan, muuten lentää örkki" pääsi eroon. Onnittelut muuten...
  15. M

    *** MAALISKUUN 2010 ODOTTAJAT LOKAKUUSSA ***

    Huomenta, käy melkein kateeksi niitä, jotka suunnittelevat lastentarvikkeiden hankintoja. Tulee ihan haikeaksi olo, kun muistelee pari vuoden takaista tilannetta, kuinka miehen kanssa perehdyttiin iltaisin vaunujen ominaisuuksiin, kytättiin Huuto.net:stä pinnasänkyä... Kaikki on edelleen...
  16. M

    *** MAALISKUUN 2010 ODOTTAJAT LOKAKUUSSA ***

    Pääsenkö vielä joukkoonne? Tässä tiedot: Mutterikahdelle, la 18.3., OYS, toinen lapsi Eli esikoinen, poika, on syntynyt vuonna 2008 ja nyt odotellaan sitä toista. Tähän mennessä on mennyt hyvin ja vähällä yksinkertaisesti unohtaa, että raskaana, kun pitää touhuta tuon isomman kanssa...

Yhteistyössä