Hakutulokset

  1. zasu84

    *~*MAALISKUUN MUSSUKAT 2010*~* marraskuussa

    Jospa taas kuulumisia hieman päivittelis :) Tuli käytyä perjantaina miehen ja nuorimmaisen kans jouluostoksilla...eipä kyllä kovin montaa lahjaa ostettu mut se monta vuotta meinattu syöttötuoli kyllä :D Miehen 32v vanha syöttis alkaa olla jo niin räjähtäny et sai jännätä millo neiti istuu...
  2. zasu84

    *~*MAALISKUUN MUSSUKAT 2010*~* marraskuussa

    Triplamamma tervetuloa joukkoon mukaan :flower: Vilinää riittää sitten ku pienokaiset syntyy :) Täällä meillä päin on yhdet kolmoset jotka tunnen... Tänään poksuu täydet viikot zasu84 ja "Lyyli" 23+0
  3. zasu84

    *~*MAALISKUUN MUSSUKAT 2010*~* marraskuussa

    Sunburned Osaanotto suuressa surussanne :'( Itse en ole toviin mitään jaksanut käydä kirjoittelemassa. MEillä kaikki lapset olleet kipeänä ja tänään on menossa jo 9päivä :/ Testejä ei ole tehty mutta iankin yhdellä sen epäillään olevan sikainfluenssaa. (päivän aikana käytettiin poikaa 4...
  4. zasu84

    *~*MAALISKUUN MUSSUKAT 2010*~* marraskuussa

    sunburned Voimahali :hug: toivottavasti pikkusilla kuitenkin ois kaikki hyvin. MannaHari Pikaista paranemista :hug: toivottavasti menis vähällä ohi. 4D-ultrassa mie kävin edellisessä raskaudessa ja oli kyllä tosi hyvä kokemus :) Perustelin sen miehelle sillä että jos se jää vimeseks ja...
  5. zasu84

    *~*MAALISKUUN MUSSUKAT 2010*~* marraskuussa

    ARGH Nyt pelottaa ja kunnolla...on mahdollisuus että meille kerkes possunuha ennen ku saatiin rokote :/ Esikoinen 8v alko viimeyönä valittaa että pää- ja niskakipeenä, välillä tuntu valittelevan myös käsiään. Nyt aamulla edelleen kipeenä pää ja valittanu pahaa oloa :( Meillä mies on vasta...
  6. zasu84

    *~*MAALISKUUN MUSSUKAT 2010*~* marraskuussa

    AIvan ihanat uudet sivut :heart: Tuhannet kiitokset luojalle :flower: Mä en sit edelleenkää oo vielä ottanu sitä rokotetta. Menin perjantaina sitä ottaa ku piti jakaa 10-14 välisenä aikana, mut ku olin ainut enää sillo ni eivät avanneet uutta pulloa. Torstaina jos kävis uusiks yrittää ku...
  7. zasu84

    Kuinka moni ottanut possupiikin ja mitä oireita on tullut?

    Meillä mies sen sai viime perjantaina ja pistokohta turpos sekä oli kipee...ei muuta.
  8. zasu84

    Toivottavasti hysteeriset katsoitte uutisia kun

    Kyllä täällä meillä ainaki sitä jo pistetty viimeviikosta asti. eka tosiaan nyt niitä työntekijöitä mitä etulinjassa ja perjantaina nyt meitä raskaana olevia.
  9. zasu84

    *** MAALISKUUN 2010 ODOTTAJAT LOKAKUUSSA ***

    Meillä tuota rokotetta alettas pistää odottaville perjantaina...pitänee vielä lukee paikallislehestä tarkemmin sit huomenna eiku keskiviikkona :) kumma ku päivätki jo menee sekasi. Jännä nähä kuinka paljon sit on odotushuoneessa väkee jos sinne ite suuntaa...kiva siel ei ees oo ku muutama...
  10. zasu84

    *** MAALISKUUN 2010 ODOTTAJAT LOKAKUUSSA ***

    onnistuinpa taas mustaa puolet tekstistä :ashamed:
  11. zasu84

    *** MAALISKUUN 2010 ODOTTAJAT LOKAKUUSSA ***

    Hyvää maanantaita kaikille :flower: Pitipä munki nyt alkaa nuihin kysymyksii vastailee ku neiti päikkäreillä :) Liikkeet tuntuu mulla kans pääasiassa alhaalla ja sivulla, mutta ei juurikaan tuossa edessä. Pääasia kuiytenkin että potkii johonki :D Maidonerityksestä oli kans jotain...mulla...
  12. zasu84

    *** MAALISKUUN 2010 ODOTTAJAT LOKAKUUSSA ***

    Kyllä meillä käydään jo alussa lääkärin tarkastuksessa. Ei niitä kyl sen jälkee enää ookkaa ku tarvittaessa, mut yks tarkastus kuitenki tosiaan tehää. Oih ku saiski uudet vaunut :) Mut meillä tuo ukkokulta taitaa pistää kovasti hanttiin...ei siinä meiltä löytyy yhet yhistelmät (käytettynä...
  13. zasu84

    Pääseekö synnytystapa-arvioon aina jos haluaa?

    Mulla menossa viides raskaus ja viikkoja nyt tasan 20. Jokaisesta oon käyny painoarviossa siinä 36 viikon tienoilla. Nytkin pääsen ilman sen kummempia koska mulla lapset olleet isoja...suurin 4520g ja vielä esikoinen. Meillä jos kasvaa terveydenhoitajan mielestä isona niin laitetaan lähetettä...
  14. zasu84

    *** MAALISKUUN 2010 ODOTTAJAT LOKAKUUSSA ***

    mppu...tän sydeemin pitäminen mukana onki jo toinen homma :laugh: Ei näköjää riitä et tekeminenki oli kielitaidottomalle vaikeeta ;)
  15. zasu84

    Raskaus ja sikarokote...ottaneita?

    Elikkä siis onko täällä odottajia jotka ois ton rokotteen ottanu jo? Meillä tuota aletaan ens perjantaina odottaville pistää enkä vielä tiedä mitä tekisin :/ Onko teille tullu mitä oireita yms siitä rokotteesta? Mun mies sen eilen otti ku työn puolesta kuuluu siihen ykkösryhmään...ei kyl...
  16. zasu84

    *** MAALISKUUN 2010 ODOTTAJAT LOKAKUUSSA ***

    pippa auta vielä tyhmää jak erro miten lisään sen mun profiiliin :whistle:
  17. zasu84

    *** MAALISKUUN 2010 ODOTTAJAT LOKAKUUSSA ***

    Mie osasin jee :laugh: ööö...tyhmänä vielä kyselen et pitääkö se aina kopioida oman jutun perään vai miten menee :/
  18. zasu84

    *** MAALISKUUN 2010 ODOTTAJAT LOKAKUUSSA ***

    Tänään se maaginen puoliväli saavutettu viikkoja siis 20+0 :) Kyllä se aika on kulunu toisaalta aika nopsaan, mutta kiireisenä kait nuo toiset lapset mua pitääki. Kokeilenpa nyt tuota ticeriä uudelleen...katsotaan kuin äijän käy ;)
  19. zasu84

    *** MAALISKUUN 2010 ODOTTAJAT LOKAKUUSSA ***

    plääh...en mä osaa tehä sitä hienoo juttua tonne alas :( Ku mä oon niin surkee enkussa etten tajuu sitä viimestä vaihetta :headwall:

Yhteistyössä