Hakutulokset

  1. R

    Tatuointi on AINA merkki mauttomuudesta

    Onko tää nyt käsitettävä niin, ettei kukaan ole sivistyneempi, koulutetumpi tai fiksumpi kuin sinä, eikä kukaan omaa parempaa makua? Olisit sanonut suoraan aloituksessasi, niin olisi turhat jaarittelut jäänyt pois välistä.
  2. R

    Hahhah! Ystäväni osti lapselle nimirannekkeita :D Ihan ku joku nyt sen lapsen haluis!!

    Oli pakko ihan kirjautuneena tulla sanomaan, että tää oli kyllä typerä kommentti :)
  3. R

    Haaskalintujen kynsiin joutunut kotiäiti

    Meil ei ainakaan haise paska tai pöly. Ruoka saattaa tuoksua välillä, kun sitä kuitenkin joutuu ihminen tekemään aina silloin tällöin, oli kotiäiti tai ei... :)
  4. R

    Taaperoiden äidit

    Meillä on toi sama. Aina pitää muistaa kiittää :D Joo, ja on melkosen hidasta puuhaa, heh.
  5. R

    Ei ole enää todellista

    Mä sain puhelinreseptin, kun rupesin pissaamaan verta. Ja ainakin mulla on virtsatietulehduksessa niin kovat tuskat, että joudun kumarassa vaappumaan, siinä ei kauhean pitkiä matkoja kävellä... On oikeesti kauhein tauti mitä tiedän..
  6. R

    Lapsella patti korvan takana

    Kiitos :flower: =)
  7. R

    Mies lähti hakee pojalle nyt sen piikin.

    Missä päin Espoota kävit?
  8. R

    Mulle ei ole koskaan pidetty juhlia :(

    Ei mullekkaan oo kukaan järkänny juhlia koskaan, ei edes lapsena. Mutta luultavasti johtuu siitä, etten ole koskaan tykänny olla keskipisteenä missään.
  9. R

    Lapsella patti korvan takana

    Kuulostaa ainakin hyvältä lastenkirurgilta =) Varmasti menee hyvin leikkaus! Pitää huomenna sitten vaan kattoa mitä mieltä neuvolan täti on patista, josko pitää lääkärille lähteä sitten näyttämään.
  10. R

    Lapsella patti korvan takana

    No ehkä ei tartte ihan kauheesti sitten huolestua.. Niin joo ja ei arista sitä pattia yhtään kun kokeilin.
  11. R

    Lapsella patti korvan takana

    Ok, toi mun pojan patti on joku mun pikkurillin pään kokonen. Ja mun pikkurilli on pieni. :)
  12. R

    Lapsella patti korvan takana

    Juu, mä luinkin jostain, että silloin saattaa tulla tollasia, mutta meillä ei oo ollu flunssia tms, niin siksi vähän oudoksuttaa..
  13. R

    Lapsella patti korvan takana

    Ahaa..No toivon mukaan on joku harmiton..Onneksi se neuvola on jo huomenna, jos sais vähän selvyyttä. =)
  14. R

    Lapsella patti korvan takana

    Joo, en rassaa :ashamed:
  15. R

    Lapsella patti korvan takana

    Huomasin aamulla 1-vuotiaalla pojallani patin korvan takana. Onkohan jollain ollut vastaavaa, ja mikä on ollut? Huomenna on kyllä neuvola ja sieltä kysyn myös, mutta ajattelin jos jollakulla olis jotain näkemystä..
  16. R

    HUOLETTAA! poika alle 1v rokotettu eilen ja nyt tosi kipeä... :(

    Vastustatko siis myös muitakin rokotteita?
  17. R

    Espoon ensi viikon piikkiajat?

    Aha, sieltä olikin jo tullut tiedot. Kiitos! :)

Yhteistyössä