Hakutulokset

  1. C

    Kannattaako tällaisia housuja ostaa ihan vastasyntyneelle?

    Mäkin olen käyttänyt tuollaisia ihan vastasyntyneestä asti (no niin paljon kun tän kesän helteillä housuja ollenkaan pitänyt :D). Potkareita olen käyttänyt muutaman kerran, puolipotkareita on ollenkaan. Meidän poika on ens viikolla 3 kk ja jotkut 56 housut menee ja jotkut 62 ja jotkut jopa 68...
  2. C

    tämä maalainen kävi stadissa ja meni kyllä yli ymmärryksen meno siellä :/!!!!

    Mutta ei turkulaista joka puolustaa kotikaupunkiaan leimata automaattisesti leuhkaksi paskaksi, niinkuin lähes poikkeuksetta helsinkiläisille tehdään. Myöskään jos tamperelainen sanoo ettei tykkää landesta, sitä ei pidetä moukkamaisuutena niinkuin jos helsinkiläinen sen sanoo. Ja miten...
  3. C

    tämä maalainen kävi stadissa ja meni kyllä yli ymmärryksen meno siellä :/!!!!

    Joopa joo taas. Se on totta että keskustassa ruuhka-aikaan kävely on perseestä kun on niin paljon ihmisiä liikkeellä, väkisinkin joku tulee joskus päin. Vittumaista mutta no can do. Stockalla käyn harvoin, mulle turhan kallis paikka, kaikki mitä siellä myydään saa muualtakin halvemmalla :) Ja...
  4. C

    apuja kaipaan: kuvan lisääminen huutonettiin?

    :wave: Pohdiskelen täällä samaa.
  5. C

    Minkä ikäistä vauvaa voi nukuttaa yön selällään?

    Meillä on vauva alusta asti nukkunu selällään. Synnärillä (Kättäri) nukku kyljellään ja kotonakin tais muutaman yön, mut sit jäi. Enpä kyllä muista että sitä ois erikseen hirveesti suositeltu. Tai siis sanottu että ehdottomasti pitäis nukkua kyljellään.
  6. C

    Vauva 2kk nukkuu 8-10 tuntia vuorokaudessa...

    Harvinaisen vaativa vauva sulla taitaa olla kun oot noin katkera?
  7. C

    Vauva 2kk nukkuu 8-10 tuntia vuorokaudessa...

    Meillä pojalla on kanssa välillä päiviä, kun ei nuku päivällä paljoo ollenkaan ja sylissä pitäis olla _koko_ ajan et pysyis tyytyväisenä, ja auta armias jos poistut hetkekskään näköpiiristä! Onneks kuitenkin toi ei päivittäistä ole ja usein nukkuu päivisinkin tunteja. Mutta ymmärrän miltä susta...
  8. C

    Mitä mieltä siitä, että lähtisin opiskelemaan ja perhe jäisi 400km päähän?

    Itse en kyllä ikinä pystyisi tuollaiseen, mutta jos se sulle ja sun perheelle sopii ni mikäs siinä. Aika paljon on kuitenkin on perheitä missä toinen työn takia toinen paljon poissa, esim. muusikot, näyttelijät ja ihan "tavallisetkin" ammatit.
  9. C

    Imettäisitkö, jos tupakoisit?

    Mä tupakoin ja imetän. Päivässä menee 1-5 tupakkaa. Yritän pitää sen suositellun 2,5 tunnin välin ennen imetystä, mutta aina se ei ole onnistunut. Vähintään on kuitenkin ollut tunti tupakan ja imetyksen välillä. Nykyään annan korviketta tai pumpattua maitoa jos tupakoinnista on ollut alle tuon...
  10. C

    Kunto-ohjelmia synnyttäneelle?

    Juu sen mä tiedän että nimenomaan niitä syviä/vinoja vatsalihaksia pitäis treenata, mut sen mä juuri haluaisin tietää että miten :) Millaisia liikkeitä sä teet? Kuinka paljon?
  11. C

    Kunto-ohjelmia synnyttäneelle?

    2,5 kk synnytyksestä ja tekis mieli vähän tälle mahalle jotain tehdä. Yritin netistä etsiä jotain pieniä treeniohjelmia joita vois kotonakin tehdä, mutta en oikeen löytänyt. Onkohan sellasia edes olemassa? Ja ennen kuin joku kerkiää sanomaan, tiedän kyllä ettei se pömppö siitä välttämättä lähde...
  12. C

    Tein häirintäilmon naapurista

    Voi vitsi tekis mieli munkin tehdä! Alakerran akka huutaa lähes päivittäin, usein _koko_ helvetin päivän. Lisäks kuuluu ihme paiskontaa usein ja sitäkin monta tuntia. Menee niin hermo kun ei edes omassa kodissa saa olla rauhassa vaan pitää kuunnella jatkuvaa huutoa :( Ja kyllä, ymmärrän että...
  13. C

    Ikäsi,kun sait esikoisesi?

    19 olin (ja olen). Tosin kuvittelin aina olevani lähempänä sinun ikääsi kun ensimmäisen saisin. Et todellakaan ole millään tavalla liian vanha, nuorempi olet kuin moni ensisynnyttäjä nykyään :)
  14. C

    Päivitä tähän "mitäs nyt?"-tilasi

    Kohta tekemään pannukakkua ja kaveri yökylään :)
  15. C

    Mie annan periksi minun riippuvuudelle

    Siis hei hakeudu nyt hoitoon hyvä ihminen! Kaikenlaisille addikteille niitä lapsia suodaankin.
  16. C

    Miten greippi kuuluu syödä?

    Mä olen kans aina syönyt sen lusikalla. Niin mulle isä opetti. Just täs yks päivä mietin samaa et onkohan helpompia tapoja.
  17. C

    Ikäsi? Lapsesi ikä?

    Minä 19 (joulukuussa 20) ja poika 2kk.
  18. C

    G: Minkä ikäsinä teidän lapset painanu n. 5,5-6 kg?

    Joo totta! Meil oli syntymämitat 3368 g ja 50 cm. Kahdessa kuukaudessa siis tullu 2,3 kg ja 8,5 cm lisää. Hirveetä vauhtii kasvaa noi vauvat!
  19. C

    G: Minkä ikäsinä teidän lapset painanu n. 5,5-6 kg?

    Meillä pituutta 58,5 cm :) Ei mikään rimpula meijänkään poika :D

Yhteistyössä