Hakutulokset

  1. P

    kaksosille nimet

    Apua nimiviidakkoon... Tyttö ja poika tulossa. Mies toivoo, että olisi sama alkukirjain. Ei kuitenkaan mielellään niin samankaltaisia, että sotkeentuu. Yhteensointuvat riittäisi. Mielellään ei E tai L alkuisia nimiä. Lisään vielä, että perheestä löytyy sekä tavallisia että harvinaisempia...
  2. P

    Bumbleride Indie Twin / Ora land tuplat kokemuksia

    Hei, Kokemuksia bumbleriden indie twin tai ora landin tuplista? Meille syntyy marraskuussa kaksoset. Perheessä on pitkiä lenkkejä vaativa koira, joten vaunuilla pitäisi päästä säällä kuin säällä kulkemaan. Niin hiekka kuin asfalttiteillä ja lumessakin kuljetaan. Meillä on ollut kahdella...
  3. P

    +

    +++++++ =) :D
  4. P

    Hänen unelmat, minun unelmat

    Kaipaisin kokemuksia vastaavasta tilanteessta. Miehelläni on aina ollut haaveena toteuttaa ideoitaan työssä ja perustaa oma yritys. Ideat on oikeasti hyviä ja taitoa + kokemusta löytyy. Minun haaveenani on aina ollut saada sellainen perhe, jossa on läsnä äiti JA isä. Olisin mieluustoi kotiäitinä...
  5. P

    Ei enää lapsia?

    Onko muita, jotka olisivat vielä toivoneet lasta, mutta mies ei halua enää? Miten tästä mennään katkeroitumatta eteenpäin? Minulla on yksi ja miehellä kaksi lasta. Kaipuu vielä omaan on kova. Mehen lapset ovat jo isompia, eikä sude heihin ole kovin läheinen.
  6. P

    Josko täällä joku...

    osais auttaa. Koitin tuolta ettiä aiheesta, mut en löytänyt mitään. eli oon lopettanu imetyksen n. viikko sitten (silloin oli 2 imetyskertaa/vrk). nyt toiseen rintaan pakkautunut maitoa tosi kipeiksi palloiksi. Eli ilmeisesti tiehyttukoksia? Oon hiukan lypsänyt (muutaman sekunnin vaan...

Yhteistyössä