Hakutulokset

  1. K

    ~ Maaliskuun Mussukat 2010 ~ viimeisiä vauvoja vielä odotellaan ~

    Onnea kaikille vauvan saaneille! :flower: Ilmoitanpa samalla, että meille syntyi 27.2 tyttövauva (3,8 kg ja 52 cm)! Tänään päästiin kotiin harjoittelemaan uudenlaista arkea... Isosisko on hoivannut vauvaa innokkaasti. :heart: Tsemppiä viimeisiin päiviin!
  2. K

    ~*~ MAALISKUUN MUSSUKAT 2010 ~*~ helmikuussa (11 vauvaa syntynyt)

    Pitkästä aikaa ajattelin kirjoitella... Ensimmäiseksi onnittelut Heklalle ja Narkiksokselle! :flower: Sitten omaa napaa... Äitiysloma on jo alkanut, oikeastaan jo useita viikkoja sitten, koska jouduin jäämään ensin sairaslomalle supistusten takia. Edelleen supistelee paljon myös levossa...
  3. K

    *~*MAALISKUUN MUSSUKAT 2010*~* marraskuussa

    En nyt muista kuka täällä kyseli äitiyspakkauksen makuupussin ostamisesta. Itse tilasin viime viikolla makuupussin suoraan Finlaysonin tehtaanmyymälästä. Soitin sinne ja lähettivät sen postiennakolla kotiin. Tosin postikulut olivat enemmän kuin sen makuupussin hinta... Yhteensä makuupussi tuli...
  4. K

    *~*MAALISKUUN MUSSUKAT 2010*~* marraskuussa

    Sunburned osanottoni suureen suruunne! Eipäs tällaisessa tilanteessa löydy oikein sanoja... Jaksamisia teille molemmille. :hug:
  5. K

    *~*MAALISKUUN MUSSUKAT 2010*~* marraskuussa

    Possupiikki on täälläkin nyt pistetty. Kättä särkee jonkin verran, suurempia oireita odottelen. Olen miettinyt myös kausi-influenssarokotteen ja sikainfluenssarokotteen yhtäaikaista ottamista esikoiselle. En ole vielä päättänyt otanko ne yhdessä. Sillä tavoin täällä päin saisi sen...
  6. K

    *~*MAALISKUUN MUSSUKAT 2010*~* marraskuussa

    Jospas minäkin vihdoinkin ilmoittaudun tänne näin uuden kuukauden kunniaksi :wave: Pikkukakkosta täällä odotellaan syntyväksi 2.3 eli reilusti yli puolen välin täällä jo mennään =) Liikkeitä olen tuntenut jo 16. viikolta asti ja koko ajanhan ne vain voimistuvat. En muistanutkaan kuinka...

Yhteistyössä