Hakutulokset

  1. K

    <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 1/10 <3

    Heipä hei ja hyvää uutta vuotta kaikille. Tämänpäiväinen neuvolakäynti on takana. Neuvolasta töihin kestikin sitten 1,5 tuntia normaalia pidempään tuon junaonnettomuuden takia. Rautaa ei tarvita ainakaan vielä, koska Hb 130. Verenpaine huiteli jälleen turhan ylhäällä, mutta kotimittausten...
  2. K

    <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 12/09 <3

    Minä ostin myös tukivyön tuossa keskiviikkona. Toista päivää päällä enkä osaa sanoa vielä että auttaako. Mulla on ollut jo ennen raskautta ongelmia ton oikeanpuoleisen ristiselkä-pakara-alueen kanssa. Nyt kun ei voi noita lihasrelaksantteja ottaa niin tuntuu olevan kestojumissa. Erityisesti tämä...
  3. K

    <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 12/09 <3

    Ultrassa on käyty. Vastasi viikkojansa mutta sukupuoltaan ei halunnut näyttää. Täytyy sitten jännittää ihan loppuun asti. Toisaalta ihan kivaa kun on yllätys. Minä en muista unia enää herätessäni, eikä raskaus ole muuttanut sitä. Unenlahjat on kyllä parantuneet ja mielellään sitä aamuisin...
  4. K

    <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 12/09 <3

    Heip! Tänään koitti puoliväli. POKS. Ja sen kunniaksi mies tunsi aamulla potkut, joita olen hyvin harvakseltaan tuntenut vajaa kaksi viikkoa. Tiistaina olisi rakenneultra ja se jännittää. Toivottavasti kaikki on hyvin. Minä veikkaan tyttöä. Saa nähdä. Kleio
  5. K

    <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 11/09 <3

    Mä en ole yhtään kyllästynyt neuvolassa käyntiin, kun tänään oli vasta toinen kerta ja ekaa kertaa pääsi sydänääniä kuuntelemaan. Kolmas käynti on sitten viikoilla 23+1. Että aika harvakseltaan kun on vielä ensimmäinen tulossa. Niitä sydänääniä tosiaa kuultiin. Olivat 151-158 :). Mulla ei vielä...
  6. K

    30 ja risat - ESIKOISTA ODOTTAESSA (vol.6)

    Uusi yli kolmikymppinen ensiodottaja ilmoittautuu! Viikkoja olisi nyt 14+3 eli la 2.5.2010 (Kätilöopisto). Nyt ekan ultran jälkeen tämä alkaa tuntua ihan todelliselta. :D
  7. K

    <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 11/09 <3

    Uusi ilmoittautuu mukaan! Tänään oli ensimmäinen ultra ja kaikki oli hyvin. Kaveri olikin vain jo vanhempi kuin kuviteltiin. Aamulla olin siis vielä 11+5 ja nyt 14+3! Eli laskettu aika olisi 2.5.2010 ja paikka Kätilöopisto. Ensimmäistä odotellaan. Huomenna haen possupiikin ja viikonloppuna on...

Yhteistyössä