Hakutulokset

  1. perhonen3

    kokemuksia höyrymopista.. ts suositelkaa jotakin hyvää

    haluaisin myös tietää :wave:
  2. perhonen3

    *KAIPAATKO SEURAA/YSTÄVIÄ* pinoa tähän, laita ikäsi ja mistäpäin suomea olet

    Kotkasta :) täällä venäläinen-suomalainen 25v. äiti (13v. asun suomessa), toinen tyttö tulossa maanantaina, olen naimisissa. Etsin suomalaisia kavereita (esim. puistoon), suomalaisia, koska ei ole täällä semmosia mulla, ja pelkän että suomen kieli huonenee kun ei puhu sitä :confused: Olen...
  3. perhonen3

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Toukokuussa **** (Päivityspyynnöt yksityisviestillä, kiitos!)

    no niin =) kävin ultrassa perjantaina rv20+6, lupasivat tytön. 370g oli tyttönen, toinen tyttö tulossa meille.
  4. perhonen3

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Maaliskuussa **** (Päivityspyynnöt yksityisviestillä,kiitos!)

    roosamaria 69 ei ollut minulla. Mut hengästyn helposti, kaupoissa en jaksa kävellä, heti jonnekin täyty istua. (ensimmäisella raskaudella ei ollut sellaista)
  5. perhonen3

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Maaliskuussa **** (Päivityspyynnöt yksityisviestillä,kiitos!)

    suosittelen kaikkille deodorantia Bats apteekista, minä ainakin olen onnellinen kun löysin sen =) :D http://www.nettiterveyskauppa.com/images/bats1_0805_d37.jpg <---- kuva täällä ei tuoksu ja hiki ei haisee, ei valu, nyt kun olen raskaana hiki valuu hullusti. ja se sopi herkäihoisille...
  6. perhonen3

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Maaliskuussa **** (Päivityspyynnöt yksityisviestillä,kiitos!)

    MaybeSomeday :hug: kyllä kaikki tule olemaan hyviin mullakin lapsen sydän löi 150 mistä te saatte trisomiariskiluvun?
  7. perhonen3

    Kattooko joku tuota venäläästä Nannya?

    =) minä katon, toki kuntelen venäjän kielellä. Huomasin että käännös on tosi surkea, ei ole yhtään hauska, kun venäjän kielellä. monia sanoja ei edes käännettään
  8. perhonen3

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Maaliskuussa **** (Päivityspyynnöt yksityisviestillä,kiitos!)

    Onko täällä muita joille tulossa toinen sektio? Onko mahdollista että entinen haava repeä? :| ei tullut mielleen puhua tästä neuvolassa.
  9. perhonen3

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Maaliskuussa **** (Päivityspyynnöt yksityisviestillä,kiitos!)

    kiitos! vähän arvelin :) kun kuulin että meijän sairala nimetin jossain koks.
  10. perhonen3

    Lapsen pituus 119cm, välikausipuku 116cm. Jääköhän pian pieneksi?

    mulla tyttö 4v. 101cm pituus ja haalari on 116cm kokoa
  11. perhonen3

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Maaliskuussa **** (Päivityspyynnöt yksityisviestillä,kiitos!)

    onko monia kuka ei ota rokotuksen? minä en ota
  12. perhonen3

    Kamalat alaselkäkivut!

    mullakin on alaselkä kipeä, ja lääkäri sanoi käy ulkona :( mä sanoi että se pahentaa kipua, hän ei sanonut mitään. olen rv 14
  13. perhonen3

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Maaliskuussa **** (Päivityspyynnöt yksityisviestillä,kiitos!)

    Voiko rv15 tuntea lapsen liikettä jo? :) Luin että vasta rv18.
  14. perhonen3

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Maaliskuussa **** (Päivityspyynnöt yksityisviestillä,kiitos!)

    minä en osa muuten laskea noi rv- päivät. :( kiskii:n kanssa meillä on samat viikot menossa.
  15. perhonen3

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Maaliskuussa **** (Päivityspyynnöt yksityisviestillä,kiitos!)

    Kiitos =) mekin kävimme ultrassa, kaikki oli hyviin, odotan innolla toista ultraa (30.04), sitten varmaan nähdään kuka siellä on mahdollisesti :), toivottavasti poika :D. Mitä tarkoittaa nimien jälkein, laskettu aika, entä sitten jotkut kirjaimet esim. koks?
  16. perhonen3

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Maaliskuussa **** (Päivityspyynnöt yksityisviestillä,kiitos!)

    Moi! :wave: Saanko liittyä teihin =) Mulla on laskettu aika 11.09.2010, ja sektio tule. Toinen lapsi tulossa. :flower: =)
  17. perhonen3

    Auttakaa keksimään toinen nimi näille etunimille :)

    tommonen kukka siis LILIA

Yhteistyössä