Hakutulokset

  1. Z

    Nyt tulis ilmoitus että tietoliikenneongelmien takia kaupat ja kioskit on huomenna ja sunnuntaina kiinni.

    Pärjättäis viikonlopun yli, sillä kävin just tänään kaupassa :)
  2. Z

    Päivän lounaanne

    Kinkkusalaatti, jälkkäriksi mandariini
  3. Z

    Munavoi

    Hellapoliisi - Munavoi
  4. Z

    millainen kalevalakoru sopii mielestäsi miehelle?

    Ostin mun miehelle viime jouluna Väinö rannekorun ja kaulaketjun
  5. Z

    Minkäs ikäisiä lapsia teillä on? :)

    22v, 19 v, 16 v ja 2 x 12v
  6. Z

    Onko sinulla tosi hyvä pata uuniruokien valmistukseen?

    Meillä on myös tuo Sarpanevan pata, mies on saanut sen työnantajalta joululahjana. Aivan mahtava pata, ja paljon käytetään.
  7. Z

    Paljonko otatte d-vitamiinia päivittäin?

    Minä ja mies 100 ja lapset 50
  8. Z

    Maksatko jokaiselle lapsellesi ajokortin,jos et niin miksi et?

    Me olemme maksaneet kahden lapsen mopo- ja ajokortit, ja aiotaan maksaa kahdelle kolmesta nuorimmaisesta. Nuorin lapsi ei tule koskaan saamaan ajokorttia.
  9. Z

    S-ryhmä vai K-kauppa?

    Tein aikoinaan laskelmia, kummassa kannattaa tehdä ostoksia, ja vaaka kallistui Lidlin puoleen, ostokset tuli halvemmaksi vaikka vertailussa oli mukana S-ketjun 5 % bonus. Toivoisinkin Suomeen enemmän ulkomaisia kauppaketjuja, saatais kilpailijoita noille kahdelle suurelle :) Bensa täällä...
  10. Z

    S-ryhmä vai K-kauppa?

    S-market, siksi, että se on Lidlin vieressä, ja haen Ässästä ne mitä Lidlistä ei saa.
  11. Z

    Oletko tyytyväinen kotisi sisustukseen nyt?

    Pääsääntöisesti olen, olohuoneeseen kaipaisin uutta vitriiniä ja yläkerran aula kaipaa jotain, mutta en oo vielä keksinyt mitä...
  12. Z

    Mitä tekisit toisin, jos olisit nyt 20-vuotias?

    Ihan kuin minä ;)
  13. Z

    isovanhemmista...

    Käytössä lapsilla Sirkka-mumma ja Raili-mumma, Eino-paappa ja Juhani-paappa, yksinkertaista ja selkeää
  14. Z

    Tuetut lomat

    Ihanaa lomaa teille !
  15. Z

    Tuetut lomat

    Me ollaan oltu muutamana talvena Vuokatissa, ja ohjelmaa oli mm. lumenveistoa, alueeseen tutustuminen kävellen, pulkkamäkeä, hiihtokoulua, moottorikelkka-ajelua, trampoliinihyppelyä, pallopelejä yms. eli laidasta laitaan. Ohjelma on kyllä aina ollut mukana kun kirje loman myöntävältä taholta on...
  16. Z

    Nyt kasataan joulupöytä,

    Aamulla: riisipuuro ja luumukiisseli Joulupöydässä: kinkku kinkunliemi, ilman suurustuksia tms. :) keitetyt perunat itsetehty lanttulaatikko itsetehty porkkanalaatikko Saarioisten äitien maksalaatikko hernemuhennos graavi siikaa kylmäsavulohta sillikaviaari rosolli...
  17. Z

    Yks jännä juttu Salkkareissa

    ja mä... :( nyt mun elämä on ihan pilalla, kun selvis ettei ookaan
  18. Z

    Joko on talvirenkaat alla?

    eilen vaihdettiin molempiin autoihin
  19. Z

    Eräs mamma teki pikkulapselleen facebook tunnuksen

    Facebookin 13 v ikäraja on suositus, ei oo mitään tekemistä laittomuuden kanssa... Vastaus aloittajan aiheeseen, kukin tyylillään....
  20. Z

    Annatko miehesti juoda 6-pack kerralla?

    Kyllä saa mies juoda vaikka sen 6-päckin kaljaa ilman mun lupaa, jos haluaa juoda. Ei sekään rajoita mun juomistani. Aikuisia ihmisiähän tässä ollaan, ei tarvi holhota toisiaan. :) Itse asiassa mä jopa roudasin sille kaljaa Virosta :)

Yhteistyössä