Hakutulokset

  1. S

    ~Elokuun pikkuiset elokuussa. ~ Tämä on MEIDÄN kuumme!!~

    8.8. klo 3:57 näki pikkuinen prinsessamme päivänvalon (tai sairaalan loisteputket lähinnä :D), painoa 3180g ja pituutta 50cm. Synnytys meni hyvin ja kaikki on muutenkin erinomaisesti. Kiltti pikkunen paketti. Viikoilla 40+3 syntyi. Synnytyskertomus heti perään. Esimmäinen supistus tuli klo...
  2. S

    ~**Elokuun mussukat MAALISKUUSSA**~

    Lähetin pyynnön saada liittyä fb ryhmään =) Saa sitten hyväksyä Minna nimisen ihmisen sinne =)
  3. S

    ~**Elokuun mussukat MAALISKUUSSA**~

    Omaan napaan nopeesti... Eilen oli rakenneultra. Mun poikaolon voi vaihtaa nyt sitten tyttölupaukseksi :D. Eli täysin väärin olen olettanu... Taloudellisesti on nyt helppoa sitten, ei tartte mennä ostamaan yhtään mitään jos siltä tuntuu. Kaikkihan meillä on jo tytölle valmiina. Muuten kaikki...
  4. S

    ~**Elokuun mussukat MAALISKUUSSA**~

    schnappy Sulla on vielä niin pienet viikot, että älä huolestu turhaan. Monilla aktiivisemmin kirjottavilla on vaan jo viikkoja muutama enemmän ja siksi liikkeet tuntuvat selkeemmin. Ja painosta, niin mun paino ei oo vielä noussu ollenkaan, terkkakin sano että vasta rv20 jälkeen pitää ruveta...
  5. S

    ~**Elokuun mussukat MAALISKUUSSA**~

    Ihania masukuvia <3 Mulla ei oo vielä ollenkaan noin iso masu kuin muilla. Mutta kerkeehän tuo kasvaa, olin kyllä tuosta esikosta ihan pallo loppujen lopuksi. Tänään on sitten raskauden puoliväli, aika on menny maailman nopeiten, enkä voi edes käsittää että puolväli tuli jo. Maanantaina...
  6. S

    ~**Elokuun mussukat MAALISKUUSSA**~

    Esikosta mulla rupes tuntumaan liikkeet vasta puolen välin jälkeen, joten eipä esikoista odottavilla vielä kiirus ole niitä tuntea =) Ite oon nyt tuntenu kolmisen viikkoa liikkeet. Kun pysähdyn päivisin taikka iltaisin sohvalle rötväämään, ni johan rupee Nuutti paukuttamaan masussa. Mulla ja...
  7. S

    **Elokuun elohiiret HELMIKUUSSA**

    Tulin vaan poksumaan =) Saara09 + Nuuttiasukki rv 17+0
  8. S

    **Elokuun elohiiret HELMIKUUSSA**

    nti: Ei ne siellä neuvolassa oikeen mitään tee.... Samaa se on loppuun saakka, pissa, verenpaine, paino, sydänäänet, toisinaan hb toisinaan ei. Toi sf-mittahan katotaan sitten vasta joskus puolen välin jälkeen joka kerta. Sitten siellä voi jutskata jotain jos haluaa. Sitten se on niin...
  9. S

    **Elokuun elohiiret HELMIKUUSSA**

    Muutamassa päivässä oli tullu monta monta sivua luettavaa. majj Kyselit että mimmonen raskaus nyt on kun epäilen poikaa. Niin tosta tytöstä oksensin ympärivuorokauden 16 viikolle saakka. Nyt oon oksentanu koko raskauden aikana tasan kaks kertaa ja toinenkin niistä johtu vissiin huoltsikalta...
  10. S

    **Elokuun elohiiret HELMIKUUSSA**

    Vauvan vaatteet on visusti vielä laatikoissa. Ja jos poika tulee, niin suurinosa jääkin laatikkoon.. tai no ei jää laatikkoon, koska sitten lähtee myyntiin kaikki mitkä ei pojalle sovi. Varmaan reippaasti rv 30 jälkeen rupeen kattomaan niitä vaatteita pesuun jne. Mutta kuitenkaan ennen...
  11. S

    ** Elokuiset elohiiret tammikuun tuiskeessa **

    Tuntuu kummalliselta ohjeelta että vauvaa ei missään nimessä saisi ottaa viereen nukkumaan. Mä olin ihan varma että käänny esikon päälle jne, mutta sairaalassa kun laittoivat viereen, niin sanoivat että jos en ole kännissä, huumeiden vaikutuksen alaisena tai lääkittynä, ni en käänny päälle. Ja...
  12. S

    ** Elokuiset elohiiret tammikuun tuiskeessa **

    Miuski00 SULLA MENI VARMAAN OHI, VAIKKA KIRJOTIN KILJUVAN PUNAISELLA JA ISOLLA. LAITATKO MULLE POIKAOLO. Ei siis haittaa vaikka on menny ohi =) Voinhan aina kirjottaa uudestaan :D
  13. S

    ** Elokuiset elohiiret tammikuun tuiskeessa **

    johnu :hug: Vakuutusta meillä ei ole esikoisellakaan, hyvin on pärjätty ilman vaikka on ollu maitoallergiaa sekä korvien putkitusta. Kaikki on hoitunu kunnallisella puolella loistavasti ja ilman jonotuksia. Joten tuskin siis otetaan nytkään. Ehkä jos asuttais Helsingissä tai muussa isossa...
  14. S

    ** Elokuiset elohiiret tammikuun tuiskeessa **

    Hirmusti tekstiä tulee päivässä :D argentinos :hug: Nyt oon ollu kohta kaks vuotta jo kotona, mutta töissä oon myyjänä kodinkone/viihde-elekroniikkamyymälässä. Mä syön raskaus ja imetys multivitaa. Siviilisääty: Naimisissa nyt puoltoista vuotta. Täällä ei päivään kuulu sen...
  15. S

    ** Elokuiset elohiiret tammikuun tuiskeessa **

    Toiveilija Onko mahdollista että ovulaatio on ollut myöhemmin? Vai onko sulla ollu tosi säännöllinen kierto? Valitettavasti sehän voi olla kummin vaan, hedelmöittyny myöhemmin taikka sitten on keskeytyny jo. Mutta valitettavaa on odottaa aina viikko eteenpäin. Itellä kävi vielä km:n aikana niin...
  16. S

    ** Elokuiset elohiiret tammikuun tuiskeessa **

    Np-ultrassa käyty. Kaikki oli just niinku pitääkin. Niskaturvotus oli 1mm, eli normaali. Nyt odotellaan pari viikkoa sitä verikoeseulan tulosta. Vaavi oli tosi liikkuvainen, ei meinannu pysyä paikallaan millään, ja sitten kun kävi nukkumaan, niin kävi ihan väärinpäin, ettei vaan täti saanu...
  17. S

    ** Elokuiset elohiiret tammikuun tuiskeessa **

    Mulla on kyllä seuraava neuvola käynti 1.2. Eli samanlailla kun esikoisesta nyt alkuun 1kk välein. Sillon on neuvolalääkäri, jääkö se sulta väliin kokonaan vai? Hassu ilma, vettä sataa ja plussaa on pihalla. Harmi vaan tuo tuuli. Tapaamisesta sen verran, että valitettavasti en jaksa lähteä...
  18. S

    ** Elokuiset elohiiret tammikuun tuiskeessa **

    Miuski Vaihdatko mulle synnytyssairaalaksi VAS? Kiitos =) Mulla oli eka neuvola viime tiistaina. Terkka kuunteli sydänäänetkin vaikka viikkoja oli 9+4. Kysy että pelästytäänkö kauheesti jos ei kuulu. Sanoin että ei, ni kuunteli sitten. Ja hyvin kuulu. Syke oli 178 =) Mä en nyt kerenny...
  19. S

    ** Elokuiset elohiiret tammikuun tuiskeessa **

    Kiitos Miuski uudesta pinosta. Vuodenvaihde meni nopeesti muuttaessa. Enkä väsymykseltäni jaksanut edes valvoa puolille öin, vaan 23:30 oli pakko mennä nukkumaan, kun kävelin jo pitkin kämppää silmät kiinni. Mun pyynnöstä käytiin jo raketitkin ampumassa puol ykstoista, että näin edes meijän...
  20. S

    Elokuiset Elohiiret 2011 **joulukuu**

    Olipas joulunaikana tullu paljon tekstiä. Ite en oo juuri konetta edes avannu joulun aikoihin. Joulu meni tosi hyvin, ruokakin maistu yllättävän hyvin ja jotenkin pahoinvointia ei paljon ollu kun koko jouluaaton mässytin jotain :D Eilen ja tänä aamuna en muutenkaan ole ottanu Primperania...

Yhteistyössä