Hakutulokset

  1. M

    Olenko huono äiti?

    En ole täysin työttömännä vaan käyn tekemässä sijaisuuksia. Siksi tyttö on hoidossa ja osaksi myös siksi pidän paikkaa et jos sen luovuttaa niin sitä ei helpolla saa uudestaan. HOitopaikat kun ovat täällä kiven alla. En tarkoittanut sitä että se tekisi minusta huonon äidin että käyn töissä...
  2. M

    Olenko huono äiti?

    Kiitoksia kaikille ihanista ja kannustavista vastauksista :hug: työmatkat eivät olisi pitkät. Jos puolelta lähtee kotoa niin hyvin kerkeää viedä tytön hoitoon ja töissäkin on jo ajoissa. Tuo on Oppa mitä sanoit on varmasti ihan tosi. Tyttö kun kasvaa niin menotkin kasvaa. Meillä ei tällä...
  3. M

    Olenko huono äiti?

    Olenko huono äiti kun edes ajattele töihin lähemistä missä on 10 tunnin työvuorot??? Olen siis yksinhuoltaja 2v 7kk lapselle. Töitä olisi siis 10 tuntia päivässä ja 3-4 päivää viikossa. eli siis tällä viikolla kolme ja seuraavalla viikolla neljä päivää. Nämä työpäivät eivät olisi peräkkäisiä...
  4. M

    Olenko huono äiti?

    Olenko huono äiti kun edes ajattele töihin lähemistä missä on 10 tunnin työvuorot??? Olen siis yksinhuoltaja 2v 7kk lapselle. Töitä olisi siis 10 tuntia päivässä ja 3-4 päivää viikossa. eli siis tällä viikolla kolme ja seuraavalla viikolla neljä päivää. Nämä työpäivät eivät olisi peräkkäisiä...
  5. M

    2v hoidon aloittaminen tuskaa

    Heippa pitkästä aikaa :wave: Meillä joululomilta palattu ja hoidossa kuljettu nyt pari viikkoa. Ensimmäinen viikko oli kauheaa itkua ja hokemista ettei halua hoitoon :( Aloin jo itse ajatella että otan tytön pois hoidosta ja jään hänen kanssa vielä kotiin joksikin aikaa kunnes...
  6. M

    2v hoidon aloittaminen tuskaa

    Kiitos suzyco ja kisu vastauksista. Hoitotäti on sanonut päivän menevän hyvin ja tytön osallistuvan kaikkeen mukaan mitä touhuilevat, ainoastaan ulkoa sisälle meno on hankalaa ja siinä tulee itku. Hoitotäti on jo "vanha" eläkeikä lähestyy muutaman vuoden päästä muuta en osaa vielä tätistä...
  7. M

    2v hoidon aloittaminen tuskaa

    Kertokaa ystävät rakkaat neuvoja tai muuten vain kommenttia ja mielipiteitä. Tää tilanne on niin raskas että en enää tiiä mitä pitäisi tehdä. Meillä on sellanen tilanne, et oon yksinhuoltaja 2v2kk tytölle. Pari viikkoa sitten aloitin työt ja tyttö siis meni perhepäivähoitajalle. Tytöllä on 3-4...

Yhteistyössä