Hakutulokset

  1. V

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Syyskuussa **** (Päivityspyynnöt YV:llä, kiitos!) 8 vauvaa syntynyt!

    jälleen uusia vauvoja syntynyt,ONNEA kaikille nyytin saaneille:flower: pikaisesti kerron synnytyksen kulusta.. 3.9 suppareita aika tasasesti ja aika napakoita/kipeitä.menimme synnärille,suoraan käyrään ja ilokaasua kaveriksi. yö meni supistellessa miten sattuu,lääkäri sanoi 4.9 aamulla että...
  2. V

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Syyskuussa **** (Päivityspyynnöt YV:llä, kiitos!) 8 vauvaa syntynyt!

    onnea kaikille vauvan saaneille!!:flower: meillekin syntyi terve tyttö 6.9 3890kg 51,5cm palaan myöhemmin kertomaan lisää..:)
  3. V

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Syyskuussa **** (Päivityspyynnöt YV:llä, kiitos!) 8 vauvaa syntynyt!

    täällä yhtenä yhä. mielettömän väsynyt,asiolla piti käydä ja nyt pakko mennä nukkumaan|O alkaa masentamaan tämä oma tila:'( flunssakaan ei ole hellittänyt kokonaan..:snotty: ny ei vain jaksa,yhtään mitään:( tsemppiä teille muille mammoille:hug: tää poistuu takavasemmalle petin pohjalle...
  4. V

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Syyskuussa **** (Päivityspyynnöt YV:llä, kiitos!) 8 vauvaa syntynyt!

    neuvolassa käyty ja vaavilla kaikki ok,kuin myös minulla,jos ei polvee lasketa mukaan. polvi kipee yhä,ehkä pikkasen lievempi kipu verraten eilisiin tuntemuksiin. rankkaa on kyllä kökkästä keppien kanssa,kun oli muutenkin vaikeeta liikkuminen,näillä viikoilla.polven iso tuki oltava koko...
  5. V

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Syyskuussa **** (Päivityspyynnöt YV:llä, kiitos!) 8 vauvaa syntynyt!

    kaikki ovatkin täällä..:) meillä sattui tapaturma... olin koiran kanssa pihalla ja puhuin mieheni kanssa puhelimessa.yhtäkkiä koirani juoksi suoraan polveeni kovalla vauhdilla,minä kaaduin maahan ja huusin kuin päätä leikattais. polvilumpio teki aikamoisen liikkeen,mikä ei sille ole...
  6. V

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Elokuussa **** (Päivityspyynnöt yksityisviestillä, kiitos!) 1 vauva syntynyt!

    meillä sattui tapaturma... olin koiran kanssa pihalla ja puhuin mieheni kanssa puhelimessa.yhtäkkiä koirani juoksi suoraan polveeni kovalla vauhdilla,minä kaaduin maahan ja huusin kuin päätä leikattais. polvilumpio teki aikamoisen liikkeen,mikä ei sille ole normaalia. puhelin lensi metrin...
  7. V

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Elokuussa **** (Päivityspyynnöt yksityisviestillä, kiitos!) 1 vauva syntynyt!

    huomenta kaikille:flower: flunssa alkaa olla takanapäin,jäljellä pientä yskää.yöllä ollu pakkasta,aika pirtsakka ilma ulkona,aurinkokin paistaa=) meillä ei muutoksia olossa,suppareita tulee milloin tulee,lohduttavaa on se että niitä tulee joka päivä suhti tasaisesti.joten kaipa siellä...
  8. V

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Elokuussa **** (Päivityspyynnöt yksityisviestillä, kiitos!) 1 vauva syntynyt!

    homeopatiaa ja luontaistuotteita olen aina käyttänyt luontaistuotteita((vitamiinit,epat ym lapsille ja koko perheelle) nyt vain tulin kysyneeksi että onko apuja ja rohtoja maidon nousuun ja eritykseen.ekaa kertaa siis mulla kokeilussa nämä tuotteet. tee on tosiaan mamma-teen nimellä ja...
  9. V

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Elokuussa **** (Päivityspyynnöt yksityisviestillä, kiitos!) 1 vauva syntynyt!

    täällä taas, yhtenä kappaleena:( tänään alkaa häätö:D jos jaksaa ässää harrastaa,flunssa on alkanut painua alemmas keuhkoon,mutta en usko että on vakavaa. tänään on paineen tunnetta alapäässä,enemmän kuin normaalisti on ollut..josko se enteilisi jotain..=) imetyksestä täällä...
  10. V

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Elokuussa **** (Päivityspyynnöt yksityisviestillä, kiitos!) 1 vauva syntynyt!

    huomenta, ONNEA SEAWIND:flower: täällä kovan flunssan kourissa oltu jo pari päivää:snotty: toissa yönä en nukkunut silmän täyttä,nenä niin tukossa ja tavaraa valui neukusta kuin vettä hanasta:snotty:nyt neukku tukossa,välillä jopa aukee neukku jotta voi sitäkin kautta hengittää.kurkku,nielu...
  11. V

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Elokuussa **** (Päivityspyynnöt yksityisviestillä, kiitos!) 1 vauva syntynyt!

    no nyt vasta taudin sain! ihan kauhea flunssa (tai allergiaoire).:snotty:järkky nuha,kurkku tai oikeastaan nielu kipeyty tosta vain! tämäpä tästä enää puuttui... :| toivottavasti tää tauti menee PIAN ohi. pulsatilla on homeopaattista hoitoa,siis monimuotoista hoitoa,mutta minä otin sen maidon...
  12. V

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Elokuussa **** (Päivityspyynnöt yksityisviestillä, kiitos!) 1 vauva syntynyt!

    moi mammat tänään oli siis neuvola.kaikki oli niin hyvin kuin vain voi olla,kuulemma.limatulpasta sanoi sen verran että kun se on irronnut,viikon sisällä pitäs vauvan syntyä(nyrkkisääntö).millasia kokemuksia teillä? mun tulppa lienee paikoillaan,pienen pieniä rippeitä olen nähnyt vessassa...
  13. V

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Elokuussa **** (Päivityspyynnöt yksityisviestillä, kiitos!) 1 vauva syntynyt!

    uusinta unien jälkeen täällä taas: /:wave: tunteista ne kyllä heittelee ja v***tus aika yleinen nykypäivinä:ashamed: eikä sille näy mahtavan mitään. ja tympii kaikki tekeminen ja oleminen,mikään ei innosta:| haluisin vaavin jo syliin,pääsis ulkoilemaan kunnolla vaavin kanssa jne.jotenkin vain...
  14. V

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Elokuussa **** (Päivityspyynnöt yksityisviestillä, kiitos!) 1 vauva syntynyt!

    ONNEA PONI:flower: täällä kärvistellään päivittäisten supparien kanssa..pikkasen,sillon tällöin tulee limatulppaa vessassa käynnin yhteydessä.ei siis mitään hälyyttävää. huomasin myös laittaneeni viikot väärin tuolla aikaisemmassa kirjoituksessani..jos laskin oikein,nyt on siis 39+2 uudet...
  15. V

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Elokuussa **** (Päivityspyynnöt yksityisviestillä, kiitos!) 1 vauva syntynyt!

    täällä taas,ja kovasti sapettaa :kieh: tämän päivän supistellut ihan vähän väliä :kieh: hermot menee,kun ei ole oikein mitään saanut aikaseksi tehtyä :( nyt voisin kuvitella tämän olevan "alkusoittoa" :p mutta,en usko kuitenkaan,mun kohdalla,se antaa odotuttaa... :/ niin kuin aina...
  16. V

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Elokuussa **** (Päivityspyynnöt yksityisviestillä, kiitos!) 1 vauva syntynyt!

    ONNEA Y & K vauvvoista! :flower: lätäkkö mulla on tuuletin jalkopäässä puhaltamassa,en saa nukutuksi ilman tuuletinta, kun kuumottaa jalkoja.mies palelee vieressä,toisinaan :/ ei sulla tod näk ole suonikohjuja,jos et näe jaloissasi sellasia paksuja verisuonia pakkautuneena..tjs. itsellä ei...
  17. V

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Elokuussa **** (Päivityspyynnöt yksityisviestillä, kiitos!) 1 vauva syntynyt!

    ONNEA ANSKULILLE JA PERHEELLESI :flower: :flower: eilen luuttusin lattioita ja pyyhin pölyjä..--->supisteluja tuli illan mittaan muutamia ja siihen ne sitte jäiki :( olisin jo niin valmis..enempi selkään sattui koko touhu. toissapäivänä kävin neuvolassa,kaikki hyvin,maha oli kuulemma...
  18. V

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Elokuussa **** (Päivityspyynnöt yksityisviestillä, kiitos!) 1 vauva syntynyt!

    hello! täällä väsymys alkaa olla aikamoista,vaikka nukunkin aika hyvät yöunet(1-2 kert herään vessaan).miltei joka päivä päiväunet on koisittava,paitsi tänään. harjoitus suppareita tulee päivittäin,vaihtelevasti,väliin enempi,väliin vähempi.olisin valmis jo luopumaan masustani,ja ottamaan...
  19. V

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Elokuussa **** (Päivityspyynnöt yksityisviestillä, kiitos!) 1 vauva syntynyt!

    haissan kaikille!eikös ollutkin aika ihana herätä näin viileeseen ilmaan,eikä aurinkoa näy =) :wave: meilla 21 astetta ulkona JEE. emuliakaun kauniin peiton olet tehnyt! kelpais mullekkin =) mutten ole juurikaan käsityöihmisiä :( eilen oli ÄP ja typyllä oli kaikki hyvin.painoarvio oli...

Yhteistyössä