Hakutulokset

  1. R

    ~LOKAKUUN lapset **2010** kesäkuussa <3~

    Heippa kaikille! Eipä ole taas tullut kirjoitettua, vaikka olen muuten tätä ketjua lueskellut lähes päivittäin. Esikoisenkin kohdalla taustailin, kunnes vauvat olivat syntyneet ja keskustelu siirtyi suljetun kerhon puolelle. Taustailu johtui omasta saamattomuudesta ja varmaan myös siitä, että...
  2. R

    ~LOKAKUUN lapset **2010** kesäkuussa <3~

    Ai niin. Tänään 20+0 :heart: -Räiskä-
  3. R

    ~LOKAKUUN lapset **2010** kesäkuussa <3~

    Heippa kaikille! Ois niin paljon kommentoitavaa, että mistähän sitä aloittaisi. Esikoinen meni mummulaan niin paremmin ehtii olla koneellakin. Äitiyspakkaus. Ei oteta sitä, kun viime vuonna otettiin. Mun onneksi tykkään siitä viimevuotisesta enemmän kuin tämänvuotisesta, toisin kuin monet...
  4. R

    ~LOKAKUUN lapset **2010** kesäkuussa <3~

    Heippa kaikille! Olen jo jonkin aikaa lueskellut juttujanne, nyt ajattelin liittyä keskusteluun mukaan. Odotan toista lasta LA 31.10. Esikoinen syntyi viime elokuussa. Raskaus on edennyt hyvin. Alussa oli enemmän pahoinvointia kuin esikoista odottaessani. Selkä on myös kenkkuillut välillä...
  5. R

    *ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009*

    Hei! Täällä myös yksi taustailija ilmoittautuu. Olen lueskellut näitä juttuja kohta vuoden päivät, mutta en vaan oo saanu aikaiseksi kirjoittaa. Aion parantaa tapani. Poikani syntyi 25.8. Voisko joku lähettää mullekin sen salasanan? Kiitos.

Yhteistyössä