Hakutulokset

  1. T

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Syyskuussa **** (Päivityspyynnöt YV:llä, kiitos!)

    Heippa hei!!! Voisin kanssa siirtyä tälle puolelle =) eli meillä tyty syntyi 12.9 (40+4) painoa 3360g ja 48cm !!! Kaikki meni nopeasti ja hyvin. Keskiviikkona päästiin kotiin,tai minä lähdin tiistaina mutta vauva joutui olemaan tarkkailun puolella vielä keskiviikkoon. Jouui sinne su-ma...
  2. T

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Syyskuussa **** (Päivityspyynnöt YV:llä, kiitos!) 8 vauvaa syntynyt!

    Tulin ilmoittamaan että meille syntyi pieni tyttö 12.9 (40+5) klo 00.26 painoa oli 3360g ja pituutta 48cm py 33,5cm!!! tytöllä paljon mustaa tukkaa... <3 synnytys nopea ja kokemuksena hyvä :) kirjoitain kertomuksen myöhemmin :) tyyty ja prinsessa 8vrk <3 onnea kaikille vauvan saaneille ja...
  3. T

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Syyskuussa **** (Päivityspyynnöt YV:llä, kiitos!) 8 vauvaa syntynyt!

    Moikka kaikille!!! Tämä uusi sivu on vähän takkuillut en ole päässyt kirjautumaan. Mutta nyt siis pääsin... MILJOONASTI ONNEA KAIKILLE VAUVAN SYLIIN SAANEILLE :) ON: Täällä ollaan yhdessä kasassa ja varmasti yli lasketun,mikä on huomena. Vaikka saikulla ollaankin oltu supistuksista...
  4. T

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Elokuussa **** (Päivityspyynnöt yksityisviestillä, kiitos!) 1 vauva syntynyt!

    Heips kaikille!! Täällä äippäpoli käynti takana ja kaikki ok. Vauva edelleen vähän pikkuinen 2,5kg mutta voi hyvin. Ainut että lapsivettä kai ihan normin alarajassa joten siitä nyt sitten ensiviikolla uudestaan tutkimuksiin. Tiä sit mitä jos se vaan vähenee.. hoh.. no siitä taas viisaampi...
  5. T

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Elokuussa **** (Päivityspyynnöt yksityisviestillä, kiitos!) 1 vauva syntynyt!

    Piti tuosta paino asiasta sanoa... se on kumma juttu,että jollain lähtee ja jollain ei. Itselle tuli esikosta 20kg kun olin liikkunut edlliset 3vuotta täysin joka viikko 5-6kertaa jne... Sit jouduin lopettamaan koska kohdunkaula pehmeni 28viikolla. No kun esikoinen syntyi niin ei ne kilot...
  6. T

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Elokuussa **** (Päivityspyynnöt yksityisviestillä, kiitos!) 1 vauva syntynyt!

    Moikka moi!!! Täälä odotellaan huomista äippäpolilla käyntiä...saas nähdä mitä siellä on ja näkyy =) Oma olo on muuten hyvä mutta vauva jo aikas alhaalla ja todella painaa alapäähän sekä peräpäähän :D ja ne kuuluisat vihlonnat on täällä ja todellakin on mukavia :laugh: no mutta nekin...
  7. T

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Elokuussa **** (Päivityspyynnöt yksityisviestillä, kiitos!) 1 vauva syntynyt!

    emulia: Onnea miljoonasti vauvasta :heart: oih...nyt niitä alkaa sateleen =) toivottavasti pääsette huomenna osastolle!! miita1969: Mulla oli tarjonta ultra viikolla 33+2 ja pieni mahassa painoi 1,5-1,6kg. Iseäni asisa jäi häiritsemään niin paljon että sain uuden ultran ja se on huomenna...
  8. T

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Elokuussa **** (Päivityspyynnöt yksityisviestillä, kiitos!) 1 vauva syntynyt!

    Lara: Nyt vaan rauhassa otat vielä hetken.. mutta eipä sille mittään voi jos tuleee :heart: Jos olisi sen kaksi kiloa niin olisi ihan ok painoinen... On: Täällä tänään jokin pora porannut tosella syvälle tuonne häpyluuhun niin että meinannut jalat lähteä alta muutaman kerran. jestas.. no...
  9. T

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Heinäkuussa **** (Päivityspyynnöt yksityisviestillä, kiitos!)

    smur-ffi ok... mä olen tästä ollut saikulla jo 20 viikosta supistelujen ja kohdunkaulan pehmenemisen vuoksi. JOo,en käyristä ymmärrä mittään mutta sitä neuvolantäti ajoi takaa että täytyy katsoa että kasvaa...ettei käy niin et kasvu loppuu. Naapurissani oli tälläinen tapaus muutama vuosi sitten...
  10. T

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Heinäkuussa **** (Päivityspyynnöt yksityisviestillä, kiitos!)

    smur-ffi joo,no ei ole iso sielläkään masussa. Odottelen nyt milloin kutsu tulisi ,toivottavasti ei menisi kamalan kauaa. Millä viikoilla sulla syntynyt lapset?? Mulla oli esikoinen normikokoinen täysiaikaisena joten tuntuu niin pieneltä kun ei olut edes alakäyrällä. toivottavasti on mittaus...
  11. T

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Heinäkuussa **** (Päivityspyynnöt yksityisviestillä, kiitos!)

    smur-ffi Mulla esikoinen leikattu juuri perätilan takia ja se ei ollut kamalaa. Jos niin sattuu käymään. MUtta oikea asia oli se,että siitä ulko käännöksestä. Vauvaa yritetään painamalla sada kääntymään oikein päin. Jollain onnistuu ja jollain ei. Kaverille tehtiin mutta vauva ei pysynyt...
  12. T

    ***ELOKUISET 2010*** HEINÄKUU !!! 14 Vauvaa syntynyt !

    ohho..ei näköjään osaa kirjoittaaaa :laugh: tyyty
  13. T

    ***ELOKUISET 2010*** HEINÄKUU !!! 14 Vauvaa syntynyt !

    Paljon onnea kaikille elokuulaisille!! Käyn täällä aina kurkkimassa syyskuulaisista ja nyt pisti silmään... [/b]jennik[b] Mulla esikko leikattu perätilan takia juuri koska en halunnut synnyttää alakautta. Mutta tuli tosta paino-arviosta mieleen että meillä sanottiin 38+6 että poika olisi...
  14. T

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Heinäkuussa **** (Päivityspyynnöt yksityisviestillä, kiitos!)

    Perätilasta: Mullahan esikoinen leikattiin perätilan takia. Ei mielestäni kamala toimenpide vaikka kylläkin aikansa kesti mulla ainakin palautua. Kääntö yritystä en olisi antanut tehdä,eikä mulle voitu tehdä syystä että lapsivettä oli tähän liian vähän. Mutta olen kuullut että jollain synnytys...
  15. T

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Heinäkuussa **** (Päivityspyynnöt yksityisviestillä, kiitos!)

    Moikka kaikille!! Lueskellut oon teijän jutut harvase päivä mutta on muka ollut niin kiire ettei ole kerennyt kirjoittelemaan =) Vaatteiden koosta: Mulla esikoinen oli 3,7kg ja 51cm ja vaatteet olivat alussa 50cm. 56cm olisi ollut liian isoja. Nyt tulokas on ollut ultrissa pikkuisempi...
  16. T

    Heinäkuun Hurmaajat Kesäkuussa (1. Hurmaaja syntynyt)

    Tulin tuolta syyskuulaista poikkeen ja osui silmään tuo Fiinukan juttu!! Fiinukka: Eli mulla käynyt samalla lailla esikoisen kanssa vuonna -06. Perätila todettiin viikolla 37+,kun kokoajan oli kaikki lääkärit ja neuvvolan täti sanonut pojan olevan rt(ja kuulemma nenäkin tuntui) ja...
  17. T

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Kesäkuussa **** (Päivityspyynnöt yksityisviestillä, kiitos!)

    Heippa kaikille!! Täällä ollaan lomalla ja menee kivasti. =) ON: Ihmettelin tuossa yksi päivä miksi sattuu lonkkiin...ennen kuin tajusin minä uuno että no varmaan tästä raskaudesta johtuu... voi jessus että oon urpo!! Supisteluja on jos liikkuu ja huhkii..rauhallisesti kuin on niin...
  18. T

    Heinäkuun Hurmaajat Kesäkuussa (1. Hurmaaja syntynyt)

    Poikkesin aamulla lukemaan teidän eloa ja ihmettä ja onneksi en turhaan :) [b]kepsukka:[b] Kiitos paljon tuosta sänky asiasta,en ollut ollenkaan huomannut =) Lähdimpä sängyn aamulla hakemaan ja sainkin vielä(ihan 2kpl oli tampereella) =) Tyyty + Kirppu 26+1
  19. T

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Kesäkuussa **** (Päivityspyynnöt yksityisviestillä, kiitos!)

    Kiitos taas Lahopää-Liisa uudesta pinosta!! Täällä odotellaan miehen kesälomaa ja yhdessä oloa. Kirjoitan paremmalla ajalla... =) Tyyty ja kirppu 25+6
  20. T

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Toukokuussa **** (Päivityspyynnöt yksityisviestillä, kiitos!)

    Moikka kaikille!! :flower: oli puhetta lapuista sairaalaan meillä täytetään netissä lappu,eli ei ole enään paperiversiota. Esikoisesta ei laitettu nimiä,enkä tiedä laitetaanko tästäkään. Saa nähdä... suonenvetoa on täälläkin ollut,mutta ei kamalasti ainakaan viä!! mahasta täällä...

Yhteistyössä