Hakutulokset

  1. V

    tilasin viime keväänä sen suoramarkkinointikiellon

    ja tää kesä on ollut järkyttävää aikaa!!! |O jo PELKÄSTÄÄN tänään kun kello on VASTA 11, mulle on soittanut VIISI puhelinmyyjää!!!!!!!!! |O työtäänhän ne vaan tekee, mutta kahdelle viimeselle jouduin iskeen luurin korvaan kun ne ei ymmärtäny puhetta!!! :headwall:
  2. V

    KUVAPINO upeista hääpuvuista & kihla-ja vihkisormusyhdistelmistä!!! =)

    mul on hääkuume :xmas:
  3. V

    kesäaika ja paljaat jalkapohjat kengissä

    no ei todellakaan mitään sukkia tarvii näillä helteillä pitää!!! jos joku sukkapoliisi käännyttää teidän lapsenne oveltaan, niin kertokaa niille et meille saa tulla ihan ympäri vuoden ilman sukkia -vaikka juhliinkin!! :D nimim.itse en käytä sukkia kun sydäntalvella toisinaan :D
  4. V

    jos sulle sanotaan VIIDEN AIKAAN niin miten te sen oletatte?

    kun mä sen koen et n.16.45-17.15. odottelen tässä vaan lasta isältään.. :whistle:
  5. V

    voi kerpele!!!!!!!!!

    |O |O |O yks tuttu kävi kääntään ton meidän talon päädyn traktorillaan kun laitetaan sieltä piha uusiksi. ei siinä muuta mut oli sit vetäny mun perunat, sipulit ja yhden kukkapenkin siinä samassa |O |O |O |O :'( :'( :'( :'(
  6. V

    saanen täten ilmoittaa, että jos mä olen läheskään samanlainen

    mä en VOI olla noin rasittava ja raskas :o kyllähän mä kiukkunen oon :xmas: ja usein katkera siitä et miehellä ei oo menkkoja ja jos se erehtyy valittaan jostain pikkujutusta niin pää räjähtää :xmas: :whistle: :ashamed: MUTTA mä en vaella kokoajan ympäriinsä, mä kuulen mitä mulle...
  7. V

    saanen täten ilmoittaa, että jos mä olen läheskään samanlainen

    menkkojen aikaan kun toi meidän juoksuinen narttu, niin mähän oon ihan kamala |O |O |O |O AARRGGHHH :xmas:
  8. V

    FrontierVille! Kysymyksiä.

    siis eikö niitä frontier jackin luona tehtyjä juttuja lasketa?! mul menossa se tehtävä et ruoki 5 lehmää, 4 sonnia ja 3 hevosta ja ainoostaan 3 naapurilla on heppa ja jackilla ainoa jonka pysty ruokkimaan, mut se ei ottanu sitä?! :o odottelen tässä sit 5 päivää et saan 3 heppaa ruokittua...
  9. V

    Onko kukaan "vierottanut" lastaan irti turvarievusta?

    meillä ipana jätti sen joskus 4,5v ikäsenä ja halus takas puolen vuoden tauon jälkeen kun näki sen... ja mä huono äiti annoin :xmas:
  10. V

    Harmittaa kun varakas anoppi ei anna rahaa.

    sä oot oksettava :D sori :D
  11. V

    missä tossa kolmannessa kuvassa on salama?

    enpä nähny....
  12. V

    Harmittaa kun varakas anoppi ei anna rahaa.

    no ei kyllä oo sun asias minne anoppis rahansa laittaa :D vaikka pyyhkis niillä peräpeilinsä ja sytyttäis takkansa :D
  13. V

    HuOmenta!! :)

    huomenta =) hitsi ku iteki pääsis aamulenkille, mut en viitsi nousta neljältä et ehtisin kun mies lähtee viiden kantissa töihin ja mukelo nukkuu sillon vielä :whistle: meen sit joskus :D yllättävän hyvä aamu täällä vaikka oon heränny jo kuudelta :o tää on HARVINAISTA :xmas: mut niinhän...
  14. V

    Hellefanit hoi, kertokaapas tyhmälle

    no mä palelen vaikka olis millaset villakerrastot ja pilkkihaalarit. elän ihan säästöliekillä ja masiksena jostain lokakuusta huhtikuuhun. inhoan palelemista, kylmää, pimeää, märkää.... yäk. musta on ihanaa kun on kesä, saan auringosta energiaa ja nautin suunnattomasti näistä helteistä...
  15. V

    FrontierVille! Kysymyksiä.

    no älä.. :snotty: heti aamusta oli pakko ekana päästä... :ashamed: :laugh:
  16. V

    YKSIN KOTONA!!!!!!!!!!!!!!!!

    se on kestäny jo n.tunnin ja tulee jatkumaan tonne 23-24asti :D enhän mä viidessä minuutissa saa ees persettäni ylös tästä :D
  17. V

    YKSIN KOTONA!!!!!!!!!!!!!!!!

    :o :o :o :xmas: :xmas: :xmas: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :heart: :heart: :snotty: :snotty: B) B) B) =) =) :flower: :hug: :hug: :D :D :laugh: aion lähtee tonne kaatosateeseen koirien kanssa, juoksen tota mettätietä silmät kiinni ja suu auki naama taivasta kohden...
  18. V

    Mistä tulee sanonta...

    ja ennenkaikkea kuka on tämä kuuluisa esteri??!! :xmas:
  19. V

    mies......!!! :D

    :D :D :D mä oon ollu vapaalla töistä 4päivää. tänään (siis eilen) laitoin kellon soimaan klo7 kun piti olla töissä 9.15. heräsin 9.30 lapsen pulinaan, mies lähteny töihin. soitto töihin et nukuin pommiin ja kaikki ok, tuun ku ehdin... soitin sit miehelle et nukuin pommiin et onko...
  20. V

    reilu pari tuntia siihen meni...

    tein, hautu sen muutaman tunnin :p

Yhteistyössä