Hakutulokset

  1. V

    tilasin viime keväänä sen suoramarkkinointikiellon

    ja tää kesä on ollut järkyttävää aikaa!!! |O jo PELKÄSTÄÄN tänään kun kello on VASTA 11, mulle on soittanut VIISI puhelinmyyjää!!!!!!!!! |O työtäänhän ne vaan tekee, mutta kahdelle viimeselle jouduin iskeen luurin korvaan kun ne ei ymmärtäny puhetta!!! :headwall:
  2. V

    KUVAPINO upeista hääpuvuista & kihla-ja vihkisormusyhdistelmistä!!! =)

    mul on hääkuume :xmas:
  3. V

    jos sulle sanotaan VIIDEN AIKAAN niin miten te sen oletatte?

    kun mä sen koen et n.16.45-17.15. odottelen tässä vaan lasta isältään.. :whistle:
  4. V

    voi kerpele!!!!!!!!!

    |O |O |O yks tuttu kävi kääntään ton meidän talon päädyn traktorillaan kun laitetaan sieltä piha uusiksi. ei siinä muuta mut oli sit vetäny mun perunat, sipulit ja yhden kukkapenkin siinä samassa |O |O |O |O :'( :'( :'( :'(
  5. V

    saanen täten ilmoittaa, että jos mä olen läheskään samanlainen

    menkkojen aikaan kun toi meidän juoksuinen narttu, niin mähän oon ihan kamala |O |O |O |O AARRGGHHH :xmas:
  6. V

    YKSIN KOTONA!!!!!!!!!!!!!!!!

    :o :o :o :xmas: :xmas: :xmas: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :heart: :heart: :snotty: :snotty: B) B) B) =) =) :flower: :hug: :hug: :D :D :laugh: aion lähtee tonne kaatosateeseen koirien kanssa, juoksen tota mettätietä silmät kiinni ja suu auki naama taivasta kohden...
  7. V

    mies......!!! :D

    :D :D :D mä oon ollu vapaalla töistä 4päivää. tänään (siis eilen) laitoin kellon soimaan klo7 kun piti olla töissä 9.15. heräsin 9.30 lapsen pulinaan, mies lähteny töihin. soitto töihin et nukuin pommiin ja kaikki ok, tuun ku ehdin... soitin sit miehelle et nukuin pommiin et onko...
  8. V

    reilu pari tuntia siihen meni...

    että sain lasagnen uuniin, nyt pitäis vielä vajaa tunti odottaa et pääsis syömään!! :p :p :p MIKÄÄN ei oo niin hyvää kun itse tehty lasagne kunnon haudutuksineen ja nam... :p punaviini kyllä puuttuu, mul on ollu aina tapana juoda punkkua lasagnen kanssa, mut ehkä mä verän sitte...
  9. V

    mä en käsitä mistä nää hyttyset tulee meidän makkariin!!!

    heti heittämällä näen niitä 10 pitkin seiniä!!!!!! ei tääl pysty edes nukkumaan kun koko yön inisee korvanjuuressa tai kutiaa paikat kun ne käy kiinni... |O ihan uus talo, ei pitäis kyl mistää falskata ja ovia ei pidetä auki koskaan! :o mä tuun hulluks, tää...
  10. V

    hahaha :D vahingonilo paras ilo, tää ei voi olla totta :D

    asutaan aika pienellä paikkakunnalla jossa kaikki tietää kaikki.... nyt sain kuulla et täältä on 3 eri porukkaa lähteneet toisistaan tietämättä samana päivänä samaan maahan, samalla lentokoneella ja samaan hotelliin pakoon tätä tuppukylää :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh...
  11. V

    että on tylsää!!!!

    surffaan facebookin ja kaksplussan väliä ja kummankaan etusivulla ei tapahdu mitään mielenkiintosta, nahat rullalla sormista jo tästä klikkailusta :laugh:
  12. V

    mun pää on niin laho! mä en muista mitään!

    ei pieninkään kello soinu tänään päässä kun ajelin töistä et olin luvannu poiketa kukkakaupassa kun työkaverilla huomena synttärit! :headwall: ite vielä paukuttelin henkseleitäni että kyllä minä hoidan.... voi jeesus :xmas: ja tän kuppasen kyläpahasen kukkakaupat on menny kiinni viideltä...
  13. V

    mä OKSENNAN jos kuulen vielä kerran tänään ton hemmetin kuunkuiskaajien biisin!!!!!!!!!

    |O |O |O :x :x :x :x :x "...työllkii ellää...." |O |O |O aamulla avasin telkkarin, eka mitä kuulin oli tää biisi. lähdin töihin, tää tuli radiosta. pääsin töihin, työkaveri laulo tätä koko päivän ja youtubettikin kerran. tulin töistä, avasin telkkarin ja kas, mikäs...
  14. V

    auttakaa mua, miten mä asennan ton ikivanhan nintendon?! :)

    löysin muuttokamoista vanhan kunnon 8bittisen nintskan :D enkä saa sitä asennettua.. :kieh: siinä siis virtapiuha ja sit se ihmepiuha missä on sellainen harmaa laatikko jonka toisesta päästä lähtee piuha ja toisessa päässä on "reikä". ei hitto näitä mun termejä :ashamed: äh, en selitä...
  15. V

    viherpeukalot apua, kirjovehka...

    mulla on ollut toi kirjovehka jotain 7vuotta varmaan, mutta se ei kasva :o aikanaan se oli metrin korkuinen, kaksihaarainen ja hyvävointinen, kunnes meille tuli kissa :whistle: :kieh: silloin sain pelastettua sen toisen haaran joka mulla on edelleen, mutta se ei ole 5 vuoteen kasvanut...
  16. V

    mitäs tänne? :)

    en oo hetkeen käyny, tiukkaa on tehny :laugh: :laugh: mä potkin äijän pellolle (eli kaverilleen :D), heivasin ipanan mummulaan (jonne sitä ei luonnollisesti olis yhtään haluttu :xmas: :D ), siivosin koko kämpän ja nyt hillun täällä miehen yli-isoissa verkkareissa, kylmä siideri kädessä...
  17. V

    suositelkaas mulle hyvää uutta paistinpannua? =)

    viitaten tohon toiseen pannualotukseeni :D
  18. V

    uskaltaiskohan ton paistinpannun laittaa tiskikoneeseen..

    pesettekö pannut tiskarissa? on vanha, mutta hyvä pannu, teflonia, mut tuntuu et se ei lähde kunnolla puhtaaks enää käsin hinkkaamalla.. se teflonihan siellä sit alkais hilseileen jos jotain?? uskaltaisinkohan.. hyväkuntonen pannu kyllä... :whistle:
  19. V

    onkohan meidän talo jollain eri säävyöhykkeellä kun muiden :DD

    yks aamu naapuri kirjotti facebookiin et maa valkosena, ei meillä vaan ollu :snotty: eilen kaikki manas kun sataa vettä kun esterin p...... ei meillä vaan :o vettä oli kyllä ilmassa ja sellanen kostee ilma, mut sit alko aurinko paistaa ja se siitä... ja nyt taas, par kaveria manaa...
  20. V

    ihana päivä =)

    oltiin eilen viihteellä pitkästä aikaa tiettyjen ystävien kanssa, oli tosi kivaa :) tänään heräsin ilman krapulaa :o :o :o :o :o ja aloin siivoon :D siivosin niin överinä et hiki virtas, sit suihkuun, hiusnaamiot, kasvokuorinta, vartalokuorinta, jalkakuorinta, kasvonaamio naamaan...

Yhteistyössä